AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Dat was vroeger toch ook zo op de basisschool en middelbare school. Als je populair was kon je elke chick krijgen, hoe knap of hoe lelijk je ook was. Je status was waar de vrouwen op vielen, om andere chicks jaloers te maken en zelf een egoboost te krijgen.

Inderdaad echt een grafharses. Kijk maar uit dat hij je niet krapt met zijn net gelakte nageltjes als je hem slaat;).

Klopt zeker, ken wel zon groepje nepagangstertjes (lees buurjongetje met zijn vriendjes), onder de puisten, klein, dik, graflelijk en toch (omdat ze zo stoer zijn?:rolleyes:) aardig mooie meisjes. Doen ze toch goed, alleen als de vrouwtjes wat ouder worden gaan ze, gelukkig, dingen wat realistischer bekijken en hebben de gangstertjes niks meer dan hun rechterhand.. of worden superdude, dan heb je ook nog de rechterhanden en de poepgaatjes van je maatjes:P

62%20Awesome%20Fake%20Tans.jpg

:nowai: Dit moet photoshop zijn !! :roflol: :roflol:

Hierbij wil ik deze 2 poephoofden tot DE ergste van alle superdudes uitroepen !
Er kan gewoon geen foutere meer zijn dan deze 2 :roflol:

^^^Hahahah.... omg!!!! Die is echt te erg Sander1987

Hier nog een dude.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kek klokkie!

is dat cutler :roflol:

Kale koppen niet te stoppen !

Cutler heeft een alpha male kop. Als hij die linkse is tenminste :D

whehehehe:D

lekker fris ook weer, om altijd jezelf debiel te staan fotograferen met je gsmtje in de badkamer of de slaapkamer van je ouders. Dat ze dan tenminste de moeite kunnen doen om een camera met zelfontspanner te halen of helemaal geen foto's meer nemen.....Maar dat laatste wil ik niet, want dan kunnen we niet meer zo hemels goed lachen whahaha individualisme ten top deze tijden, hahaha

lekker fris ook weer, om altijd jezelf debiel te staan fotograferen met je gsmtje in de badkamer of de slaapkamer van je ouders. Dat ze dan tenminste de moeite kunnen doen om een camera met zelfontspanner te halen of helemaal geen foto's meer nemen.....Maar dat laatste wil ik niet, want dan kunnen we niet meer zo hemels goed lachen whahaha individualisme ten top deze tijden, hahaha

dat doen ze niet voor die spiegel hange lampjes waar door er licht inval is

zonder die licht inval zien ze er veel slechter uit :rolleyes:

ahja, nu ik eraan denk heb je idd gelijk,,,,wat sukkels zijn het ook

Terug
Naar boven