philip3600
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel je hiervoor gaat betalen. Echt zo een gehyped merk. Te simpel en klein uurwerk in een goedkope kast. Bijna alles gejat van Panerai, en dan vooral hun historie. Echt zonde van het geld om hier 1000+ aan te besteden. 300 euro is zo een horloge hoogstens waard.
Dan kan je beter doorsparen en voor Panerai gaan.
De Carrera is trouwens wel weer erg mooi!
Heb je het nieuwe model? Zoals onderstaand?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
erg fijn klokje, voor kerst gekocht van me kertbonus.
Tevens nog een tissot, certina, u boot automatico en een panerai.

dat is een klokje van 7.194 pond, je gaat me niet vertellen dat je kerstbonus 10k is ofzo he?![]()

Me2. Oris is een leuk merk. Maar voor 10k kan je veel meer leuke klokjes kopen. Oris maakt ook bijna niks zelf. Ze laten de meeste onderdelen maken door andere bedrijven en dan zetten ze het horloge in elkaar.
Al heeft Oris wel genoeg leuke horloges tot de prijsklasse 1k.
@Bur. Welke Panerai heb je?

haha ik weet het niet hoor maar ik heb er 2200 euro voor betaalt. En je weet het smaken verschillen....
De Panerai die ik heb is de luminor 1950 in het zwart. Tevens koop ik de horloges bijna nooit in Nederland.

Heb ook niet gezegd dat ik hem niet mooi vind hoor. Vind Oris zeker wel een mooi merk. Alleen een beetje gekkigheid om er 10k voor te geven. De 2200 euro is hij zeker waard. Oris heeft mooie kasten en met zijn rose goud en carbon dial is hij zeker zijn geld waard.
Erg mooi de luminor 1950, je zal wel een grootte pols hebben![]()
die heeft hij gekocht toen ik geboren werd. Als hij overlijd krijg ik hem..... mag dus nog wel even duren.... .
Er ligt nog een omega speedmaster op me te wachten uit 1959die heeft hij gekocht toen ik geboren werd. Als hij overlijd krijg ik hem..... mag dus nog wel even duren.... .
![]()
1 van de mooiste uurwerken ooit gemaakt imho.2200? waar?haha ik weet het niet hoor maar ik heb er 2200 euro voor betaalt. En je weet het smaken verschillen....
De Panerai die ik heb is de luminor 1950 in het zwart. Tevens koop ik de horloges bijna nooit in Nederland.

mmm kost zo'n ding?nee eerlijk gezegd niet. ik ben helemaal horloge gek. Koop er elk jaar 1. Me opa had een juwelier dus ik denk dat ik het van hem geerfd heb.
Er ligt nog een omega speedmaster op me te wachten uit 1959die heeft hij gekocht toen ik geboren werd. Als hij overlijd krijg ik hem..... mag dus nog wel even duren.... .
![]()
die wil ik nu ook