Dus op die foto had hij een rijgerechtigde leeftijd?
Volgens mij was ik toen 18 ofzo..
En ja ik weet dat ik op een 12 jarig chinees meisje lijk op die foto.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus op die foto had hij een rijgerechtigde leeftijd?
Waarom zou ik op de blaren moeten zitten?
Blijkbaar zou jij je kapotschamen als een foto van jou op het internet terecht zou komen. Je moet niet je eigen gedachtes op een ander projecteren, ik ben wie ik ben en t zou me een worst wezen wat jij van mij vind.
Waarom vind je het dan nodig om eerst heel haastig te reageren met dat mensen veranderen, en vervolhens dan nog compensatiegedrag tonente tonen door je audi te showen
Volgens mij was ik toen 18 ofzo..
En ja ik weet dat ik op een 12 jarig chinees meisje lijk op die foto.
Jij snapt het niet he?
K vind je niet zielig omdat je er toen zo uit zag, ik vind je zielig omdat je er nu een foto van een audi bij moet zetten om te compenseren.

Omdat ik in m'n tuin sta met m'n zwembroek aan ben ik de grootste r*tard?
Raar figuur ben jij kerel. Jammer dat ik jou niet kan vinden met je rotkopMeelopertje, waarschijnlijk ben je de grootste superdude in je private life hier around
![]()
![]()
Raar figuur ben jij kerel. Jammer dat ik jou niet kan vinden met je rotkopMeelopertje, waarschijnlijk ben je de grootste superdude in je private life hier around
![]()
![]()
yep, aan z'n reactie te zien wel
.
![]()
![]()

aha daarom moest ik aanmelden en kwam ik niet op iemand z'n profiel uit. Moest best lachen om die reactie nu ik dit weetIk had die foto zelf geplaatst in een ander topic
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 19:53 ----------
Niet doorhebben dat die link altijd naar je eigen account gaat![]()

Ik had die foto zelf geplaatst in een ander topic
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 19:53 ----------
Niet doorhebben dat die link altijd naar je eigen account gaat![]()
maar als een flapdrol mij r*tard noemt.. kan niet he 
****itmaar als een flapdrol mij r*tard noemt.. kan niet he
![]()
He dat ben ik.. Heb deze foto nog zelf hier gepost oen, ter vergelijking.
En dit is geen btw geen pose for the camera. Duidelijk gemaakt in mijn ontwetendheid
Nu weer gedragen![]()

Aah jammer, ik was aan het trollen en had gehoopt dat je zou happen. Heb hem inderdaad uit je topic geplukt![]()