XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic

giphy.gif

Laatst bewerkt:
@Derksen Wat was je ervaring met die cane corso's dan?

Ook mensen met een cane corso hier?

Poeh die had ik op het oog, mijn vriendin wou een teckel. Nu hebben we een labrador :scratch:

Volgend jaar komt er waarschijnlijk nog een bij, american bulterriër oid..ligt er maar net aan wat ze hebben in het asiel

20180530_102835.jpg

Fijne hondjes waar wat leven in zit:D
20180221_135146.jpg

Poeh die had ik op het oog, mijn vriendin wou een teckel. Nu hebben we een labrador :scratch:

Volgend jaar komt er waarschijnlijk nog een bij, american bulterriër oid..ligt er maar net aan wat ze hebben in het asiel

Dat is dan voor beide heel anders gelopen dus :D. American bull terriër vind ik ook super toffe beesten!

@Derksen Wat was je ervaring met die cane corso's dan?
Stabiele honden, erg waaks en sterk. Op het gezin gericht. Ik heb zelf geen reu en die ik ken zijn allen reuen. Ze hebben wel een duim nodig van de baas, en houden ervan om eigen initiatieven te nemen. Ze zijn best wel energiek, sterk en behoorlijk rap voor het gewicht. Volgens mij ontbreekt er een rasstandaard en scheelt dat weer met betrekking tot doorfokken. Ik denk dat 10 jaar zo'n beetje het einde qua gemiddelde levensverwachting.

TuQ9ipJ.jpg

20Evta4.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Als ik het minder druk heb met school en werk, en meer ruimte heb neem ik een samoyeed of benner sennen

Eindelijk weer eens kunnen wandelen :D
15BBA66A-C3D9-4FD3-8BF2-2A77D3A297E1.jpeg
A98C2928-3A1E-4489-BD8D-FAEB2C8CFD18.jpeg

mensen met leonbergers hier?

Terug
Naar boven