AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Heb ook niks tegen zyzz persoonlijk. Vond t een vaag kereltje maar was geen slechte jongen (karakter) ... Maar zn volgers zijn gewoon irritant.

Dat je hem als voorbeeld heb is prima, snap alleen niet dat zijn 'volgers' zich altijd zo moeten uitsloven.. Zyzz was uniek, zijn volgers zijn dat niet. Iets wat 9 van de 10 van hun maar niet willen begrijpen. Zij denken dat omdat ze hem volgen opeens bij een elitair clubje horen.

True. Hij heeft opzich wel goede punten dat je gewoon minder aan moet trekken van anderen, dat je jezelf beter moet maken in plaats van anderen neer te halen enz..

Alleen de meeste zyzz fans zijn te kortzichtig en denken dat je net zo'n fysiek en chicks hossel skill krijgt als je zijn uitspraken overneemt, net zo'n tatoo laat zetten of wat dan ook :o

Die vino :roflol: is this reallife???

Hij gebruikt ook flinke hoeveelheden AAS lees ik op zn wall

Lees t net idd.. Wel eerlijk over zn AAS gebruik dat waardeer ik dan weer wel. Alleen zonde dat zo'n iemand dan niet wacht totdat hij zn max Natural gehaald heeft & dan pas gaat kuren.

Tren Ace – 150mg everyday for 12-14 weeks Test Prop – 150mg everyday for 14-16 weeks T3 (Cytomel) – 25mcg twice a day all cycle Clen – 80mcg everyday, two weeks on and two weeks off – all cycle ♥

Is dat veel? :o

sisevano

Ik denk dat het gewoonlekkel is. Met z'n anti-zyzz avatar. Het valt gewoon net TE veel op

Zit die kerel eigenlijk op dit forum? :dunno:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is fouad abiad man

bamp

[Link niet meer beschikbaar]

2w5ni89.jpg

xMmooiiéé FfOtOo'''ss h3efTt hHyy z3g xX3

11vjfgg.png

Tren Ace – 150mg everyday for 12-14 weeks Test Prop – 150mg everyday for 14-16 weeks T3 (Cytomel) – 25mcg twice a day all cycle Clen – 80mcg everyday, two weeks on and two weeks off – all cycle ♥

Is dat veel? :o

Dat is erg veel. 4 ml per dag van snelwerkende steroiden. Komt neer op 28 ml per week. dat voor 16 weken. Kost een flinke duit in ieder geval. Ik zou het niet durven zoveel tren zetten. sowieso iedere dag 4 ml zetten is killing.

Aan alleen tren en test is hij dan 1500 euro kwijt ongeveer (minimaal bij goede dealers, vaak is het een stuk duurder :o). Van een UG merk. T3 en clen zijn ook niet goedkoop. komt er nog is bij :o

bij dat soort hoeveelheden zou ik werkelijk ontploffen btw :roflol:

Laatst bewerkt:
teeerring die reacties ook... endie vrienden van em, stuk voor stuk van die kansloze pagina's.

Welke jongen doet er nou duckfaces xD

Je dochter zou maar met zo'n ****ing aap in huis komen.. Ugh..

Wat een ****ing domme homo, die Vino. Goddamn!

En deze prachtige wenkbrauwen.

Om vrouwen te hosselen...

Maar wanneer je zo'n fysiek hebt moet je wel een heel erg opgeblazen beeld van jezelf hebben wil je daar trots op zijn. Hij staat ook ergens met een 5 kilo dumbbell op de foto :roflol:

Gevalletje van rijke ouders, krijgt dure kleding en sletjes die achter hem aan geilen omdat hij een scooter heeft en dat met zo'n hoofd.

Zal wel te dom zijn om te realiseren hoe lelijk hij wel niet is :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 21:20 ----------

Kijk dan :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Zie ik dat nou goed er is een 3e persoon die de spiegel vast houd :P :P

Terug
Naar boven