MuscleMeat

Het grote SNEEUW topic

Bezoekers in dit topic

et git goan!
 
Waarom nou weer.. was net lekker aan het worden. :(
 
Komt weer sneeuw aan, 8-10cm in brabant/limburg en tot 5cm in zeeland. In de rest van het land lichtere sneeuw.

Is ook abnormaal koud buiten, lekker doodgevroren vanmorgen
 
jahoor wij krijgen weer de volle laag.... damn
 
. nog niet buiten geweest... maar als ik het nieuws moet geloven schijnt het koud te zijn.. zonnetje laat zich wel volop zien en geen sneeuwvlok te bekennen.
 
vanmorgen wat sneeuw die niet bleef liggen,

ik pepper mijn angus voor deze avond :(
 
Belgie gaat veel sneeuw krijgen hehehe en gaat ook flink koud worden daar als ik het mag geloven.
 
ze hadden vorige week nog beloofd sneeuwvrij :(
 
Ik werk in Wallonië, gaat leuk worden morgen :o
 
Belgie gaat veel sneeuw krijgen hehehe en gaat ook flink koud worden daar als ik het mag geloven.

nee man, dan blijf ik thuis van school...


dus het gaat niet hard sneeuwen hier 2cm max (limburg,belgie) watch my words :rolleyes:
 
fokking koud ouwe
 
stelletje strontboere

hier ligt al 17cm
 
Ik heb vandaag meer sneeuw moeten ruimen dan de rest van de winter samen, vanmorgen blij dat ik zonder ongelukken terug thuis ben geraakt van het werk
 
is hier echt geweldig weer, her en der ligt er nog wat sneeuw en de zon schijnt mega fel en toch is het nog lekker fris :)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 13:19 ----------

Ik heb vandaag meer sneeuw moeten ruimen dan de rest van de winter samen, vanmorgen blij dat ik zonder ongelukken terug thuis ben geraakt van het werk

Werk?
 
is hier echt geweldig weer, her en der ligt er nog wat sneeuw en de zon schijnt mega fel en toch is het nog lekker fris :)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 13:19 ----------



Werk?

Taxi voor de vriendin ;)
 
15cm hier ... hopelijk is de strooiwagen langsgekomen voor ik naar huis moet :p
 
k*t wind

k*t sneeuw

k*t land
 
ze zijn veel te laat beginnen strooien, meer dan 3u in de file gestaan deze morgen :mad:
 
ze zijn veel te laat beginnen strooien, meer dan 3u in de file gestaan deze morgen :mad:

als het zo sneeuwt mogen ze strooien zoveel ze willen, nut heeft dat dan niet
 
Back
Naar boven