- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar vertel...chicks kiezen status boven uiterlijk zeg jij. Wat versta jij dan onder status?
.Die superdudes zijn toch zo doorzichtig als wat of ben ik de enige die dat ziet?
Voorbeeldje. Deze superdude: http://xsuperiorx.hyves.nl/fotos/782348514/0/g5P2/
Als je gewoon objectief naar hem kijkt dan is het maar een ecto met een rondharses met oorbellen. Maar zulke gasten denken laat ik eens popi jopi gaan doen op hyves. Hoe denk je dat die gozer aan 100 pagina's respect komt, terwijl zijn foto pas op zondag is geplaatst? Nou zo denken ze dus: Ik plaats m'n nieuwe foto op elke hyves die ik maar kan vinden zodat ik veel views krijg en respecten en reacties van kleine meisjes. Daarnaast geef ik elk meisje onder de 20 een respectje zodat ze ook op jouw hyves komen om een respectje terug te geven. Je status is omhoog gegaan. Elk meisje laat jou zien aan haar vriendinnetjes die ook weer op jouw hyves komen en ook weer een respectje geeft en een reactie plaatst. Ook wijven laten speciaal een reactie of respect achter omdat die foto 500x per dag wordt bekeken zodat hun hyves ook wat vaker wordt bekeken. Je wordt aantrekkelijker voor vrouwen omdat er veel aandacht voor je is
Je foto wordt bekender. Er komen haters. Jongens op jouw hyves schelden je uit voor homo. Je wordt nog bekender. Wijven vinden het mooi dat andere jongens "jaloers" op je worden. Je wordt nog aantrekkelijker voor ze. Uiteindelijk zien de echt lekkere wijven je hyves. Ze zien dat je erg populair bent en willen wel iets met jou doen. Niet omdat jij zo lekker bent, maar om haar status ook weer bekender te maken.
Zo gaat dat.
haha mooi man. Zit wel wat in ^^Die superdudes zijn toch zo doorzichtig als wat of ben ik de enige die dat ziet?
Voorbeeldje. Deze superdude: http://xsuperiorx.hyves.nl/fotos/782348514/0/g5P2/
Als je gewoon objectief naar hem kijkt dan is het maar een ecto met een rondharses met oorbellen. Maar zulke gasten denken laat ik eens popi jopi gaan doen op hyves. Hoe denk je dat die gozer aan 100 pagina's respect komt, terwijl zijn foto pas op zondag is geplaatst? Nou zo denken ze dus: Ik plaats m'n nieuwe foto op elke hyves die ik maar kan vinden zodat ik veel views krijg en respecten en reacties van kleine meisjes. Daarnaast geef ik elk meisje onder de 20 een respectje zodat ze ook op jouw hyves komen om een respectje terug te geven. Je status is omhoog gegaan. Elk meisje laat jou zien aan haar vriendinnetjes die ook weer op jouw hyves komen en ook weer een respectje geeft en een reactie plaatst. Ook wijven laten speciaal een reactie of respect achter omdat die foto 500x per dag wordt bekeken zodat hun hyves ook wat vaker wordt bekeken. Je wordt aantrekkelijker voor vrouwen omdat er veel aandacht voor je is
Je foto wordt bekender. Er komen haters. Jongens op jouw hyves schelden je uit voor homo. Je wordt nog bekender. Wijven vinden het mooi dat andere jongens "jaloers" op je worden. Je wordt nog aantrekkelijker voor ze. Uiteindelijk zien de echt lekkere wijven je hyves. Ze zien dat je erg populair bent en willen wel iets met jou doen. Niet omdat jij zo lekker bent, maar om haar status ook weer bekender te maken.
Zo gaat dat.
.
.Ik denk het niet hoor. Vrouwen zijn nou eenmaal domme wezens. Die geilen op aandacht. Als ze zo'n gast in het echt zien dan willen ze hoe dan ook gedoet worden. Als ze eenmaal de 20 zijn gepasseerd en wat serieuzer gaan denken over relaties dan denken ze wtf moet ik met zo'n pikkie. Denk dat hij best veel aandacht krijgt met uitgaan van meisjes, terwijl hij er eigenlijk uitziet als een mong**l, maar ik denk dat 80% van de vrouwen wel eens op zijn hyves is geweest en als ze hem met uitgaan tegenkomen, denken dit is wel een uitdaging om die gozer te krijgen omdat er veel meisjes achteraan zitten. En die gozer vindt het wel best en doet elk weekend een ander mokkel die er een beetje uitziet.
Maar, deze status wordt wel mede gecreerd door zn uiterlijk. Dan kunnen we toch wel stellen dat status een gevolg is van uiterlijk?
weet je wat ik helemaal gay vindt...
van die mannetjes die af gaan lopen geven op 16-17 jarige jongens via internet.. en dan kijk naar hun leeftijd en staat er 20.
Come on dude, je bent die leeftijd pas net gepasseerd.
je hebt niet alle wijsheid in pacht.

Leeftijd maakt geen **** uit. Ook op mijn 16e/17e deed ik niet aan papagaaien/meelopen.
En dat ik me op jongens als jou afgeef (ongeacht de leeftijd) komt enkel door debiele kortzichtige opmerkingen. Want nogmaals, mocht iemand van dit forum een dergelijk fysiek plaatsen, dan zou hier heel anders op gereageerd worden.
Post anders zelf eens een foto van jou eigen lichaam![]()
Leeftijd maakt geen **** uit. Ook op mijn 16e/17e deed ik niet aan papagaaien/meelopen.
En dat ik me op jongens als jou afgeef (ongeacht de leeftijd) komt enkel door debiele kortzichtige opmerkingen. Want nogmaals, mocht iemand van dit forum een dergelijk fysiek plaatsen, dan zou hier heel anders op gereageerd worden.
Post anders zelf eens een foto van jou eigen lichaam![]()

Zeker. In ons oogpunt (bodybuilding) zuigt het keihard, ken zelf ook een aantal mensen die keihard trainen/eten/kuren en gewoon geen benen willen trainen, geloof me ziet er echt niet uit.
Maar deze gasten doen niet aan bodybuilding, doen enkel aan een "mooi" lichaam bouwen met als hoofddoel -> vrouwen.
Maar dat sommige mensen dit soort lichamen afzijken in de zin van "slecht lichaam", dat is crap.
![]()
?en het opbouwen van een mooi bovenlichaam met als doel vrouwen..
dat is toch superdudestyle ofniedan![]()
.