Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gedacht ja...misschien een groepskorting ofzo, ik bedoel, ik denk niet dat ze elke dag met 32 man de tent leeg komen bunkeren daar.RichardV zei:DBC,
aangezien jij die kerel redelijk kent, valt er niks te regelen m.b.t. de drank?
Ik ken mezelf (en Testo) en weet dat dit aardig in de papieren gaat lopen!
Dus als je ff iets kan fixen ben je de man![]()
Centaur zei:En dan wijs ik wel even naar die halve tamme bij dat tafeltje naast ons die alle kipfilet zichzelf heeft toegeeigend. Dan wil ik wel eens zien hoe jij die kipfilet op gaat eten zonder tanden.![]()

Gewoon iets van een vaste prijs...RichardV zei:DBC,
aangezien jij die kerel redelijk kent, valt er niks te regelen m.b.t. de drank?
Ik ken mezelf (en Testo) en weet dat dit aardig in de papieren gaat lopen!
Dus als je ff iets kan fixen ben je de man![]()

ja voor mij eigenlijk de zelfde vraag! zou het zo zijn dat er geen carpool geregeld kan worden vanuit limbolandCentaur zei:Hey diebiesie....even over die gratis parkeerplaats, is die nog een beetje veilig? Ik heb niet zo'n goedkope auto namelijk, en is die heel dicht bij het restaurant?
DBC01 zei:Ik zal met de reservering meteen een drankjes-deal proberen aan te vechten.
Voorlopige regel is dat eenieder een eigen drankenkaart krijgt die aangestreept wordt als je een drankje besteld hebt. We hadden ook naar een wokrestaurant kunnen gaan dat ik ken waar eten én drinken onbeperkt is maar zoals je weet wenst DBC kwaliteit en dies bij Het Oosten gewoon het hoogste.

Centaur zei:20 bier vind ik wel wat bezopen hoor, letterlijk en figuurlijk.

Ik kom de laatste tijd niet eens meer verder dan 10 biertjes, dan ben ik al weer volgetankt. Misschien de ontwenning ofzo, ik drink steeds minder en minder....tegenwoordig zelfs helemaal niet meer.RichardV zei:Hehe was een figure of speaking, maar nu ik er over nadenk valt dat nog wel mee![]()
goed zoCentaur zei:Ik kom de laatste tijd niet eens meer verder dan 10 biertjes, dan ben ik al weer volgetankt. Misschien de ontwenning ofzo, ik drink steeds minder en minder....tegenwoordig zelfs helemaal niet meer.
gefiliCentaur zei:Ik kom de laatste tijd niet eens meer verder dan 10 biertjes, dan ben ik al weer volgetankt. Misschien de ontwenning ofzo, ik drink steeds minder en minder....tegenwoordig zelfs helemaal niet meer.

Wil je wedden? 10 duvels in een uur tijd ofzo?RichardV zei:Is voor mij ook al begin september dat ik voor het laatst echt wat gedronken heb.
Maar ik denk dat ik dat niet verleer![]()

Centaur zei:Hey diebiesie....even over die gratis parkeerplaats, is die nog een beetje veilig? Ik heb niet zo'n goedkope auto namelijk, en is die heel dicht bij het restaurant?
DBC01 zei:
Dat is tenslotte mijn deel van jouw lichaam