MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

ok zien er allemaal triest en gay uit.. maar fysiek is prima.
dat jochies van 16 hier gaan zeggen hoe lame en slecht het allemaal wel niet is... kansloos

dan weer dat gezijk over benen..

Jongens, omdat wij aan bodybuilding doen, moeten andere die dat niet doen (enkel trainen voor een mooi fysiek) dan gelijk afgezeken en belachelijk gemaakt worden?

En nee, voordat de vraag komt, ik ben niet zoals hun.. maar dat gepapagaai van jullie is gewoon triest.

fysiek prima ?

ze hebben dit fysiek behaalt met kuren de meeste

kuren om dan zo'n mager fysiek te behalen vind ik maar triest en ondoordacht ;)

fysiek prima ?

ze hebben dit fysiek behaalt met kuren de meeste

kuren om dan zo'n mager fysiek te behalen vind ik maar triest en ondoordacht ;)

hoe weet je dat ze hebben gekuurt? en sommige hier op dbb hebben ook te vroeg gekuurd of met mager resultaat, boeiend eigen keus

hahahahaha
die sterretjes ik lig neer :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

ze moete zo gaste dit topic late leze ik wil hun gezichte dan wel zien :roflol:

Die sterretje zijn denk ik henna.

Wie maakt er een superdudes aan en dropt de link daar?:p

stop nou gelijk te brullen dat ze gekuurt hebben, dit weet je niet.

als iemand van dbb zulke foto's zou posten, dan zou hij een held zijn in jullie ogen.

stop nou gelijk te brullen dat ze gekuurt hebben, dit weet je niet.

als iemand van dbb zulke foto's zou posten, dan zou hij een held zijn in jullie ogen.

Het gaat om de grafhazzes dat ze niet echt in trek zijn. Kapsel/oorbel/piercing/sterretje tattoo.-- JeWeetZeLLuf

haha daar geef ik je ook groot gelijk in, houding, haar, oorbellen, gayness, enz enz..
dat is idd iets om op af te zijken.

Maar dat gastjes die net beginnen met trainen (niet allemaal) hier een prima fysiek gaan afzijken... dat slaat natuurlijk nergens op.

Mwoah, ze worden zelf tenminste niet snel SD'er

Ik ben het met Grote Knul eens...Fysiek is prima (gekuurd of niet gekuurd).

En altijd dat gezeik om die benen :roflol:jalousy is a b*ch

Fysiek is idd Prima.

Veel gastjes die hier zeiken zouden maar al te graag dat fysiek hebben.
En die gasten krijgen ook nog alle chicks mee, geloof me.

nasty as hell.

weet je wat ik helemaal gay vindt...
van die mannetjes die af gaan lopen geven op 16-17 jarige jongens via internet.. en dan kijk naar hun leeftijd en staat er 20.

Come on dude, je bent die leeftijd pas net gepasseerd.
je hebt niet alle wijsheid in pacht.

Fysiek is idd Prima.

Veel gastjes die hier zeiken zouden maar al te graag dat fysiek hebben.
En die gasten krijgen ook nog alle chicks mee, geloof me.

zo indrukwekkend vind ik ze eigenlijk niet?? ze zijn droog met een paar kilo extra spiermassa meer dan de gemiddelde ecto, en dat dan misschien nog door te kuren ook? nee dank je.

Wat ik vooral belachelijk vind , is dat sommige echt onder de indruk zijn van zo'n mager fysiek .

De mensen die hiervan onder de indruk zijn hebben wel een zeer laag doel voor hun ogen als ze een superdude fysiek al indrukwekkend vinden .

Ik vraag mij dan af wat voor fysiek ze zelf hebben als ze een superdude ophemelen .

Het is geen slecht fysiek. Superdudes als deze krijgen veel wijven niet omdat ze er zo goed uitzien, maar omdat ze algemeen bekend zijn en dat vinden wijven spannend/aantrekkelijk, helemaal als zij die jongen kunnen krijgen waar nog een heleboel meisjes achteraan zit.

Chicks regelen draait niet om uiterlijk, maar om status.

Ik heb dan liever een " chick " die om mijn persoonlijkheid en looks mij graag heeft dan een zogenaamde " status "

Het is geen slecht fysiek. Superdudes als deze krijgen veel wijven niet omdat ze er zo goed uitzien, maar omdat ze algemeen bekend zijn en dat vinden wijven spannend/aantrekkelijk, helemaal als zij die jongen kunnen krijgen waar nog een heleboel meisjes achteraan zit.

Chicks regelen draait niet om uiterlijk, maar om status.

het gaat geeneens om het chicks regelen maar alleen al het feit dat deze jongens er totaal niet buff bijlopen maar gewoon een wat lager vp hebben met wat extra spier(ik zie er maar een die wat breder is maar toch), het is dus ook geen slecht fysiek maar ook niet super dus gewoon normaal, geen commotie voor nodig zou ik zo zeggen mensen houden hier hele discussies dat we jaloers moeten zijn op deze ectos met sate prikkers eronder kom op zeg...

Terug
Naar boven