Fitness Seller

Sticky Het grote transformatie topic!

Bezoekers in dit topic

Those glutes!!!

Screenshot_2015-03-23-21-54-39.jpg
 
Mogen 'eigen' transformaties ook? Niet dat ik zelf al veel te posten heb op dat gebied, maar ben ook wel benieuwd naar de DBB transformaties :)

On Topic: Anouk van Dusschoten, één van mijn voorbeelden (en inspirerende Instagram, zie prs_and_poptarts) van begin tot podium:
ax04m0.jpg

Voor ieder persoonlijk maar als ze mijn vriendin was had ik ze toch liever zoals voorheen..
 
Voor ieder persoonlijk maar als je mijn vriendin was had ik je toch liever zoals voorheen.. No offense hoor!

zij is dat geeneens
 
Laatst bewerkt:
waarom zijn wij geen IRL vrienden lector, jij de looks, ik de charmes en het duitse accent

Als ik jou in het echt zie dan kan ik niet van je buik afblijven, is een soort magneet voor mij. Jij bent de positieve pool en ik de negatieve pool
 
Als ik jou in het echt zie dan kan ik niet van je buik afblijven, is een soort magneet voor mij. Jij bent de positieve pool en ik de negatieve pool

dat ik limburger ben hoef je me niet meteen pool te noemen
 
Voor ieder persoonlijk maar als ze mijn vriendin was had ik ze toch liever zoals voorheen..
Is normaal denk ik. Ik zie zelf ook liever iets minder ripped en meer rondingen.

Hoe 90% van alle mannen de vrouwen zouden verkiezen (sportief, slank met vrouwelijke rondingen), is dat bij vrouwen over mannen niet anders (slank, atletisch en mannelijk, maar zeker niet te gespierd of overdreven mannelijk).

M.a.w de doorsnee sportieve lichamen zijn voor het merendeel van de mensen het aantrekkelijkst.
 
Laatst bewerkt:
alle vrouwen willen mannen met goed lichaam.

FF on topic.
 
Laatst bewerkt:
alle vrouwen willen mannen met goed lichaam.

FF on topic.
Lol. Natuurlijk. Wie wil er nu iemand met een slecht lichaam [emoji23].

On topic. Zonder twijfel de rechtse foto is beste van de twee. Ik denk dat dergelijk postuur meer geapprecieerd wordt door mannen dan gespierder en meer ripped.
 
Laatst bewerkt:
Nog 1! Zo hebben *skinny* chicks als ik nog hoop haha

Screenshot_2015-04-03-16-24-27.jpg


Screenshot_2015-04-03-16-24-03.jpg


Screenshot_2015-04-03-16-23-09.jpg
 
mkmjo
 
Laatst bewerkt:
Kreeg een like op insta en van iemand met een super transformatie.. dus ja, ff delen he..:)

Screenshot_2015-04-04-20-16-16.jpg


Screenshot_2015-04-04-20-16-23.jpg


Screenshot_2015-04-04-20-16-30.jpg
 
Back
Naar boven