- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Zie ik dat nou goed er is een 3e persoon die de spiegel vast houd![]()
![]()
shit, dat was me niet eens opgevallen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik dat nou goed er is een 3e persoon die de spiegel vast houd![]()
![]()

http://94.100.118.123/905000001-905050000/905010601-905010700/905010690_5_Uus1.jpeg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Hahahahah dikke kk homo ook
Vroegah was niet iedereen perfect he![]()

Hahahahah dikke kk homo ook
Vroegah was niet iedereen perfect he![]()
Hé, ik heb die van jouw niet gepost

als je voortaan weer "omhooggevallen" wil doen hou dan deze foto in je achterhoofd

Heb mijn post aangepastDoe ik, inclusief mijn toenmalige auto
![]()
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 18:37 ----------
Ik die van jou toch ook niet?
*stuurt ze in pm naar myrthe en vraagt of die ze plaatst*![]()

Heb mijn post aangepast
Ik heb haar hyves en kan waarschijnlijk in 1min haar facebook vinden, waarschuw haar maar!![]()
![]()
whiteknight 
Alsof jij haar facebook niet allang hebtwhiteknight
![]()

omhooggevallen dus, die auto heb je niet zelf betaald. jij laat het blijken dat je bevoordeeld bent door je afkomst, dus dan vind onze schepper het waarschijnlijk eerlijk om je compleet te naaien qua genen wat wel blijkt uit bovenstaande fotoDoe ik, inclusief mijn toenmalige auto
![]()
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 18:37 ----------
Ik die van jou toch ook niet?
*stuurt ze in pm naar myrthe en vraagt of die ze plaatst*![]()
omhooggevallen dus, die auto heb je niet zelf betaald. jij laat het blijken dat je bevoordeeld bent door je afkomst, dus dan vind onze schepper het waarschijnlijk eerlijk om je compleet te naaien qua genen wat wel blijkt uit bovenstaande foto
. Geld niet zelf verdiend, maar dat is wat anders. 
omhooggevallen dus, die auto heb je niet zelf betaald. jij laat het blijken dat je bevoordeeld bent door je afkomst, dus dan vind onze schepper het waarschijnlijk eerlijk om je compleet te naaien qua genen wat wel blijkt uit bovenstaande foto

Heb ik wel zelf betaald. Geld niet zelf verdiend, maar dat is wat anders.
En ik heb nog geen foto van jou langs zien komen dus als jij zo graag meneer de mooiboy uit wil hangen heb dan op zijn minst de ballen om te laten zien wie je bent![]()
ja hehe pappie en mammie geven je geld, en van dat geld koop je een auto. helemaal zelf betaald. en dat is het mooie van internet, je kan anoniem doen wat je wil, behalve als je een kneus bent die zijn eigen privacy niet respecteert, en dan moet je op de blaren zitten.