Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Niveau gedaald tot elkaar uitbellen op typfouten.

http://i.imgur.com/59Vt6.gif
Het enige wat (of is het nou dat?) mij tot nu toe heeft geritseld is de meer als. Ik ben ook niet foutloos in mijn spelling/ grammatica maar ik erger me daar zo hard aan.

Is dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.
Ik ben van oorsprong een DBBer, of je het nou leuk vindt of niet ;)

Nou nee Nick, dat kan gewoon niet zo een foto. Dat weet je zelf toch ook.
Ik heb de foto ook niet gemaakt om mijn duckface te laten zien ;)

Die vertaald misc zinnen :gay:

Nick doet ons allemaal de vaders

• Like
Waarderingen: mat
In de context van zijn zin was het echter correct ("als vrouw, [en nog meer] als man" -> "als vrouw, [laat staan] als man").

Denk wel dat het moet lukken. Ik deed het met straps omdat ik dan double overhand grip kon gebruiken, waaraan ik gewend ben.

Knap, mijn max met overhand grip (zonder belt en straps) is 1x170kg. Maar in mijn verdediging, dat was op zondagochtend na een festival @85kg en natuurlijk ook iets grotere ROM omdat ik langer ben (en ik moest nodig schijten) :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Nick train je al 2 jaar?

nvm jij hebt die k*tavatar

In de context van zijn zin was het echter correct ("als vrouw, [en nog meer] als man" -> "als vrouw, [laat staan] als man").
Te snel overeen gelezen, my bad.

Knap, mijn max met overhand grip (zonder belt en straps) is 1x170kg. Maar in mijn verdediging, dat was op zondagochtend na een festival @85kg en natuurlijk ook iets grotere ROM omdat ik langer ben (en ik moest nodig schijten) :(
Ik weet het niet zeker hoor, ik heb mijn 1RM nog nooit gedaan zonder straps.

Om mensen te ritselen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Welk argument zou ik moeten 'winnen' dan? Kijk even naar je avatar en dan nog eens terug naar je post ;) Verder had ik geen discussie met Cools.

Drie jaar.

Nooit gedacht dat die ene foto zoveel emoties zou losmaken...

• Like
Waarderingen: YOGI
ja ik dacht dat jij nick was door die avatar puurtje B

Wel beetje klein voor drie jaar

Laatst bewerkt:
Een kinderhand is snel gevuld

Is dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.

banhammer.jpg

Terug
Naar boven