AndroidHealthClinic

Het ideale post-workout en weight-gain supplement!!

Heej,

Heeft iemand al ervaring te delen met ons, betreft dit supplement?

Heej,

Heeft iemand al ervaring te delen met ons, betreft dit supplement?

Prima supplement :D, ik gebruikt het als post-workout shake. Ik vind de smaak en oplosbaarheid prima :thumbup: , ik heb tot nu toe alleen vanille geprobeerd. Binnenkort wil ik eens de choco gaan proberen.

haha, jij zal eens zeggen dat het crap is daar bij powersupps

Ik train nu ongeveer één jaar, ik ben nu van plan om serieuser te gaan trainenen wil dan ook graag wat zwaarder worden. Ik weeg nu 66 kg bij 186 cm. Is het verstandig om dan nu die isolate gainer te gaan gebruiken volgens jullie?

En zit er ook nadelen aan het gebruik van isolate gainer?

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Ik train nu ongeveer één jaar, ik ben nu van plan om serieuser te gaan trainenen wil dan ook graag wat zwaarder worden. Ik weeg nu 66 kg bij 186 cm. Is het verstandig om dan nu die isolate gainer te gaan gebruiken volgens jullie?

En zit er ook nadelen aan het gebruik van isolate gainer?

Alvast bedankt!

Je hebt een vrij laag gewicht ten opzichte van je lengte. Waarschijnlijk heb je moeite om in gewicht aan te komen. Op jouw leeftijd komt dat veel voor.

Wat je altijd als eerste moet proberen is goed te trainen en heel veel te eten. (Over wát je moet eten zijn veel topics). Als het je op die manier niet lukt om zwaarder te worden, dan kan een weightgainer daar zeker bij helpen.

Kris :)

Hoeveel gram suiker bevat deze gainer per 100 gram?

Hoeveel gram suiker bevat deze gainer per 100 gram?

Het bevat geen enkelvoudige suikers en geen 'kristalsuiker':

0 gram suiker
0 gram glucose
0 gram fructose
(zelfs 0 gram lactose)

Het bevat wel koolhydraten in de vorm van 55 gram maltodextrine per 100 gram.

[qoute]De Post-Workout dosering is 100 gram.

Daarvan is...

25% eiwit
55% complexe koolhydraten
5% BCAA's (ik weet niet of je dit als eiwit wilt zien, het gedraagt zich anders)
5% MCT's
[/qoute]

wat bevat de overige 10% ???

dus per 100gr/serving
25gr eiwit
55gr complexe kh
5gr BCAA
5gr MCT

[qoute]De Post-Workout dosering is 100 gram.

Daarvan is...

25% eiwit
55% complexe koolhydraten
5% BCAA's (ik weet niet of je dit als eiwit wilt zien, het gedraagt zich anders)
5% MCT's
[/qoute]

wat bevat de overige 10% ???

dus per 100gr/serving
25gr eiwit
55gr complexe kh
5gr BCAA
5gr MCT

De overige 10 procent is:

- Ruwweg 5% water (een droog poeder is nooit helemaal droog). Dit geldt voor alle eiwitpoeders en weightgainers.
- Vitaminen en mineralen
- Aroma
- Ongeveer 1% stabilisator (guar gum)
- Plusminus 0,5% melkvet van de whey isolaat

(Procent mag je hier inderdaad omzetten naar grammen).

Het bevat geen enkelvoudige suikers en geen 'kristalsuiker':

0 gram suiker
0 gram glucose
0 gram fructose
(zelfs 0 gram lactose)

Het bevat wel koolhydraten in de vorm van 55 gram maltodextrine per 100 gram.

Welk effect heeft maltodextrine op de spieren en het lichaam?
Wat zijn de voordelen van deze gainer ten opzichte van Mammoth of Dymatize?

Welk effect heeft maltodextrine op de spieren en het lichaam?
Wat zijn de voordelen van deze gainer ten opzichte van Mammoth of Dymatize?

Als je goed getraind hebt, draagt maltodextrine bij aan je spiergroei. Dat is vergelijkbaar met koolhydraten uit gewone voeding overigens.

De voordelen van onze gainer?

- Meer eiwit per 100 gram
- Whey isolaat in plaats van concentraat of melkeiwitten (wil je melkeiwitten? mix de gainer dan met melk ;) )
- Geen enkelvoudige suikers
- Lagere prijs!

Ik was van plan om als ik zou gaan bulken Isogainer van Nutrabolics te proberen omdat ze het daar ook steeds over minieme vetopslag hebben. Maar nou ik dit lees denk ik dat ik tog maar deze ga proberen. Is in ieder geval veel goedkoper:D . En nog iets, ik las in het begin van dit topic iets over een kwart dosering voor het ontbijt en een kwart dosering na het ontbijt. kan ik niet gewoon alleen een kwart dosering voor me ontbijt nemen of heeft die shake erna veel voordelen. zo ja, welke dan?

