AndroidHealthClinic

Het grote SNEEUW topic

Hier ligt het ook vol en is het nog steeds aan het sneeuwen. Handig dat ik van thuis uit kan werken. :D

tss tussen dordrecht en het o zo mooie brabant schijnt de zon.. ben benieuwd wat ik thuis aantref, maar wss te weinig om de NS te kunnen snappen vandaag.

hier in tilburg schijnt de zon ondertussen ook.. gelukkig begint de sneeuw te verdwijnen.

Lag weer mooi vol vanochtend, heerlijk. Daarnet raakte ik maar niet weg met m'n starlet, heeft iemand mogen duwen om me op de baan te krijgen en ook doorgegleden tegen een betonnen naamstraatpaaltje, is gelukkig niet echt iets aan (beetje geschaafd en dat plastiek zit nog iets losser). Is weeral een grappig dag geweest vandaag.

Lag weer mooi vol vanochtend, heerlijk. Daarnet raakte ik maar niet weg met m'n starlet, heeft iemand mogen duwen om me op de baan te krijgen en ook doorgegleden tegen een betonnen naamstraatpaaltje, is gelukkig niet echt iets aan (beetje geschaafd en dat plastiek zit nog iets losser). Is weeral een grappig dag geweest vandaag.

goeiemorgen corleone! fijn dat je even tijd hebt kunnen vrij maken om deze reactie te plaatsen!

Geen sneeuw gezien vandaag!
Er valt (nog) geen vlokje :)

Hele dag al zon hier, geen sneeuw gezien vandaag..

Ook geen sneeuw hier vandaag. Zag wel een foto passeren op FB hoe het is Maastricht was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier ook geen vlokje sneeuw gezien :sad:

Hier schijnt de zon al de hele dag met een strakke blauwe lucht. Er komen nu wel wat wolkjes uit het zuiden in de verte.

Vanacht was het trouwens ijskoud met die keiharde wind. Normaal heb ik mijn raam op een kiertje staan maar vanacht maar dichtgelaten.

Hier ligt precies niks. Strak blauwe lucht, wel t*ring koud.

20cm in maastricht nu, dat wil zeggen op plekken waar niet alle sneeuw op duinen is gewaaid

2,5 uur venlo-eindhoven

**** my life vanmorgen lol

Met auto dus, met OV geraak je helemaal nergens

Gelukkig helemaal geen sneeuw hier.

Wat een pestzooi

Heel wat sneeuw gekregen regio Brussel deze morgen.
Meh ik vind het wel leuk. iedereen te laat op werk, iedereen die vroeger vertrekt, leuk gespreksonderwerp enzo :)

Terug
Naar boven