- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echter DL en BP ik op het moment niet meer omdat ik P/P/L doe en ik DBs chiller vind.
Denk wel dat het moet lukken. Ik deed het met straps omdat ik dan double overhand grip kon gebruiken, waaraan ik gewend ben.
duckface is 10/10 ritsel, dat blijkt maar weerMeng me normaal gezien niet bij zulke dingen.
Maar iemand met een duckface foto verliest altijd. Als vrouw al, nog meer als man. Maakt niet uit wat voor foto's anderen hebben of liften.
Heb ik niet.
Is al dat sap naar je hoofd gestegen? meer als.....Meng me normaal gezien niet bij zulke dingen.
Maar iemand met een duckface foto verliest altijd. Als vrouw al, nog meer als man. Maakt niet uit wat voor foto's anderen hebben of liften.
Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen dan een powerlifter worden.
^Luchtkoker snapt het.
Heb ik niet.
Is al dat sap naar je hoofd gestegen? meer als.....
Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een powerlifter worden.
^Luchtkoker snapt het.
Heb ik niet.
Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een powerlifter worden.

Zijn op zich nog wel redelijke stats.Cool.
DL: 1x200kg
SQ ATG: 5x130
BP: 5x95
Echter DL en BP ik op het moment niet meer omdat ik P/P/L doe en ik DBs chiller vind.
Lol, je bent nog sneller dan ik terwijl ik het gelijk had veranderd. Is je f5 knop ondertussen niet kapot?

meer als, en wat moet er bij jouw hier staan dan: Waarvoor zou ik me indekken? Ik vind mijn stats prima, niet dat ik erom geef want ik heb andere doelen een x powerlifter worden.
??
Is dit topic al uitgebeld of niet? Maar kunnen de Misc-knuppeltjes niet gewoon weer opdonderen naar waar ze vandaan kwamen, al dat butthurt geneuzel verkloot het topic alleen maar.