XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

DBC,

aangezien jij die kerel redelijk kent, valt er niks te regelen m.b.t. de drank?

Ik ken mezelf (en Testo) en weet dat dit aardig in de papieren gaat lopen!
Dus als je ff iets kan fixen ben je de man:D

RichardV zei:
DBC,
Goed gedacht ja...misschien een groepskorting ofzo, ik bedoel, ik denk niet dat ze elke dag met 32 man de tent leeg komen bunkeren daar.

Centaur zei:
En dan wijs ik wel even naar die halve tamme bij dat tafeltje naast ons die alle kipfilet zichzelf heeft toegeeigend. Dan wil ik wel eens zien hoe jij die kipfilet op gaat eten zonder tanden. :D

Met mes en vork! :meal:

RichardV zei:
DBC,
Gewoon iets van een vaste prijs... :D ;)

50 cent per drankje ofzo. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal met de reservering meteen een drankjes-deal proberen aan te vechten.

Voorlopige regel is dat eenieder een eigen drankenkaart krijgt die aangestreept wordt als je een drankje besteld hebt. We hadden ook naar een wokrestaurant kunnen gaan dat ik ken waar eten én drinken onbeperkt is maar zoals je weet wenst DBC kwaliteit en dies bij Het Oosten gewoon het hoogste.

Hey diebiesie....even over die gratis parkeerplaats, is die nog een beetje veilig? Ik heb niet zo'n goedkope auto namelijk, en is die heel dicht bij het restaurant?

Centaur zei:
Hey diebiesie....even over die gratis parkeerplaats, is die nog een beetje veilig? Ik heb niet zo'n goedkope auto namelijk, en is die heel dicht bij het restaurant?
ja voor mij eigenlijk de zelfde vraag! zou het zo zijn dat er geen carpool geregeld kan worden vanuit limboland

DBC01 zei:
Ik zal met de reservering meteen een drankjes-deal proberen aan te vechten.

Voorlopige regel is dat eenieder een eigen drankenkaart krijgt die aangestreept wordt als je een drankje besteld hebt. We hadden ook naar een wokrestaurant kunnen gaan dat ik ken waar eten én drinken onbeperkt is maar zoals je weet wenst DBC kwaliteit en dies bij Het Oosten gewoon het hoogste.

Hehe, ik begrijp je wel, maar na 20 bier maakt mij de smaak van het eten toch niks meer uit!
Kijk en om dadelijk al 50 euro kwijt te zijn aan drank in de woktent gaat me ook wat ver;)

Ik heb even een deja vutje.

20 bier vind ik wel wat bezopen hoor, letterlijk en figuurlijk.

Meeste Chinese restaurants rekenen tussen de 1,50 en 2 euro voor een biertje. Je kan moeilijk verwachten dat ze 20 bier gaan schenken voor 1 euro per stuk, drankjes verdienen ze in ieder restaurant het beste aan. Als ze daar korting op geven vreet dat aan de marge.

RichardV zei:
Hehe was een figure of speaking, maar nu ik er over nadenk valt dat nog wel mee;)
Ik kom de laatste tijd niet eens meer verder dan 10 biertjes, dan ben ik al weer volgetankt. Misschien de ontwenning ofzo, ik drink steeds minder en minder....tegenwoordig zelfs helemaal niet meer.

Centaur zei:
Ik kom de laatste tijd niet eens meer verder dan 10 biertjes, dan ben ik al weer volgetankt. Misschien de ontwenning ofzo, ik drink steeds minder en minder....tegenwoordig zelfs helemaal niet meer.
goed zo:birthday: gefili

edit ----

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Centaur zei:

Is voor mij ook al begin september dat ik voor het laatst echt wat gedronken heb.
Maar ik denk dat ik dat niet verleer:D

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:

De gratis parkeerplaats heet 'De Argonaut' en bevindt zich links naast het station, op ongeveer 150m van het restaurant. Is zeker veilig, 100% is natuurlijk nooit te garanderen maar believe me, wel 1000% veiliger dan in dat gare Den Haag.

argonaut is perfect , centaur! niks mis mee. Je kan hem ook bij de phoenix neerzetten. Deze is wel stukje verder. Maar die is wel betaald als je daarbij veiliger voelt :D

Terug
Naar boven