MuscleMeat

Sticky Het Honden Topic

'Dat doet i anders nooit'

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1381908_557574707631205_2004197592_n.jpg
Ik vond dit wel een mooie om stress signalen te herkennen. In dat filmpje zitten er namelijk ook een heel aantal. En als je als ouder je kind zo bij een hond laat, dan hoor je op zijn minst die signalen te herkennen.

1) puntje tong laten zien, slikkeren
2) het oogwit laten zien (de combi met de lagere onzekere oortjes maakt t ook niet beter)
3) hijgen terwijl het niet warm is
4) het koppie wegdraaien

Het is wel verstandig om er als baasje altijd bij te blijven. Een hond of poes kan je nooit met een baby of een peuter/kleuter alleen laten.

Het is wel verstandig om er als baasje altijd bij te blijven. Een hond of poes kan je nooit met een baby of een peuter/kleuter alleen laten.

Je kunt er wel bij blijven staan maar dan sta je ook alleen maar toe te kijken als die hond bijt. Voorkomen is beter dan genezen.

Had ook wel eens gehoord dat mensen hun baby en hond alleen bij elkaar lieten, tot die hond opeens het hoofdje van de baby in zijn bek had. Gelukkig waren er geen ernstige verwondingen maar wat bleek nu; de hond had een tumor in zijn hoofd en had hier pijn van. Dus ook al is je hond nog zo lief, altijd heel erg oppassen.

Geef iemand een wapen of macht en er kunnen rare dingen gebeuren.

Dat waren doorgedraaide US soldaten in Irak. Hondje van een berg gooien, hoe laag kan je zijn?
Het beestje zal het wel niet overleefd hebben, vreselijk om hem tijdens de laatste seconden van zijn jonge leventje te horen huilen van angst. Toen ik het filmpje voor het eerst zag was ik behoorlijk van slag. Je maag draait wel drie keer om als je ziet hoe bepaalde lieden genieten om een onschuldig beest te zien lijden.

Pardon? Je boos maken om honden die worden vergast kwalificeer jij als aanstellerij?
Heb je het filmpje wel gezien?

Nee, maar hoe zou jij het probleem willen oplossen met oa onhandelbare honden enzo? Earthlings heb ik wel gezien.
Maar heb je enig idee wat voor leven een kip heeft of een gevangen vis in een net?

Nee, maar hoe zou jij het probleem willen oplossen met oa onhandelbare honden enzo? Earthlings heb ik wel gezien.
Maar heb je enig idee wat voor leven een kip heeft of een gevangen vis in een net?

Ja ok. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. En dat rechtvaardigt het vergassen van honden?

Ja ok. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. En dat rechtvaardigt het vergassen van honden?

Wat wil je dan met die beesten doen? Eet jij visjes, heb je daar ook zo enorm veel medelijden mee? Vind je dat niet enorm hypocriet?

Ik heb het filmpje gekeken maar je ziet er niks van?

2-jarige Peanut gekroond tot 'lelijkste hond ter wereld'

m1mxoxkabbac_std1024.jpg

m1mxoxka8laf_std1024.jpg

m1mxoxkaf1ai_std1024.jpg

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3808522/2-jarige-peanut-gekroond-lelijkste-hond-wereld.html#

Wel zielig opzich. Als pup heeft dat hondje zich verbrand, waardoor hij geen lippen heeft en kale plekken. Misschien heeft dat hondje veel pijn. Ze kunnen helaas niet praten.

Wel zielig opzich. Als pup heeft dat hondje zich verbrand, waardoor hij geen lippen heeft en kale plekken. Misschien heeft dat hondje veel pijn. Ze kunnen helaas niet praten.

Ja ik las het ook, inderdaad erg sneu. Denk niet dat het beestje nu nog pijn heeft, zal inderdaad toen godsgruwelijk veel pijn hebben gedaan maar dat hersteld dan weer (voor zover mogelijk).

Terug
Naar boven