AndroidHealthClinic

Sticky Het grote transformatie topic!

Bezoekers in dit topic

image.jpg
Damn
 
had weer 1 maar bestand te groot grr
 
Laatst bewerkt:
1 van Facebook afgeplukt.

12523086_1666794080255655_8035238151831918150_n.jpg
 
Die feathered quads ook damn.

Zal ik er ff bij vermelden dat ze nog maar 19 jaar oud is? :D
 
zou dat natty zijn?
 
Goeie transformatie idd.. 1,5jr tijd.. Daar zit wel een heeeeele hoop AAS in :p
 
Niet alleen een prima fysiek maar deze dame deadlift 192.5 kg bij een bw van 61.7 kg

1459399594223.jpg
 
Foto is helaas te hoog genomen :)
 
wel bij deze mijn eigen transformatie :D (tot nu toe op 1 maand)

collage fitness (2).jpg
 
Niet zo moeilijk, je had amper vet (eerder een bolle buik door het eten) en nu eet je minder en heb je een minder bolle buik.. Is dat de transformatie die we hier moeten aanschouwen? Op 1 maand tijd? R U PROUD?!
 
ik eet nog altijd even veel hoor ! meer dan de meeste ooit kunnen eten en met eten bedoel ik ook echt vettig eten hoor ! , en ja ik ben best trots op ! :)
 
No offense, maar het lijkt meer op "ik hou mijn buik heel erg uit bij m'n beginfoto, ga een kilo afvallen en hou mijn buik wat meer in".

Desalniettemin heb je een mooie platte buik gekregen, en dat is een goeie progressie in een maand. Je hebt ook geleerd om anders te poseren inplaats van je buik naar voren te drukken, dus dan ziet het er sws beter uit.
 
ja ik duwde mijn buik niet echt uit hoor , wel geef ik toe dat de eerste foto ook wel savonds genomen is ( niet zo lang na het eten dus dat kan er ook wat mee te maken hebben en dat ik daar mijn armen omhoog had ) ik doe niets minder dan vroeger , eet hetzelfde , enige dat veranderd is is dat ik bij kinesiste ga voor mijn houding ivm mijn rug recht enz , en natuurlijk fitness , en ik doe wel niet aan famueze krachttrainingen ofzo dusja , ik was gewoon van mijn eigen verschoten dat dit kan op 1 maand , zonder dat ik op mijn voeding let enz ik eet nog altijd dezelfde crap als vroeger ,
 
Misschien had het dan netjes geweest om die informatie ook te delen in plaats van "kijk mijn transformatie".

Het is idd netjes dat je door je houding een heel ander fysiek krijgt. Hou dat vast.
 
wel bij deze mijn eigen transformatie :D (tot nu toe op 1 maand)

Prima hoor. Wel een vreemde houding van je rug? Wel heel erg hol..
 
Weet je wat ik een beetje mis is een topic post je laatst genomen foto, zoals die er al is maar dan voor dames. Wat vinden jullie ervan?
 
Weet je wat ik een beetje mis is een topic post je laatst genomen foto, zoals die er al is maar dan voor dames. Wat vinden jullie ervan?

waarom? vrouwen mogen daar ook gewoon fotos plaatsen.
 
Back
Naar boven