XXL Nutrition

Het ideale post-workout en weight-gain supplement!!

Klinkt goed die PWO! Ik heb er zojuist ook maar een besteld. :)

Btw, jullie header werkt bij mij niet in firefox, waarom eigenlijk een flash header?

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt goed die PWO! Ik heb er zojuist ook maar een besteld. :)

Btw, jullie header werkt bij mij niet in firefox, waarom eigenlijk een flash header?

Hmmm goed dat je het zegt. Het heeft denk ik te maken met de fix die er geinstalleerd is. Microsoft had namelijk een update waardoor je op alle flash eerst moet klikken om te activeren. 't draait nu met een javascriptje.
Redenen voor Flash; de datum en tijd 'loopt' in de header. De flashheader in zijn geheel is nog kleiner dan de jpg zelf..
Als je tips hebt voor de header mag je me een PM sturen. :D

De bestellingen gaan zo de deur uit, dus waarschijnlijk heb je 'm morgen binnen!

Jaap

Jullie pwo ziet er interessant uit.

Steeds goeie info erbij :thumbup:

hey een vragie hier.
ik wil dit meer als een gainer gebruiken.
zal ik het dan 2x op een dag gebruiken, s'ochtends net na mijn ontbijt en na de training?(s'avonds)
wat is jullie advies?

hey een vragie hier.
ik wil dit meer als een gainer gebruiken.
zal ik het dan 2x op een dag gebruiken, s'ochtends net na mijn ontbijt en na de training?(s'avonds)
wat is jullie advies?

Als je moeite hebt om zwaarder te worden, dan kan je kijken of tweemaal de gainer per dag je wel een geleidelijke gewichtstoename geeft. Je moet uiteraard niet minder gaan eten. Een gainer gebruik je bovenop je gebruikelijke voeding.

's Ochtends is inderdaad een heel goed moment. En na de training is zelfs het meest ideale moment van de dag. Dan heb je de meeste calorieën nodig.

's Ochtends neem je dan bijvoorbeeld 50 gram en na de training 100 gram.

Voor het slapen gaan kan je hem ook nemen zoals Jeremia zegt. De kans op vetopslag wordt dan waarschijnlijk wel iets groter.
Edit: Een maaltijd met minder koolhydraten en meer eiwit en vetten is dan beter. Kwark met een hoog eiwitpercentage (samen met wat noten of visolie) is ideaal!

Kris :)

Mm ook even een vraagje. Ik neem nu na mijn training eerst vitargo (beetje crea doorheen) en half uurtje later me eiwitshake. Als ik dit prod. zou kiezen zou het dan alleen me eiwitshake vervangen? Of ook me vitargo?

Thanx

Mm ook even een vraagje. Ik neem nu na mijn training eerst vitargo (beetje crea doorheen) en half uurtje later me eiwitshake. Als ik dit prod. zou kiezen zou het dan alleen me eiwitshake vervangen? Of ook me vitargo?

Thanx

Onze Isolate Gainer zou zowel Vitargo als de eiwitshake vervangen.

Vitargo is heel goed in het bevorderen van de opname van creatine. Het is volgens onderzoek wat dat betreft beter dan maltodextrine (wat in onze gainer zit).

Maar onze Gainer is een combinatie van onder meer maltodextrine, whey en BCAA's. Dat geeft een sterkere insuline afgifte dan alleen maltodextrine en zal de creatine opname daardoor verder bevorderen.

De creatine opname komt daarmee waarschijnlijk op een niveau dat vergelijkbaar is met Vitargo. Daarnaast heb je gelijk je BCAA's en een dosis whey isolaat binnen om eventuele tekorten snel aan te vullen. Je moet wel zelf de creatine nog toevoegen zoals je eerder bij de vitargo deed.

Ik raad je daarnaast aan om ruim voor de training voldoende eiwitten te nemen. (Via voeding of whey).

Onze Isolate Gainer zou zowel Vitargo als de eiwitshake vervangen.

Vitargo is heel goed in het bevorderen van de opname van creatine. Het is volgens onderzoek wat dat betreft beter dan maltodextrine (wat in onze gainer zit).

Maar onze Gainer is een combinatie van onder meer maltodextrine, whey en BCAA's. Dat geeft een sterkere insuline afgifte dan alleen maltodextrine en zal de creatine opname daardoor verder bevorderen.

De creatine opname komt daarmee waarschijnlijk op een niveau dat vergelijkbaar is met Vitargo. Daarnaast heb je gelijk je BCAA's en een dosis whey isolaat binnen om eventuele tekorten snel aan te vullen. Je moet wel zelf de creatine nog toevoegen zoals je eerder bij de vitargo deed.

