AndroidHealthClinic

Het ideale post-workout en weight-gain supplement!!

Powersupplements

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
119
Lengte
1m99
Massa
122kg
22 November is verkiezingsdag…
ons advies:
KIES VOOR SPIERGROEI!!!
:D :D
Beste DBB-ers... ons langverwachte ‘geheime’ product is een weightgainer en gelijk ook het ideale Post-Workout Supplement!​
Met gepaste trots introduceert Power Supplements:​

Whey Isolate
Gainer
with BCAA’s and MCT’s

Whey Isolate Gainer with BCAA’s and MCT’s is geformuleerd om snel en doeltreffend te bieden wat het lichaam nodig heeft voor spiergroei. Het is bij uitstek geschikt als ‘post-workout’ supplement. Daarnaast kan het bij halve dosering op elk moment van de dag gebruikt worden als aanvulling op het standaard dieet. Het bevat per dosering van 100 gram onder meer de volgende kwaliteitsingrediënten:

• 25 gram eiwit … van lactosevrij wei-eiwit isolaat!
  • 55 gram complexe koolhydraten in de vorm van maltodextrine!
  • 5 gram vrije vorm BCAA’s
  • 5 gram MCT’s uit kokosolie
  • Vitamine B-complex, C en E , magnesium en elektrolyten!

De speciaal geselecteerde ingrediënten nemen snel op maar ook weer niet té snel. Op die manier wordt vetopbouw geminimaliseerd en maximaliseer je de spiergroei.

• De maltodextrine geeft deels een snelle afgifte van glucose, en houdt daarna een gestage toevoer in stand.
  • De vrije vorm BCAA’s zorgen voor een snel herstel van deze broodnodige aminozuren na je training. Daarnaast verhoogt L-leucine buiten trainingstijd de anabole respons van de ingenomen voeding.
  • Een speciale wei isolaat zonder glycomacropeptide zorgt ervoor dat de maaglediging niet vertraagd wordt.
  • Middenlange keten vetzuren (MCT’s) uit kokosolie leveren extra calorieën die licht verteerbaar zijn en bij voorkeur als energiebron worden gebruikt in plaats van als vet te worden opgeslagen.

(Verwacht overigens geen ‘dikke’ shake. Dat vertraagt de opname alleen maar!)

Het is natuurlijk goed nieuws dat er hoogwaardige ingrediënten gebruikt zijn en dat er nagedacht is over deze formule. Maar het beste moet nog komen! De prijs is ongekend laag voor dit hoogwaardige supplement:

€42,90 per 4 kilogram !!

Koop je er 3 tegelijk dan betaal je slechts
€39,90 per stuk

Verkrijgbaar in de smaken

> Vanille
> Aardbei
> Choco

en last but not least
> Banaan
:banana:

Klik op Power Supplements om direct naar de productpagina op onze website te gaan.

Kris :)

P.S. Succes met het uitzoeken van nieuwe kleding!!

klinkt goed,misschien eens proberen als mn weightgainer op is.

Nou eve kijken op je site mischien bestel ik hem vrijdag:D ziet er idd geval goed uit en een mooi praatje erbij geplakt.

Dat ziet er heel interessant uit Kris :D :D :D

Ik zit nog "na te denken" over supplementen na de wedstrijd (en een paar weekjes verdiende rust) maar dit product i.c.m. jullie Pure whey protein isolaat (voor in de ochtend en voor de training) zou het wel eens kunnen worden.

Ik krijg er even zo'n 'fantaastisch Mike, het werkt gewoon echt' gevoel van.

Maar het ziet er goed uit, ga ik zeker uitproberen.

ziet er erg goeduit!

nu moet ik m'n ma nog overtuigen dat het niet schadelijk voor me is :/

ziet er goed uit, dit ga ik zeker bestellen.

Lijkt me ook een goeie shake om de dag mee te beginnen, net voor je ontbijt.

ziet er goed uit, dit ga ik zeker bestellen.

Lijkt me ook een goeie shake om de dag mee te beginnen, net voor je ontbijt.

Als je het als weightgainer wilt gebruiken wel :D

Maar ik hou het wel bij een heerlijk mix van Brinta of Havermout + Whey proteine en dadelijk na de wedstrijdvoorbereiding magere melk (nu water) en eventueel rozijnen.

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit! mooi praatje ook erbij;)
maar inhoud is mooi !

ongeveer dezelfde kenmerken als Real Gains van Universal..

Kris even een vraagje die alleen jij kunt beantwoorden :

Hoe zit het met de smaken ?? :D :D :D (jij hebt ze vast allemaal al geprobreerd, komop en vertel het ons) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal bedankt voor het positieve onthaal :thumb:

ongeveer dezelfde kenmerken als Real Gains van Universal..

Er is toch redelijk wat verschil met Real Gains ...