Ben zeer tevreden over dit product. Het lost ook perfect op helemaal geen klonten. In water smaakt banaan lekker, verder heb je ook niet zo'n opgeblazen gevoel (wat ik bij whey + dextrose wel had). Ik gebruik hem enkel als PWO-shake. AANRADER!!! (net als ze Whey Isolate van hun)

Nee, heb geen aandelen in PowerSupplements.

......... En nog iets, ik las in het begin van dit topic iets over een kwart dosering voor het ontbijt en een kwart dosering na het ontbijt. kan ik niet gewoon alleen een kwart dosering voor me ontbijt nemen of heeft die shake erna veel voordelen. zo ja, welke dan?

Sorry voor de late reactie op je vraag. Ik had hem even gemist :o

Die kwart vóór en een kwart na het ontbijt is als aanbeveling voor iemand die een halve dosering voor het ontbijt wilde gebruiken. In dat geval kan je de inname beter splitsen.
- De eerste kwart dosering komt dan snel vrij.
- De tweede kwart dosering komt langzaam vrij omdat je hem na je ontbijt neemt.
- Doordat je maar een kwart vóór je ontbijt neemt, heb je een minimale rem op je hongergevoel. Je kan dus nog steeds stevig ontbijten.

Maar het is natuurlijk prima om alleen die eerste kwart dosering voor het ontbijt te nemen! Probeer gewoon uit wat het beste voor jou werkt.

Succes!

Ben zeer tevreden over dit product. Het lost ook perfect op helemaal geen klonten. In water smaakt banaan lekker, verder heb je ook niet zo'n opgeblazen gevoel (wat ik bij whey + dextrose wel had). Ik gebruik hem enkel als PWO-shake. AANRADER!!! (net als ze Whey Isolate van hun)

Nee, heb geen aandelen in PowerSupplements.

Ik zal het je laten weten wanneer we aandelen gaan uitgeven :) Met zulke enthousiaste klanten zal een beursgang niet lang op zich laten wachten ;)

Sorry voor de late reactie op je vraag. Ik had hem even gemist :o

Die kwart vóór en een kwart na het ontbijt is als aanbeveling voor iemand die een halve dosering voor het ontbijt wilde gebruiken. In dat geval kan je de inname beter splitsen.
- De eerste kwart dosering komt dan snel vrij.
- De tweede kwart dosering komt langzaam vrij omdat je hem na je ontbijt neemt.
- Doordat je maar een kwart vóór je ontbijt neemt, heb je een minimale rem op je hongergevoel. Je kan dus nog steeds stevig ontbijten.

Maar het is natuurlijk prima om alleen die eerste kwart dosering voor het ontbijt te nemen! Probeer gewoon uit wat het beste voor jou werkt.

Succes!

Bedankt voor je antwoord ;) .

Goeie service trouwens 4 uur besteld volgende dag in huis:D

omdat ik niet helemaal aan de kh kom die ik moet hebben, en vaak als ik thuis kom van me werk ik scheur van de honger, kan ik dan ook deze shake nemen?

ik had mammoth maar daar werd ik echt dik van?

omdat ik niet helemaal aan de kh kom die ik moet hebben, en vaak als ik thuis kom van me werk ik scheur van de honger, kan ik dan ook deze shake nemen?

ik had mammoth maar daar werd ik echt dik van?

Als je thuis komt van werk en een verschrikkelijke honger hebt, dan moet je in feite een extra maaltijd inbouwen!!
Een gainer is bedoeld voor de mensen die zich vol eten, geen honger meer hebben, en dan nog niet zwaarder worden. Als je dan aanvult met een gainer krijg je de extra voedingsstoffen om te groeien.

Heb je geen mogelijkheid om op je werk tussendoor iets te eten? Probeer anders iets te regelen bij je werkggever. Zeg dat je minder goed kan werken omdat de energie je ontbreekt en dat je veel beter presteert met een gevulde maag :) . Vraag om bijvoorbeeld 10 minuten pauze voor een stevige hap. Jij blij, zij blij :D
Als je te beperkt bent in je tijd om snel een goede maaltijd naar binnen te werken, dan kan je eventueel aanvullen met een kleine dosering gainer.

Afgezien van dit verhaal is de gainer natuurlijk te gebruiken als shake voor direct na de training.

ik ben nu de voedings sectie maar eens goed gaan door lezen, want ik had eerst die mammoth gainer, en daar werd ik echt dik van. Wat ik nu ongeveer dus begrijp kom ik kwa kh net iets tekort alleen zit ik te hoog met de calorien mede door die gainer, waardoor ik dus te dik word.

Ik ga maar eens opzoek naar iets met een hoop kh wat ik kan combineren met een eiwitshake, die ik dan op me werk kan nemen

Terug
Naar boven