Fitness Seller

Het grote SNEEUW topic

Bezoekers in dit topic

Ik had ook wat ''sneeuwpret''


344quqq.jpg

102saqe.jpg



Mn vriend is al een kwartier bezig met uitgraven xD

Had extra aan elke kant ingegraven zodat ie er niet aan de andere kant in kon.
 
Laatst bewerkt:
Beter is al die rot sneeuw morgen weg, want ik moet namelijk op voor mijn rijbewijs!
 
Mooie nummerplaat Rikkert :cool:
 
Lag weer mooi vol vanochtend, heerlijk. Daarnet raakte ik maar niet weg met m'n starlet, heeft iemand mogen duwen om me op de baan te krijgen en ook doorgegleden tegen een betonnen naamstraatpaaltje, is gelukkig niet echt iets aan (beetje geschaafd en dat plastiek zit nog iets losser). Is weeral een grappig dag geweest vandaag.

Mensen die nooit de weg op hoeven horen dan thuis te blijven!
 
Jammer dat Jambers niet meer bestaat. Jij zou een mooi onderwerp geweest zijn.

Hahaha, zou idd wel mooi zijn. Een zelfbenoemd Ubermensch die in de psychiatrie zit en zo.

Ik vind corleone meer het type voor een reallifesoap.

Hihi ja, zodat ik kan tonen hoe heerlijk het is om in het huidige moment te leven. De minst interessante soap ooit haha.
 
Hahaha, zou idd wel mooi zijn. Een zelfbenoemd Ubermensch die in de psychiatrie zit en zo.



Hihi ja, zodat ik kan tonen hoe heerlijk het is om in het huidige moment te leven. De minst interessante soap ooit haha.

Ik zie het al helemaal voor me hoe je in je wagentje rond tuft. Prince die snoeihard uit je speakers knalt. En jij met een bigsmile op je gelaat terwijl je met je auto tegen een hekje aan slipt. En lekker 30 rijden waar je 80 mag en mensen voorrang verlenen die geen voorrang hebben.

Als ik de baas van een tvstation was dan wist ik het wel corleone, ik zou je de roem geven die je verdient.
 
Ik tip de BRT wel. Ik heb naam en adres info van Corleone
 
nog geen vlokje hier, gaat er niet komen ook denk ik.
 
Ik zie het al helemaal voor me hoe je in je wagentje rond tuft. Prince die snoeihard uit je speakers knalt. En jij met een bigsmile op je gelaat terwijl je met je auto tegen een hekje aan slipt. En lekker 30 rijden waar je 80 mag en mensen voorrang verlenen die geen voorrang hebben.

Als ik de baas van een tvstation was dan wist ik het wel corleone, ik zou je de roem geven die je verdient.

:roflol::roflol::roflol:

En dat laatste is echt al een paar keer gebeurd, dat ik een voetgang(st)er wil overlaten aan een zebrapad met lichten, terwijl het rood is voor hen..:o

& dank je ovosnovo:kiss:, is zeer lief van jou.
 
Back
Naar boven