gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige wat (of is het nou dat?) mij tot nu toe heeft geritseld is de meer als. Ik ben ook niet foutloos in mijn spelling/ grammatica maar ik erger me daar zo hard aan.
Ik ben van oorsprong een DBBer, of je het nou leuk vindt of nietIs dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.

Ik heb de foto ook niet gemaakt om mijn duckface te laten zienNou nee Nick, dat kan gewoon niet zo een foto. Dat weet je zelf toch ook.

Denk wel dat het moet lukken. Ik deed het met straps omdat ik dan double overhand grip kon gebruiken, waaraan ik gewend ben.

Ik heb de foto ook niet gemaakt om mijn duckface te laten zien![]()
Te snel overeen gelezen, my bad.In de context van zijn zin was het echter correct ("als vrouw, [en nog meer] als man" -> "als vrouw, [laat staan] als man").
Ik weet het niet zeker hoor, ik heb mijn 1RM nog nooit gedaan zonder straps.Knap, mijn max met overhand grip (zonder belt en straps) is 1x170kg. Maar in mijn verdediging, dat was op zondagochtend na een festival @85kg en natuurlijk ook iets grotere ROM omdat ik langer ben (en ik moest nodig schijten)![]()
Om mensen te ritselen.
Welk argument zou ik moeten 'winnen' dan? Kijk even naar je avatar en dan nog eens terug naar je post
Verder had ik geen discussie met Cools.Drie jaar.
Dus je maakt Cools zijn spelling belachelijk en vervolgens schrijf jij dit?![]()

Mijn spelling is trouwens correct
Ik neem alleen wat meer vrijheid in mijn zinsopbouw.

Ik ben het met je eens dat ik meer had kunnen groeien, echter ben ik tevreden met het resultaat en vind ik het mijn stats totaal niet slecht. Ook vind ik mezelf niet 'klein' voor drie jaar.
Is dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.