Ben nu vanaf 1 feb aan het experimenteren met Vitargo (Vitargo Elektrolyte).
Ik gebruik momenteel 70gr direct na de training.
Heb m'n eiwit inname hetzelfde gehouden, maar neem over de gehele dag ca 300Kcal minder aan kolhydraten om de calorien te compenseren (ik wil weten of Vitargo op zich werkt en dat eventuele werking niet aan de extra calorien te wijten is).
Het is idd net behangplaksel als je het klaar maakt. Zomaar in een glas water gooien en doorroeien is en ramp en ben zelf op devolgen manier gekomen.
Ik neem ca 2.5dl warm water, in de blender, blender aan, langzaam Vitargo erbij. Op deze manie onstaat een mooi klontervrij papje.
Heb niet gemerkt dat het de eetlust verminderd.
Heb m'n training "normaal" gehouden (voor mij) om dezelfde soort reden waarom ik m'n calorieinname gelijk gehouden heb.
resultaat tot dusver.
Lichaams gewicht ca 1kg omhoog, vetpercentage ca 1% omhoog (clipper) wat mij dus sterk doet vermoeden dat de vliegensvlugge koolhydraten
bij mij rechttstreeks de vetcellen ingaan
Nog twee weken en dan ga ik weer terug naar m'n oude regiem..
Dit is trouwens de tweede keer dat ik het gebruikt heb. De eerste keer is een tijd terug, ik gebruikte toen nog dextrose na de training en wilde kijken of dextrose vervangen door Vitargo wat ""extra's"" zou opleveren.
Heb toen eigenlijk niets gemerkt. Niet in positieve, maar ook niet in negatieve zin, behalve dan dat Vitargo iets meer kost dan dextrose