XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic

Is dat erg dan?Die hebben net zo goed toch hun kosten en lasten etc, tis niet zo dat als je bij je ouders nog thuis woont dat alles makkelijk is, want dan heb je ook je verplichtingen, zoals je kostgeld en dat je mee moet helpen in het huishouden.

Die gast is 41 jaar he. Dan hoor je gewoon op je eigen

Is dat erg dan?Die hebben net zo goed toch hun kosten en lasten etc, tis niet zo dat als je bij je ouders nog thuis woont dat alles makkelijk is, want dan heb je ook je verplichtingen, zoals je kostgeld en dat je mee moet helpen in het huishouden.

:roflol: Bedoel meer van waarom zou je dat in godsnaam willen? Als je op eigen benen kunt staan dan ga je je toch ook niet in een rolstoel vooruit laten duwen?

//i60.tinypic.com/161ezpe.jpg[/IMG]"]http://
161ezpe.jpg

Terug ontopic:
M'n Engelse Bull van 7,5 jaar Bandit

• Like
Waarderingen: YOGI
Ja herders zijn leuk :)

Heb je trouwens een hond? Want google dan eens op hersenwerk voor honden. Er zijn zoveel leuke dingen die je honden kan leren :)
Youtube staat ook vol met hersenwerk/brainwork. Maar dat kan je ook doen met je kat, konijn, ect.

hahaha als die gepakt wordt voor te hard rijden
Hahaha :p Was een actie van een Australisch asiel. Die wou als publiciteitsstunt laten zien dat je honden op latere leeftijd nog van alles kan leren. De hond uit het filmpje was zelfs een hond die ze hadden afgedankt omdat hij probleemgedrag en onhandelbaar was

Ja herders zijn leuk :)

Heb je trouwens een hond? Want google dan eens op hersenwerk voor honden. Er zijn zoveel leuke dingen die je honden kan leren :)
Youtube staat ook vol met hersenwerk/brainwork. Maar dat kan je ook doen met je kat, konijn, ect.

Hahaha :p Was een actie van een Australisch asiel. Die wou als publiciteitsstunt laten zien dat je honden op latere leeftijd nog van alles kan leren. De hond uit het filmpje was zelfs een hond die ze hadden afgedankt omdat hij probleemgedrag en onhandelbaar was

Ik heb helaas geen hond maar ben er vroeger wel met opgegroeid. Altijd met herders, duitse herders en een Groenendaeler. Je kan ze inderdaad van alles en nog wat leren. En zeker herders want die werken graag voor hun baas!

http://www.youtube.com/watch?v=CT6OW83OLE8

Ja, Groenendealers en Tervuerense zijn ook leuk ja :D

ik heb een pesthekel aan honden en katten
vlees is daarentegen wel lekker

zodat jullie weten dat ik er een hekel aan heb en jullie mij geen fotos van die k*t beesten sturen enzo, snap je

'Dat doet i anders nooit'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vond dit wel een mooie om stress signalen te herkennen. In dat filmpje zitten er namelijk ook een heel aantal. En als je als ouder je kind zo bij een hond laat, dan hoor je op zijn minst die signalen te herkennen.

1) puntje tong laten zien, slikkeren
2) het oogwit laten zien (de combi met de lagere onzekere oortjes maakt t ook niet beter)
3) hijgen terwijl het niet warm is
4) het koppie wegdraaien

Terug
Naar boven