MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

weet je wat ik helemaal gay vindt...
van die mannetjes die af gaan lopen geven op 16-17 jarige jongens via internet.. en dan kijk naar hun leeftijd en staat er 20.

Come on dude, je bent die leeftijd pas net gepasseerd.
je hebt niet alle wijsheid in pacht.

Zet me leeftijd juist op 15,

Kleine chicks +1

62%20Awesome%20Fake%20Tans.jpg

is dat schoensmeer?

hebbe die 2 geen opvoeding gekrege ofzo ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die superdudes zijn toch zo doorzichtig als wat of ben ik de enige die dat ziet?

Voorbeeldje. Deze superdude: http://xsuperiorx.hyves.nl/fotos/782348514/0/g5P2/

Als je gewoon objectief naar hem kijkt dan is het maar een ecto met een rondharses met oorbellen. Maar zulke gasten denken laat ik eens popi jopi gaan doen op hyves. Hoe denk je dat die gozer aan 100 pagina's respect komt, terwijl zijn foto pas op zondag is geplaatst? Nou zo denken ze dus: Ik plaats m'n nieuwe foto op elke hyves die ik maar kan vinden zodat ik veel views krijg en respecten en reacties van kleine meisjes. Daarnaast geef ik elk meisje onder de 20 een respectje zodat ze ook op jouw hyves komen om een respectje terug te geven. Je status is omhoog gegaan. Elk meisje laat jou zien aan haar vriendinnetjes die ook weer op jouw hyves komen en ook weer een respectje geeft en een reactie plaatst. Ook wijven laten speciaal een reactie of respect achter omdat die foto 500x per dag wordt bekeken zodat hun hyves ook wat vaker wordt bekeken. Je wordt aantrekkelijker voor vrouwen omdat er veel aandacht voor je is

Je foto wordt bekender. Er komen haters. Jongens op jouw hyves schelden je uit voor homo. Je wordt nog bekender. Wijven vinden het mooi dat andere jongens "jaloers" op je worden. Je wordt nog aantrekkelijker voor ze. Uiteindelijk zien de echt lekkere wijven je hyves. Ze zien dat je erg populair bent en willen wel iets met jou doen. Niet omdat jij zo lekker bent, maar om haar status ook weer bekender te maken.

Zo gaat dat:p.

je statustheorie gaat echt nergens over:roflol:. je komt met een extreem voorbeeld, kansloze die 5000 ''vrienden'' heeft en overal op reageert, men reageert weer vriendelijk terug en dat is het. Denk je nou echt dat meisjes het stoer vinden dat hij 90 pagina's reacties heeft.

En die 2 mooie jongens hierboven met dat poepgezicht lijken me eerder een photoshop

Echt he, stomme fl**ker, zulke gezichten zou ik het liefst tegen de grond slaan :P

je statustheorie gaat echt nergens over:roflol:. je komt met een extreem voorbeeld, kansloze die 5000 ''vrienden'' heeft en overal op reageert, men reageert weer vriendelijk terug en dat is het. Denk je nou echt dat meisjes het stoer vinden dat hij 90 pagina's reacties heeft.

En die 2 mooie jongens hierboven met dat poepgezicht lijken me eerder een photoshop

Mijn statustheorie gaat nergens over? Zo gaat het wel bijna altijd;). Is toch ook zo met superdudes. Wie de meeste smsjes stuurt en het vaakst bovenaan verschijnt is het populairst van de hele site.

En of meisjes dat stoer vinden? Ik denk het serieus van wel. Als ze op die site komen en ze zien dat heel veel meisjes hem adoreren, willen ze maar al te graag de strijd aan om zelf een zelfvertrouwenboost te krijgen dat ze een "populaire" jongen aan de haak kunnen slaan. En die gasten maken er dankbaar gebruik van (zou ik ook doen daar niet van). Want zeg zelf, zover je kan zien is het gewoon een normale gast qua uiterlijk (knap/lelijk) en toch reageren al die snolletjes met: LEKKERDING, KNAP, SEXY etc.

Geert Wilders was ook ooit een Superdude :D

Mijn statustheorie gaat nergens over? Zo gaat het wel bijna altijd;). Is toch ook zo met superdudes. Wie de meeste smsjes stuurt en het vaakst bovenaan verschijnt is het populairst van de hele site.

En of meisjes dat stoer vinden? Ik denk het serieus van wel. Als ze op die site komen en ze zien dat heel veel meisjes hem adoreren, willen ze maar al te graag de strijd aan om zelf een zelfvertrouwenboost te krijgen dat ze een "populaire" jongen aan de haak kunnen slaan. En die gasten maken er dankbaar gebruik van (zou ik ook doen daar niet van). Want zeg zelf, zover je kan zien is het gewoon een normale gast qua uiterlijk (knap/lelijk) en toch reageren al die snolletjes met: LEKKERDING, KNAP, SEXY etc.

Je hebt helemaal gelijk.
het is IN om zoveel mogelijk reacties en respects te krijgen op je profielfoto.. daar wordt je gangster van.

haha net als op dbb met karma!:P

Toch???

haha net als op dbb met karma!:P

Toch???

Ja ik weet niet volgens mij met punten maar je ziet altijd van die smsjes bovenaan en wie de meeste smsjes stuurt en dus het vaakst bovenaan te zien is, is de "hunk" van de site. Maakt niet uit of je eruit ziet als een god of dat je een lelijk gast bent met oorbellen en een gelkop.

hahah er wordt dus ook echt BETAALD om dit soort gastjes populair te maken:eek: holy ****!!!! wat zit de mensheid soms scheef in elkaar man.....

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Dit figuur hoef ik niet tegen te komen.. dat gaat geheid rellen worden:D wat een ongelovelijke k*tkop man

Dat was vroeger toch ook zo op de basisschool en middelbare school. Als je populair was kon je elke chick krijgen, hoe knap of hoe lelijk je ook was. Je status was waar de vrouwen op vielen, om andere chicks jaloers te maken en zelf een egoboost te krijgen.

Inderdaad echt een grafharses. Kijk maar uit dat hij je niet krapt met zijn net gelakte nageltjes als je hem slaat;).

hahah er wordt dus ook echt BETAALD om dit soort gastjes populair te maken:eek: holy ****!!!! wat zit de mensheid soms scheef in elkaar man.....

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Dit figuur hoef ik niet tegen te komen.. dat gaat geheid rellen worden:D wat een ongelovelijke k*tkop man
Same...
Kapotslaan zou ik m doen moest ik hem zien.
Fag... :D

Superdudes Fail @ real life ;)

Terug
Naar boven