gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Jullie willen klaarblijkelijk dingen over mij weten, daarom geef in antwoord![]()
kan demigod lekker pijpeN??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie willen klaarblijkelijk dingen over mij weten, daarom geef in antwoord![]()
Tegen jouw heb ik geen punchlines nodig, zoals ik al eerder zei niemand neemt je serieus. En wil je srs facial aesthetics gaan vergelijken, oh lawd.
Ik was vroeger tweede van Noord-Holland, als je dingen over me wilt weten kan je het ook gewoon vragen hoor
Ben sinds kort weer begonnen maar heb me voor vanavond afgemeld, tentamenweek.

Het is mooi hoe je mij probeert te rustlen. Echter zit ik er nu al van te genieten dat als je zo stopt met computeren, weg van al je buttbuddies op DBB bent, naar bed gaat en dat je dan een traantje laat en denkt; Was ik maar iets groter, niet mank en had ik maar zulke facial aesthetics als Nick023Houd je van pik?
Pijpbeurten, 5 euro, now served with french fries:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie ben je en waar train je?
Kom maar eens langs in Noord, eksterlaan
Het is mooi hoe je mij probeert te rustlen. Echter zit ik er nu al van te genieten dat als ik zo stop met computeren, weg van al mijn haturss op DBB bent, naar bed ga en dat ik dan een traantje laat en denk; Was ik maar iets groter, niet lelijk en had ik maar zulke facial aesthetics als Peppie01
Peace
Het is mooi hoe je mij probeert te rustlen. Echter zit ik er nu al van te genieten dat als je zo stopt met computeren, weg van al je buttbuddies op DBB bent, naar bed gaat en dat je dan een traantje laat en denkt; Was ik maar iets groter, niet mank en had ik maar zulke facial aesthetics als Nick023
Peace
Ja idd, heb er wel genoeg van gehad. Moppentrommel begint nu ook al aardig leeg te raken, al durf ik dat toe te geven in tegenstelling tot Fiddlesticks hiero.Not bad, not bad (serious).
Succes, tijd om te leren, is wel leuk geweest nu![]()
Ja heel leuk en zo hoe je misc posts probeert te kopieren. Succes ermee, ik zal aan je denken als ik weer eens de sterren van de hemel bench en er een dame aan m'n leuter hangt.Het is mooi hoe je mij probeert te rustlen. Echter zit ik er nu al van te genieten dat als je zo stopt met computeren, weg van al je buttbuddies op DBB bent, naar bed gaat en dat je dan een traantje laat en denkt; Was ik maar iets groter, niet mank en had ik maar zulke facial aesthetics als Nick023
Peace
Dan weet je meer dan ikJa idd, heb er wel genoeg van gehad. Moppentrommel begint nu ook al aardig leeg te raken, al durf ik dat toe te geven in tegenstelling tot Fiddlesticks hier o.
Tijd voor potje LoL
Ja heel leuk en zo hoe je misc posts probeert te kopieren. Succes ermee, ik zal aan je denken als ik weer eens de sterren van de hemel bench en er een dame aan m'n leuter hangt.

Ik ben niet eens level 30. Ik reik je deze: je bent in ieder geval beter in LoL dan ik.

Wie weet zie ik je volgend jaar dan wel als ik naar het centrum ga verhuizen, gezelligTop gym, 2 squatracks, 2 benches 2 incline 1 decline, 2 setjes dumbbells tot 40kg en 15eu per maand
Fiddlesticks
Peace

Het is mooi hoe je mij probeert te rustlen. Echter zit ik er nu al van te genieten dat als je zo stopt met computeren, weg van al je buttbuddies op DBB bent, naar bed gaat en dat je dan een traantje laat en denkt; Was ik maar iets groter, niet mank en had ik maar zulke facial aesthetics als Nick023
Peace
Van de week eens even proeftrainen klinkt zeer goedTop gym, 2 squatracks, 2 benches 2 incline 1 decline, 2 setjes dumbbells tot 40kg en 15eu per maand
Fiddlesticks
Peace