- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:ik zie me naam dr nog steeds niet bij staan
Om de hoeveel tijd checkt DBC01 zn postbustis nou al een week onderweg
![]()

RobertHosper zei:ik zie me naam dr nog steeds niet bij staan
Om de hoeveel tijd checkt DBC01 zn postbustis nou al een week onderweg
![]()

DBC01 zei:We rennen niet elke dag naar die postbus, morgen heb je uitsluitsel kerel, overmaken was sneller geweest!
Donderdag 11 november, een week eerder dan aangegeven, wordt de inschrijving definitief dicht gegooid.
Er moet ruim op tijd worden besproken en iedereen heeft z'n kans en tijd gehad dacht ik zo!![]()
gelukkig..ik wou net naar de valium grijpen

ik hoop wel dat die er bij zit bro! want mijn slaapsletje moet er wel bij zijnRobertHosper zei:ok Diebiesiegelukkig..ik wou net naar de valium grijpen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

DBC01 zei:Donderdag 11 november, een week eerder dan aangegeven, wordt de inschrijving definitief dicht gegooid.
Er moet ruim op tijd worden besproken en iedereen heeft z'n kans en tijd gehad dacht ik zo!![]()

jorasho zei:

no probem dbcDBC01 zei:

RobertHosper zei:no probem dbc![]()
maar zag eerder in een andere thread dat je een envelop zonder naam binnen had gekregen...eeeh..was dat toevallig niet een witte plak-envelop met daarin nog een opgevouwde envelop? ik had op de achterkant van die envelop me naam gezet..misschien dat je die over het hoofd had gezien?![]()
nahja...we kijken de kat maar uit de boom![]()
DBC01 zei:Die enveloppe kwam uit Heiloo, daar kom jij niet vandaan. Die is al terecht bij de juiste naam.

johnny 01 zei:Wat is er? Ben je erachter gekomen dat je een ecto bent en dat je nooit groot zal worden?![]()
jorasho zei:Nee, ik mag niet meer, en ik dacht zo dat ik nog wel even de tijd had om te beslissen...