MuscleMeat

het grote 'wat voor horloge heb jij' topic

maar guess is dan zeker met batterijtje? het uurwerk maakt de prijs natuurlijk voor het grootste deel.

maar guess is dan zeker met batterijtje? het uurwerk maakt de prijs natuurlijk voor het grootste deel.

ik heb geen idee. zag ze in de etalage en enkele zagen er super luxe en dik uit. ik heb ze verder niet in mijn handen gehad.
zal van de week even checken

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze.. echt fijn klokje.. van me vrouwtje gehad!

hoe duur kost zown klokje ongeveer

--------------------------------------------------------------------------------

Breitling Super Avenger die witte met rode band..

super mooi, wss heb ik het geld er alleen niet voor over
(en vind horloges vaak niet echt mooi bij mezelf vanwege me genetic failure dunne polsen:()

vind maar weinig horloges echt mooi op de echt dure na natuurlijk ;)
zenith-class-traveller.jpg

hoe duur kost zown klokje ongeveer

--------------------------------------------------------------------------------

Breitling Super Avenger die witte met rode band..

super mooi, wss heb ik het geld er alleen niet voor over
(en vind horloges vaak niet echt mooi bij mezelf vanwege me genetic failure dunne polsen:()

119 euro..

festina vind er geen pics van mijn model is splinternieuw

Breitling Crosswind 2 tone

heb rolex daytona maar zou graag panarai hebben

Weet iemand een Juwelier in de buurt van utrecht die het merk tauchmeister verkoop en ook heeft liggen, vind het erg mooie horloges maar wil hem eigenlijk eerst even zien

ik heb een mooie sony ericson als horloge alleen dan in mijn broekzak, en niet om mijn pols ^^

Weet iemand een Juwelier in de buurt van utrecht die het merk tauchmeister verkoop en ook heeft liggen, vind het erg mooie horloges maar wil hem eigenlijk eerst even zien

Ik ben toevallig in het bezit van een TauchMeister, heb toen lang gezocht maar uiteindelijk toch op het internet gekocht. Goed spul is het. (ook gezocht in Utrecht maar tervegeefs)

Vind het ****ing moeilijk. Mag er een uitkiezen voor mn verjaardag. Zag wel een breitling van 5800 euro...moeder deed moeilijk, de b*ch.

Zag wel een mooi van Boss a 300..ook beetje duur.

ELLENDE

Net dit horloge op eBay gewonnen voor €43,- :) (Adviesprijs 299)

Wel goede verkoper want er staan veel automatische horloges op en heel veel worden geveild vanaf 1 euro!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=200290184255

Wil je pret echt niet bederven, maar dit soort horloges/merken worden "plakmerken" genoemd. Dit wil zeggen dat deze horloges in grote getallen worden gemaakt alleen worden er op het einde verschillende merken "opgeplakt", of andere kleine verschillen. Deze horloges worden vaak op deze manier aangeboden. De koper word wijsgemaakt dat de horloges heel duur zijn, bijvoorbeeld 800 euro, maar je kan deze horloges vaak al onder de 100 euro kopen.
Let maar eens op, er zijn heel veel van deze verkopers/merken op Ebay te vinden.
Voor de prijs dat jij er voor betaald hebt is het niet zo erg. Maar ga er aub niet teveel voor betalen. Dan zijn er genoeg andere leuke merken te vinden.
Wil je dus echt niet afkraken, alleen waarschuwen voor dit;) Je kan best veel plezier hebben van zo een horloge, mits je er maar 50 euro voor betaald.

Vind het ****ing moeilijk. Mag er een uitkiezen voor mn verjaardag. Zag wel een breitling van 5800 euro...moeder deed moeilijk, de b*ch.

Zag wel een mooi van Boss a 300..ook beetje duur.

ELLENDE

Wat is je budget dan? Misschien dat er nog mensen tips voor je hebben.

Net dit horloge op eBay gewonnen voor €43,- :) (Adviesprijs 299)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel goede verkoper want er staan veel automatische horloges op en heel veel worden geveild vanaf 1 euro!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=200290184255
wat kubus zegt klopt, wel een heel leuk horloge, heb er ook op lopen bieden, maar meer dan 30 a 40 zou ik ook echt niet uitgeven aan zo'n klokje.

Terug
Naar boven