Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heej,
Heeft iemand al ervaring te delen met ons, betreft dit supplement?
, ik gebruikt het als post-workout shake. Ik vind de smaak en oplosbaarheid prima haha, jij zal eens zeggen dat het crap is daar bij powersupps

Ik train nu ongeveer één jaar, ik ben nu van plan om serieuser te gaan trainenen wil dan ook graag wat zwaarder worden. Ik weeg nu 66 kg bij 186 cm. Is het verstandig om dan nu die isolate gainer te gaan gebruiken volgens jullie?
En zit er ook nadelen aan het gebruik van isolate gainer?
Alvast bedankt!

Hoeveel gram suiker bevat deze gainer per 100 gram?

[qoute]De Post-Workout dosering is 100 gram.
Daarvan is...
25% eiwit
55% complexe koolhydraten
5% BCAA's (ik weet niet of je dit als eiwit wilt zien, het gedraagt zich anders)
5% MCT's
[/qoute]
wat bevat de overige 10%
dus per 100gr/serving
25gr eiwit
55gr complexe kh
5gr BCAA
5gr MCT

Het bevat geen enkelvoudige suikers en geen 'kristalsuiker':
0 gram suiker
0 gram glucose
0 gram fructose
(zelfs 0 gram lactose)
Het bevat wel koolhydraten in de vorm van 55 gram maltodextrine per 100 gram.
Kris![]()
Welk effect heeft maltodextrine op de spieren en het lichaam?
Wat zijn de voordelen van deze gainer ten opzichte van Mammoth of Dymatize?
) 
. En nog iets, ik las in het begin van dit topic iets over een kwart dosering voor het ontbijt en een kwart dosering na het ontbijt. kan ik niet gewoon alleen een kwart dosering voor me ontbijt nemen of heeft die shake erna veel voordelen. zo ja, welke dan?......... En nog iets, ik las in het begin van dit topic iets over een kwart dosering voor het ontbijt en een kwart dosering na het ontbijt. kan ik niet gewoon alleen een kwart dosering voor me ontbijt nemen of heeft die shake erna veel voordelen. zo ja, welke dan?

Ben zeer tevreden over dit product. Het lost ook perfect op helemaal geen klonten. In water smaakt banaan lekker, verder heb je ook niet zo'n opgeblazen gevoel (wat ik bij whey + dextrose wel had). Ik gebruik hem enkel als PWO-shake. AANRADER!!! (net als ze Whey Isolate van hun)
Nee, heb geen aandelen in PowerSupplements.
Met zulke enthousiaste klanten zal een beursgang niet lang op zich laten wachten 
Sorry voor de late reactie op je vraag. Ik had hem even gemist![]()
Die kwart vóór en een kwart na het ontbijt is als aanbeveling voor iemand die een halve dosering voor het ontbijt wilde gebruiken. In dat geval kan je de inname beter splitsen.
- De eerste kwart dosering komt dan snel vrij.
- De tweede kwart dosering komt langzaam vrij omdat je hem na je ontbijt neemt.
- Doordat je maar een kwart vóór je ontbijt neemt, heb je een minimale rem op je hongergevoel. Je kan dus nog steeds stevig ontbijten.
Maar het is natuurlijk prima om alleen die eerste kwart dosering voor het ontbijt te nemen! Probeer gewoon uit wat het beste voor jou werkt.
Succes!
Kris![]()
.
omdat ik niet helemaal aan de kh kom die ik moet hebben, en vaak als ik thuis kom van me werk ik scheur van de honger, kan ik dan ook deze shake nemen?
ik had mammoth maar daar werd ik echt dik van?
. Vraag om bijvoorbeeld 10 minuten pauze voor een stevige hap. Jij blij, zij blij