- Real gains heeft geen BCAA's
- Real gains gebruikt primair whey concentraat en secundair caseine. Daarna komt pas isolaat.
- Real gains is ruwweg tweemaal zo duur :eek:

Onze Isolate Gainer is door het type eiwit, door de verhouding KH/eiwit en door het gebruik van BCAA's veel beter geschikt als postworkout supplement.

Ondanks dat is het toch goed te gebruiken als gainer buiten trainingstijden. Neem je het direct na een maaltijd dan wordt de afgifte vanzelf gespreid. En de L-leucine geeft je maaltijd net even wat meet opbouwende capaciteiten. :cool:

Kris even een vraagje die alleen jij kunt beantwoorden :

Hoe zit het met de smaken ?? :D :D :D (jij hebt ze vast allemaal al geprobreerd, komop en vertel het ons) ;)

Ik vind de smaken zelf heel goed. Nog beter dan de whey. Een gainer is nou eenmaal makkelijker lekker te maken dan een puur eiwit product.

We hebben gekozen voor een niet al te zoete smaak omdat anders de honger teveel gestild zou worden. De zoetheid is zodanig dat je lekker kan doordrinken en eten. Perfect voor een gainer.

:klink: :meal:

Van vrijwel elk voedingsmiddel kan je dik worden. Van het een meer dan van het ander.

De formulering van deze gainer in combinatie met het doseringsadvies is echter zodanig dat spiergroei wordt gemaximaliseerd.

De volle dosering is 100 gram. Deze hoeveelheid dien je alleen na de training te gebruiken. Op dat moment gebruik je hem als Post-Workout shake. Als je training in orde is, zal de shake vrijwel alleen ten goede komen aan je spiergroei (het is echter geen goed idee om 100 gram te nemen als je alleen de armen hebt getraind).

Mensen die dit product als (milde) gainer willen gebruiken adviseren wij gedurende de dag de halve dosering te combineren met maaltijden (tijdens of na de maaltijd). Door het te combineren met maaltijden, zorg je voor een geleidelijke afgifte van de ingredienten zodat de opslag van vet minimaal is.

Als post workout shake is onze gainer voor iedereen geschikt.
Als during-the-day gainer raden wij hem alleen aan voor mensen die moeite hebben om in gewicht toe te nemen!

Helaas zijn er ook producten op de markt die een foutieve samenstelling hebben én een verkeerd gebruiksadvies. Zo bevatten veel (crash) gainers veel dextrose. Als de fabrikant aanbeveelt om dit gedurende de dag te gebruiken (en dan nog in grote hoeveelheden) dan zullen zelfs een magere ectomorf flink wat vetmassa opbouwen.

Dit is een van de betere gainers en de prijs is zeer goed, maar er gaat niks boven een zelfgeproduceerde gainer :D...

wat is de verhouding kh/eiwit procentueel gezien?

wat is de verhouding kh/eiwit procentueel gezien?

De Post-Workout dosering is 100 gram.

Daarvan is...

25% eiwit
55% complexe koolhydraten
5% BCAA's (ik weet niet of je dit als eiwit wilt zien, het gedraagt zich anders)
5% MCT's

Als je de whey isolaat uitzet tegen de koolhydraten dan heb je een verhouding tussen die twee van ongeveer 3 : 7 (ik maak er even geen percentages van om al teveel verwarring te voorkomen).

(Verhoudingen zeggen ook niet alles natuurlijk. Uiteindelijk gaat het erom dat je voldoende, maar ook weer niet teveel, van elk macronutrient binnenkrijgt).

De Post-Workout dosering is 100 gram.

Daarvan is...

25% eiwit
55% complexe koolhydraten
5% BCAA's (ik weet niet of je dit als eiwit wilt zien, het gedraagt zich anders)
5% MCT's

Als je de whey isolaat uitzet tegen de koolhydraten dan heb je een verhouding tussen die twee van ongeveer 3 : 7 (ik maak er even geen percentages van om al teveel verwarring te voorkomen).

(Verhoudingen zeggen ook niet alles natuurlijk. Uiteindelijk gaat het erom dat je voldoende, maar ook weer niet teveel, van elk macronutrient binnenkrijgt).

Kris ik kom aan ietjes andere getallen:

Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram
Energie 1597 kJ/380 kcal
Eiwit (+ vrije aminozuren) 30.0 g 120.0kcal 32%
Koolhydraten 55.0 g 220.0kcal 55%
Vet 5.9 g 53.1kcal 13%

393.1kcal

:D

Kris ik kom aan ietjes andere getallen:

Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram
Energie 1597 kJ/380 kcal
Eiwit (+ vrije aminozuren) 30.0 g 120.0kcal 32%
Koolhydraten 55.0 g 220.0kcal 55%
Vet 5.9 g 53.1kcal 13%

393.1kcal

:D

Hey Davy,

Jij berekent de percentages van de calorieën. Ik pak daarentegen de percentages in grammen. Post-workout inname van koolhydraten en eiwitten wordt vrijwel altijd in grammen aangegeven.

Of 'hap' ik nu teveel ??? :D

Kris

Terug
Naar boven