Die superdudes zijn toch zo doorzichtig als wat of ben ik de enige die dat ziet?
Voorbeeldje. Deze superdude:
http://xsuperiorx.hyves.nl/fotos/782348514/0/g5P2/
Als je gewoon objectief naar hem kijkt dan is het maar een ecto met een rondharses met oorbellen. Maar zulke gasten denken laat ik eens popi jopi gaan doen op hyves. Hoe denk je dat die gozer aan 100 pagina's respect komt, terwijl zijn foto pas op zondag is geplaatst? Nou zo denken ze dus: Ik plaats m'n nieuwe foto op elke hyves die ik maar kan vinden zodat ik veel views krijg en respecten en reacties van kleine meisjes. Daarnaast geef ik elk meisje onder de 20 een respectje zodat ze ook op jouw hyves komen om een respectje terug te geven. Je status is omhoog gegaan. Elk meisje laat jou zien aan haar vriendinnetjes die ook weer op jouw hyves komen en ook weer een respectje geeft en een reactie plaatst. Ook wijven laten speciaal een reactie of respect achter omdat die foto 500x per dag wordt bekeken zodat hun hyves ook wat vaker wordt bekeken. Je wordt aantrekkelijker voor vrouwen omdat er veel aandacht voor je is
Je foto wordt bekender. Er komen haters. Jongens op jouw hyves schelden je uit voor homo. Je wordt nog bekender. Wijven vinden het mooi dat andere jongens "jaloers" op je worden. Je wordt nog aantrekkelijker voor ze. Uiteindelijk zien de echt lekkere wijven je hyves. Ze zien dat je erg populair bent en willen wel iets met jou doen. Niet omdat jij zo lekker bent, maar om haar status ook weer bekender te maken.
Zo gaat dat

.