Ik raad je daarnaast aan om ruim voor de training voldoende eiwitten te nemen. (Via voeding of whey).

waarom zelf dan geen CEE toegevoegd?

verder heb nu me samples binnen :D
zal dit weekend ff keus maken en dan horen jullie het

verder heb nu me samples binnen :D
zal dit weekend ff keus maken en dan horen jullie het

Ik vind het wel top dat er eens GEEN creatine is toevoegd, nu kun je zelf de keus maken of en hoeveel creatine je nog toevoegd en welke soort (creatine monohydrate, creatine ethyl ester, of... ). :thumbup:

En bovendien wil je waarschijnlijk ook niet in elke serving creatine als je het als weightgainer gebruikt? Na de training kan ik me wel voorstellen dat je er creatine aan toe wilt voegen.

............

Ik vind het wel top dat er eens GEEN creatine is toevoegd, nu kun je zelf de keus maken of en hoeveel creatine je nog toevoegd en welke soort (creatine monohydrate, creatine ethyl ester, of... ). :thumbup:

En bovendien wil je waarschijnlijk ook niet in elke serving creatine als je het als weightgainer gebruikt? Na de training kan ik me wel voorstellen dat je er creatine aan toe wilt voegen.

Áls we creatine zouden toevoegen dan zou het creatine monohydraat zijn. Puur omdat we de andere vormen van creatine nog niet 100% vertrouwen wat betreft veiligheid op lange termijn.

Daarnaast slaat DavyO de spijker op zijn kop; je bent veel flexibeler in de dosering en frequentie van inname als er geen creatine in zit.

hey dit ziet er wel top uit maar heb toch even een paar vraagjes.

Ik train altijd 's morgens en ben niet een goede eter in de morgen. Ik neem een half uur voor het trainen meestal 3 tosties en 30 gram whey met melk.

8 minuten na de training neem ik 40 gram dextrose. 20 minuten na de dextrose neem ik weer 30 gram whey en 3 bruine boterhammen.

Nu wil ik graag weten als ik dit voedingssuplement bestel hoe ik het moet gebruiken in mijn situatie maw:

Wat moet ik vooral blijven innemen vlak voor en na de training en hoeveel?

Ik ga hem namelijk ook bestellen :)

Ik train altijd 's morgens en ben niet een goede eter in de morgen. Ik neem een half uur voor het trainen meestal 3 tosties en 30 gram whey met melk.

8 minuten na de training neem ik 40 gram dextrose. 20 minuten na de dextrose neem ik weer 30 gram whey en 3 bruine boterhammen.

Nu wil ik graag weten als ik dit voedingssuplement bestel hoe ik het moet gebruiken in mijn situatie maw:

Ik zou me onbijt als dat mogelijk is een half uurtje eerder nemen... en 3 tosti`s + 30g whey en melk is lekker.:eek: :D Tosti's ham/kaas :meal: ??? , maar ik zou het vervangen door iets anders. Bv havermout of brinta, deze kun je samen met je whey en melk (of water) nemen als je wilt. Makkelijker kan niet denk ik... en ook :meal:

Na de training dan 1 serving (100g) van de Whey Isolate Gainer. Uiteraard dan geen dextrose meer nemen. Een uur later de volgende maaltijd...

Ik zou me onbijt als dat mogelijk is een half uurtje eerder nemen... en 3 tosti`s + 30g whey en melk is lekker.:eek: :D Tosti's ham/kaas :meal: ??? , maar ik zou het vervangen door iets anders. Bv havermout of brinta, deze kun je samen met je whey en melk (of water) nemen als je wilt. Makkelijker kan niet denk ik... en ook :meal:

Na de training dan 1 serving (100g) van de Whey Isolate Gainer. Uiteraard dan geen dextrose meer nemen. Een uur later de volgende maaltijd...

Hey dit is makkelijk! Ik sluit me aan bij DavyO :D

Het klopt dat je de whey beter eerder kan nemen dan een half uur voor de training. De tosti's vertragen de opname ook nog eens.
Je kan ook eerst de whey nemen (een uur tevoren) en een half uur later de tosti's. Ik zou trouwens niet kunnen trainen met 3 tosti's in mijn maag :eek:

De gainer kan je inderdaad aansluitend op de training innemen (met melk of water) in plaats van de dextrose en whey. Een half tot heel uur later kan je gewoon vast voedsel eten.

Hey dit is makkelijk! Ik sluit me aan bij DavyO :D

Het klopt dat je de whey beter eerder kan nemen dan een half uur voor de training. De tosti's vertragen de opname ook nog eens.
Je kan ook eerst de whey nemen (een uur tevoren) en een half uur later de tosti's. Ik zou trouwens niet kunnen trainen met 3 tosti's in mijn maag :eek:

De gainer kan je inderdaad aansluitend op de training innemen (met melk of water) in plaats van de dextrose en whey. Een half tot heel uur later kan je gewoon vast voedsel eten.

bedankt heren voor het antwoord. Maar moet ik dus ALLEEN na de training 100 gram van dit product nemen?

heeft iemand er al ervaring mee?

Terug
Naar boven