harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
het is dus beter om een gainer en whey apart te kopen?
volgens mij kun je ze gewoon samen bestellen hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.....
dacht alleen aan kris zijn eerste reactie te lezen dat ik ipv dit product wat hier aangeprezen wordt beter 2 losse kon halen voor een beter effect.

ohw ok haha.. het maakt verder niet veel uit welke ik vervang neem ik aan..
dus dan ga ik dat nog wel even beslissen.
de prijs van deze 4kg verpakking scheelt wel veel met een 2,5 kg whey zoals die in je nickname.. hoe komt dat dan?

ohwww ok.. dus whey isolaat is wat betreft whey inhoud dus veel beter met de 95%.
en daardoor dus ook veel effectiever?
maar zag op jullie site nergens een weightganer, kan dat kloppen?
dus als ik het bij jullie wil bestellen, kan ik beter de whey isolaat en de whey gainer halen?
dan heb ik een gainer en een whey product?

Neem liever een NO product voor me training dan een eiwitproduct..Na het trainen is het wel lekker..
of je kan ook gewoon een broodje met kipfilet en een banaan pakken.

Neem liever een NO product voor me training dan een eiwitproduct..
Na het trainen is het wel lekker..

Dus jij heb liever NO in je lijf dan de benodigde eiwitten (amino`s)![]()
![]()

De gehele dag goed eten. en dan vlak voor de training Noxplde na training pak ik me eiwitten.. Voor me training eiglk niet...Is dat zo raar ofzo
Moet wel eerlijk zeggen dat ik van die extra eiwitten last krijg van acne.. van normale voeding geen last van..
Neem liever een NO product voor me training dan een eiwitproduct..
Na het trainen is het wel lekker..

De gehele dag goed eten. en dan vlak voor de training Noxplde na training pak ik me eiwitten.. Voor me training eiglk niet...Is dat zo raar ofzo
Moet wel eerlijk zeggen dat ik van die extra eiwitten last krijg van acne.. van normale voeding geen last van..
Voordat ik ga trainen doe ik meestal dextrose door me drinken..Dan word het maximaal opgenomen+ de Boost met Nxplode is goed.Na met training zorg ik wel voor voldoende eiwitten of> Zou je evt wel aminos,eiwit supplementen kunnen pakken.
MEER DIT IDEE:
WANNEER JE GEEN ESSENTIELE AMINOZUREN WILT/KUNT KOPEN KRIJG JE HET VOLGENDE SCHEMA:
Direct voor de training
NoXplode (voor de boost)
0,4 g/kg snelle suikers (druivensuiker) (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)
Direct na de training
0,2 g/kg whey
0,4 g/kg snelle suikers
Neem eigenlijk nooit 2 Eiwit producten voor/na training waar jij op doelt?

Als je ruim voor de training (2-3 uur) een eiwitrijke maaltijd hebt gegeten, dan kan je natuurlijk ook zonder een whey shake vooraf aan de training. Ik zou hem zélf wel nemen om de aminozuren in de bloedbaan maximaal te laten zijn tijdens de training. En omdat ik een grote eiwitrijke maaltijd voor mijn training niet verdraag (word ik misselijk).
Koolhydraten neem je bij voorkeur na de training (bijvoorbeeld door middel van de Isolate Gainer). Als je dextrose vooraf neemt, verminder je de vetverbranding en zeer waarschijnlijk de lichaamseigen groeihormoonafgifte (in reactie op de training). Het lichaamseigen groeihormoon zorgt voor gunstige veranderingen in je lijf: minder vet, meer spier, sterker bindweefsel.
Het zou kunnen dat de spieropbouw hoger is met de dextrose vooraf en/of tijdens je training, maar je zal ook meer vet aanzetten. Ik kies persoonlijk liever voor een betere 'balans'.
Met de Isolate Gainer heb je een complete post workout shake (evt. een beetje creatine erbij). Er zit een ongedenatureerde whey isolaat in waardoor de kans op acne echt minimaal is. Je zou hem met water ipv melk kunnen nemen. Als je dan nog acne krijgt, kan je óf niet tegen het wheyeiwit zelf óf niet tegen de sojalecithine.
Kris![]()

IMO kun je jullie gainer prima voor de training nemen.
Training resulteert in verhoogde AMPk, wat anabole processen inhibeert, dus ook vetopslag. Alle energie zal dus ten goede komen aan je training, en een effectieve training is eindeloos belangrijker dan minimale verschillen in vetverlies die een trainingsessie met zich meeneemt. De effecten van groeihormoon zijn imo zo goed als totaal verwaarloosbaar, een reden waarom al die routines met nauwlijks rust tussen de sets zodat je GH stijgt ook een complete ramp waren. Overigens zorgt dit ook voor een veel grotere stijging in cortisol dan 'normale' training, omdat het inspanningsgerelateerd is. Nou vind ik cortisol ook vrij verwaarloosbaar tijdens training in geval van adequate voeding (hint hint, neem preworkout voedsel, bijv deze gainer), maar er schijnen nog al wat mensen workouts in te korten tot max 45-60 min omdat cortisol anders de spuigaten uit loopt. Wat ze vergeten is dat dan actiever zijn in die 45 min en dat de cortisol daarin dus sneller stijgt en het dus uiteindelijk haast niets oplevert in terms van anti catabole hormonen preventie, maar wel een waardeloze training omdat de rust tussen de sets onvoldoende was (zie halfleven ATP).
Tenslotte zorgen de carbs in gainer voor een hoop insuline wat weer een eiwit sparend werkt. En het feit dat maltro erin zit van ipv gewone dextrose maakt imo PWO niet zoveel uit, maar is des te handiger pre WO vanwege de tragere afgifte.
De gainer is dus eigenlijk een heel handig product. Een aanrader voor iedereen die zich niet echt verdiept heeft in optimale supplement timing en geen zin heeft om een hand vol producten te kopen en uit te zoeken wat wanneer en hoeveel daarvan genomen moet worden, maar gewoon een het complete pakket, een lekker no brainer.![]()
Maar ik moet erbij zeggen dat dit een enorme overmaat was. Misschien dat een mildere dosering heel goede resultaten geeft. (Ik groeide in die tijd ook wel goed in kracht en spiermassa
)