Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Nee, ik snap waar je op doelt maar dat gaat me net iets te ver als mijn hond Cristiano heet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik snap waar je op doelt maar dat gaat me net iets te ver als mijn hond Cristiano heet

Poeh die had ik op het oog, mijn vriendin wou een teckel. Nu hebben we een labrador
Volgend jaar komt er waarschijnlijk nog een bij, american bulterriër oid..ligt er maar net aan wat ze hebben in het asiel
. American bull terriër vind ik ook super toffe beesten!Stabiele honden, erg waaks en sterk. Op het gezin gericht. Ik heb zelf geen reu en die ik ken zijn allen reuen. Ze hebben wel een duim nodig van de baas, en houden ervan om eigen initiatieven te nemen. Ze zijn best wel energiek, sterk en behoorlijk rap voor het gewicht. Volgens mij ontbreekt er een rasstandaard en scheelt dat weer met betrekking tot doorfokken. Ik denk dat 10 jaar zo'n beetje het einde qua gemiddelde levensverwachting.@Derksen Wat was je ervaring met die cane corso's dan?
Prachtige fotos!