Nick023
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Geef me wat juice en dan veeg ik de vloer aan met jouw lifts. Wat wil je ermee zeggen dat je meer doet dan ik? Ben je nu stoer dat je veel mbo sletjes doet?Graag gedaan. Ik lift, weeg, en neuk meer dan jij terwijl ik een midget ben met één been. Zoals ik al tegen je pijpvriendje ''demigod'' zei, ik snap wel dat je daar boos om kan zijn. Eerlijk is eerlijk: wie wilt het nou afleggen tegen een gehandicapte? Maar hey schatje:
Vroeg ik me af, aangezien je techniek op je DL werkelijk verschrikkelijk is. Dit is overigens puur objectief bekeken.

Stats: M 1m65 87kg -
Het enige wat ik kan doen is lachen. Nogmaals, geef mij wat juice en dan praten we verder.
Wie ben je en waar train je?Kom ook uit Haarlem, moet zeggen Nick, je bent mooi slank
Ik distantieer me van wat er gezegd word in de vid
Zijn een paar gasten die daar trainen.Ben ben qua trainen ook vrij serieus bezig, echter zijn er dingen die ik er niet voor wilt laten gaan in het dagelijks leven. En verder ben ik tevreden met over mijn progressie zoals je kan lezenAangezien je nogal veel foto's maakt waarop je je lichaam showt, continu rondhangt op forums, op Twitter verkondigd hoe hard je wel niet groeit of vet kwijt raakt lijkt het mij dat je denk dat je vrij serieus bezig bent. Overigens kan ik uit je Twitter account opmaken dat je vrij vol van jezelf bent, of is dat een act?

Als je mijn facebook ook wilt hebben: [Link niet meer beschikbaar]