Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

hahahaha eddy

:roflol:..

Me broertje staat hier trouwens ook ergens tussen :roflol:.. Snap zoiezo niet wrm je foto's van je fysiek op FB moet zetten tenzij t is om jezelf te promoten voor BB.. Maar goed ik heb zoiezo niks met FB etc.

:roflol:..

Me broertje staat hier trouwens ook ergens tussen :roflol:.. Snap zoiezo niet wrm je foto's van je fysiek op FB moet zetten tenzij t is om jezelf te promoten voor BB.. Maar goed ik heb zoiezo niks met FB etc.

Om vrouwen te hosselen...

Maar wanneer je zo'n fysiek hebt moet je wel een heel erg opgeblazen beeld van jezelf hebben wil je daar trots op zijn. Hij staat ook ergens met een 5 kilo dumbbell op de foto :roflol:

Gevalletje van rijke ouders, krijgt dure kleding en sletjes die achter hem aan geilen omdat hij een scooter heeft en dat met zo'n hoofd.

Zal wel te dom zijn om te realiseren hoe lelijk hij wel niet is :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:20 ----------

Kijk dan :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om vrouwen te hosselen...

Maar wanneer je zo'n fysiek hebt moet je wel een heel erg opgeblazen beeld van jezelf hebben wil je daar trots op zijn. Hij staat ook ergens met een 5 kilo dumbbell op de foto :roflol:

Gevalletje van rijke ouders, krijgt dure kleding en sletjes die achter hem aan geilen omdat hij een scooter heeft en dat met zo'n hoofd.

Zal wel te dom zijn om te realiseren hoe lelijk hij wel niet is :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:20 ----------

Kijk dan :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Enorme paupert ... wat een stakker, ook die reacties van die meiden op z'n foto's .. kan toch niet srs zijn?

Jullie zijn gewoon jaloers, omdat hij 2.000 vrienden heeft.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Domme wijven ook die reacties zetten als "Mooierd!" bij zijn foto's, DAFUQ!!

Enorme paupert ... wat een stakker, ook die reacties van die meiden op z'n foto's .. kan toch niet srs zijn?

Als je geld hebt krijg je genoeg kansloze sletjes op je af. :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:27 ----------

Jullie zijn gewoon jaloers, omdat hij 2.000 vrienden heeft.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Domme wijven ook die reacties zetten als "Mooierd!" bij zijn foto's, DAFUQ!!

Ja inderdaad..

Als ik homo was zou hij zorgen dat ik weer hetro werd :roflol:

Een reactie van hem bij zijn zyzz profiel foto:
So what? Iam on steroids?? Still dedicated to get to the gym for 3 hours a day... Keep hating brahh.. makes me feel strong in ♥

inb4 hij zit op dit forum

Inderdaad ... trieste lui helaas ..

Ja lol, was x met eigen auto naar school gegaan.. Instant sletjes :roflol:

Ergste nog wel is de lui die je kennen, nooit met je omgaan en wanneer ze wijven bij je zien gelijk doen alsof ze je beste vriend zijn. Zal me niet verbazen als die kerel ook omringt is met kansloze sletjes en kontenlikkers die bij de eerste problemen gelijk weer weg zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:37 ----------

Ja lol :o

Waar gaat t heen met deze wereld :o

Een reactie van hem bij zijn zyzz profiel foto:
So what? Iam on steroids?? Still dedicated to get to the gym for 3 hours a day... Keep hating brahh.. makes me feel strong in ♥

inb4 hij zit op dit forum

Nog zo'n zyzznicht. Zal wel op dit forum zitten of BB. com kan niet anders...

Nog zo'n zyzznicht. Zal wel op dit forum zitten of BB. com kan niet anders...

Ik heb zyzz wel als streef.. Gewoon omdat: epic lichaam en weinig bodybuilders hebben net zo'n malle bouw als hij.. en mij :o

Verder is er, buiten zijn dansstijl, weinig epic aan die kerel

Ik heb zyzz wel als streef.. Gewoon omdat: epic lichaam en weinig bodybuilders hebben net zo'n malle bouw als hij.. en mij :o

Tuurlijk, maar deze kerel heeft foto's van zyzz op zijn facebook en gebruikt de termen als "you mirrin brah", "u mad?" als comments :o

Heeft nog wel een goede fysiek.. Dit vind ik geen superdude hoor .. daar moet je tog iets voor trainen..

Foto's van je pecs maken en dan erbij zetten "Ik krijg t**ten :O :O"...

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk, maar deze kerel heeft foto's van zyzz op zijn facebook en gebruikt de termen als "you mirrin brah", "u mad?" als comments :o

Ik heb wel die banner van hem op mijn facebook. Gewoon omdat t best een goede quote is.

Maar beetje uit de hoogte doen is gewoon voor fags :roflol: . Doe gewoon normaal dan krijg je de meeste respect.

Heb ook niks tegen zyzz persoonlijk. Vond t een vaag kereltje maar was geen slechte jongen (karakter) ... Maar zn volgers zijn gewoon irritant.

Dat je hem als voorbeeld heb is prima, snap alleen niet dat zijn 'volgers' zich altijd zo moeten uitsloven.. Zyzz was uniek, zijn volgers zijn dat niet. Iets wat 9 van de 10 van hun maar niet willen begrijpen. Zij denken dat omdat ze hem volgen opeens bij een elitair clubje horen.

Terug
Naar boven