MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Meng me normaal gezien niet bij zulke dingen.

Maar iemand met een duckface foto verliest altijd. Als vrouw al, nog meer als man. Maakt niet uit wat voor foto's anderen hebben of liften.

Laatst bewerkt:
Hahaha zelfs Cools in t topic

^Luchtkoker snapt het.

Heb ik niet.

Meng me normaal gezien niet bij zulke dingen.

Maar iemand met een duckface foto verliest altijd. Als vrouw al, nog meer als man. Maakt niet uit wat voor foto's anderen hebben of liften.
Is al dat sap naar je hoofd gestegen? meer als.....

goed zo dek je maar alvast in
Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen dan een powerlifter worden.

^Luchtkoker snapt het.

Heb ik niet.

Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een powerlifter worden.

sperma naar je hoofd gestegen..?

• Like
Waarderingen: YOGI
meer als, en wat moet er bij jouw hier staan dan: Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een x powerlifter worden.

??

Shout out naar die, shout out naar die, shout out naar jou ook.

• Like
Waarderingen: YOGI
^Luchtkoker snapt het.

Heb ik niet.

Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een powerlifter worden.

Dus je maakt Cools zijn spelling belachelijk en vervolgens schrijf jij dit?:rolleyes:

sperma naar je hoofd gestegen..?
Lol, je bent nog sneller dan ik terwijl ik het gelijk had veranderd. Is je f5 knop ondertussen niet kapot?

StickySteeeeeezzZzzZzz is dus niet de enige die op zijn f5 knop aan het rammen is :D

En ik doe Civiele Techniek, geen Sport & Bewegen ;)

Niveau gedaald tot elkaar uitbellen op typfouten.

59Vt6.gif

Is dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.

Topictitel mag verandert worden het grote bash topic.

Terug
Naar boven