XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

ik zie me naam dr nog steeds niet bij staan:(
Om de hoeveel tijd checkt DBC01 zn postbus???tis nou al een week onderweg:scratch:

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
ik zie me naam dr nog steeds niet bij staan:(
Om de hoeveel tijd checkt DBC01 zn postbus???tis nou al een week onderweg:scratch:

We rennen niet elke dag naar die postbus, morgen heb je uitsluitsel kerel, overmaken was sneller geweest! :D

Donderdag 11 november, een week eerder dan aangegeven, wordt de inschrijving definitief dicht gegooid.
Er moet ruim op tijd worden besproken en iedereen heeft z'n kans en tijd gehad dacht ik zo! :)

DBC01 zei:
We rennen niet elke dag naar die postbus, morgen heb je uitsluitsel kerel, overmaken was sneller geweest! :D

Donderdag 11 november, een week eerder dan aangegeven, wordt de inschrijving definitief dicht gegooid.
Er moet ruim op tijd worden besproken en iedereen heeft z'n kans en tijd gehad dacht ik zo! :)

ok Diebiesie:D gelukkig..ik wou net naar de valium grijpen:rolleyes: :D :o :p ;) :cool:

Laatste toevoeging, volle bak lijkt me.

Jepz volle bak.
Kan ik eindelijk eens zien welke gezichten er achter welke namen zitten en eens een hartig woordje spreken met de grote karmakniepers:D

DBC01 zei:

:bawling: :headbang:

en en en???:D:D:D

Robert ik wacht ook op antwoord. Geduld, sorry.

DBC01 zei:
Robert ik wacht ook op antwoord. Geduld, sorry.
no probem dbc:)

maar zag eerder in een andere thread dat je een envelop zonder naam binnen had gekregen...eeeh..was dat toevallig niet een witte plak-envelop met daarin nog een opgevouwde envelop? ik had op de achterkant van die envelop me naam gezet..misschien dat je die over het hoofd had gezien?:o

nahja...we kijken de kat maar uit de boom:D

RobertHosper zei:
no probem dbc:)
maar zag eerder in een andere thread dat je een envelop zonder naam binnen had gekregen...eeeh..was dat toevallig niet een witte plak-envelop met daarin nog een opgevouwde envelop? ik had op de achterkant van die envelop me naam gezet..misschien dat je die over het hoofd had gezien?:o
nahja...we kijken de kat maar uit de boom:D

Die enveloppe kwam uit Heiloo, daar kom jij niet vandaan. Die is al terecht bij de juiste naam.

Wel verrassend dat een groot gedeelte van de mensen van de BBQ, nu ook op de wok zijn...

Zijn ook wat nieuwe bij ;)

ik zie dat Mr Big er niet bij is:(...jammer ...kan ik zn kip weer niet jatten uit nostalgische redenen:D;)

j/k

jorasho zei:
Nee, ik mag niet meer, en ik dacht zo dat ik nog wel even de tijd had om te beslissen...

tis nog niet de elfde en met robert erbij staan er 31 mensen op de lijst, en er 'mochten' toch 32 mensen mee? dus kan t nog, of heb ik iets gemist?

Terug
Naar boven