- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HEHE, eindelijk weer iemand die wat plaatst wat ontopic is.

Om hier even op terug te komen:Nick, trek je je ook af op Zyzz en heb je dit als omslagfoto op Facebook?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of ben jij meer van de ''Heavy Duty''
Ik denk het niet.
Nee ik moet echt origineel zijn op mijn fb, wat gaan andere mensen anders wel niet van mij denken!Om hier even op terug te komen:
Origineel Nick.

Waarschijnlijk dat je een f**got bent met een grote mond, die totaal niet buff en/of 'shredded' is.Nee ik moet echt origineel zijn op mijn fb, wat gaan andere mensen anders wel niet van mij denken!
hardoplachs inhetechteleven
Tegen jouw heb ik geen punchlines nodig, zoals ik al eerder zei niemand neemt je serieus. En wil je srs facial aesthetics gaan vergelijken, oh lawd.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben je ''out of punchlines''? Of zijn jullie één collectieve hivemind die alle originele bashes delen?
Ik was vroeger tweede van Noord-Holland, als je dingen over me wilt weten kan je het ook gewoon vragen hoorNick, ben jij een goede schaker?
Oh edit, je bent wel vaak afwezig hoor, even met Marco, je arbiter praten.

Tegen jouw heb ik geen punchlines nodig, zoals ik al eerder zei niemand neemt je serieus. En wil je srs facial aesthetics gaan vergelijken, oh lawd.
Ik was vroeger tweede van Noord-Holland, als je dingen over me wilt weten kan je het ook gewoon vragen hoor![]()
Je blijft maar happen, dus klaarblijkelijk neem je me vrij serieus.Tegen jouw heb ik geen punchlines nodig, zoals ik al eerder zei niemand neemt je serieus. En wil je srs facial aesthetics gaan vergelijken, oh lawd.
Jullie willen klaarblijkelijk dingen over mij weten, daarom geef in antwoordJe blijft maar happen, dus klaarblijkelijk neem je me vrij serieus.

Houd je van pik?Jullie willen klaarblijkelijk dingen over mij weten, daarom geef in antwoord![]()