- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Hangt ervan af of het 15 of 10 is na die 20s, iig no way dat die ook 20 zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn 20kg platesHangt ervan af of het 15 of 10 is na die 20s, iig no way dat die ook 20 zijn
Zijn ook van Technogym alleen kleiner.Beste FabulaactaEst,Hoi Nick nul twee drie,
Gebruik je die avatar ook om dates te scoren op datingsites voor homo's? En vind je persoonlijk niet dat je tank top nogal ver uitgesneden is? En wat is de functie van het kledingstuk dat je er overheen draagt?
In olijfolie gebakken groenten
FabulaActaEst
Dat zijn 20kg platesZijn ook van Technogym alleen kleiner.
Deze zijn het. Ik heb nul reden om ergens over te liegen.
![]()
Beste FabulaactaEst,
Ik gebruik de avatar vooraal om dates te scoren op DBB. Het is geen tank top. De functie van het kledingstuk, een vest, dat ik er overheen draag is om mijn lichaam warm te houden na mijn training.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nick nul twee drie
![]()
Beste FabulaactaEst,
Ik gebruik de avatar vooraal om dates te scoren op DBB. Het is geen tank top. De functie van het kledingstuk, een vest, dat ik er overheen draag is om mijn lichaam warm te houden na mijn training.
Met vriendelijke groet,
Nick nul twee drie
En wie ben jij? Non avi phaggot.Het kneusje van Basic-Fit Haarlem doet wel stoer op internet zeg
Hmmm raar. Mensen posten mijn lifts, hebben commentaar erop, gaan in discussie over het totaal aantal gewicht maar niemad geeft erom?
Nee, maar jij vind het irritant.vind je dat nou grappig, dat misc/engels/nederlandse gedoe?
Nee niemand geeft erom, want je bent een lelijk klein k*t ventje en het is met jouw zielige fysiek onmogelijk zwaar te tillen en als je dit wel doet dan zal je uitvoering zwaar schijt zijn
Ik begrijp niet eens wat je punt is? Dit topic gaat over superdudes (je weet wel van die kneusjes met getuite lippen op selfshots en mooiboy foto's op twitter/ fb) zoals jij. Daarom lachte we je uit. Nu ga je opeens iedereen proberen te dissen met je gifjes en onzin maar dat is compleet irrelevant. Ook de gewichten die andere tillen hebben daar HELEMAAL niks mee te maken EN als je iets snapte krachtsport/ bb dan zou je ook begrijpen dat er veel meer bij komt kijken dan alleen de gewichten die iemand tilt.
Dat je mijn progressie/ fysiek probeert uit te lachen is echt een grap want je komt niet eens in de buurt EN ook al zou dit wel zo zijn dan blijf je nog een kinderachtig k*t ventje.
Eigenlijk zonde van mijn tijd dat ik normaal reageer want je hebt toch een plaat voor je kop
Ik neem aan dat je degene in de quote boven de jouwe bedoelt.Beide kanten gaan volledig aardappel. Continu onzinnig gebash, het ene moment gaat het weer om fysieken, daarna weer om gewichten, daarna cared niemand ineens meer maar toch nog even proberen een trap te geven door middel van een pic posten, enz.
Bedankt voor het vermaak jongens.
En wie ben jij? Non avi phaggot.
Hmmm raar. Mensen posten mijn lifts, hebben commentaar erop, gaan in discussie over het totaal aantal gewicht maar niemad geeft erom?
Ga nooit volledig aardappel.
![]()
Beste FabulaactaEst,
Met vriendelijke groet,
Nick nul twee drie
Beste FabulaActaEst,Beste Nick nul twee drie,
Een kleine tip van mijnentwege: als u een vest aandoet omdat u het zo koud heeft, dan is het aangeraden om die ook te sluiten. Door de ontblote borst gaat er een enorme hoeveelheid warmte verloren. Wat u doet is vergelijkbaar met de haard aansteken terwijl het venster open staat. Verder wens ik u nog veel succes toe met het scoren van dates op DBB.
Gepureerde groenten,
FabulaActaEst
Vertel me nog eens over je lifts.Waardoor zou ik geritseld moeten zijn? Heb nog geen één ding gezien die mijn jimmies ritselen.
Het is mooi om te zien hoeveel mensen zich er mee bemoeien terwijl het hun ten eerste niet eens aangaat. Dan proberen ze mij te ritselen met hun poverty lifts/ stats/ etc. en dat backfired dan en dan komt er weer iemand anders bij.
Ik vermaak me hier wel
![]()
Ik kan bevestigen, dat zijn inderdaad de oude Technogym 20kg schijven. Maare, nu nog zonder strapsDat zijn 20kg platesZijn ook van Technogym alleen kleiner.
![]()

Kijk deze playboys! Leuke foto Danny van de Werf
Cool.Vertel me nog eens over je lifts.
Edit: Zonder grappen of grollen, ik ben benieuwd.
Denk wel dat het moet lukken. Ik deed het met straps omdat ik dan double overhand grip kon gebruiken, waaraan ik gewend ben.Ik kan bevestigen, dat zijn inderdaad de oude Technogym 20kg schijven. Maare, nu nog zonder straps![]()