XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Tsja....of je stuurt nog ff snel wat cash op of je pist buiten de pot,Hosper...;)

Zou toch wat zijn zeg.....wokspammer eerste klas komt niet opdagen....:D :D

Weetjewat Robert, wij gaan gewoon lekker met z'n tweetjes aan een tafeltje daarnaast zitten!

Ja dat kan idd ook....gewoon snel zelf effe reserveren bij die woktoko en dan verschuiven we dat tafeltje wel ff......die Jap zegt toch niks tegen 32 knoesten...;)

jorasho zei:
Weetjewat Robert, wij gaan gewoon lekker met z'n tweetjes aan een tafeltje daarnaast zitten!
geen gek idee hey!:D PM me maar ff dan:)
dat ik dr nou niet opkwam...desnoods schuiven we die tafel dr wel aan vast:):cool:

Testo zei:
Ja dat kan idd ook....gewoon snel zelf effe reserveren bij die woktoko en dan verschuiven we dat tafeltje wel ff......die Jap zegt toch niks tegen 32 knoesten...;)

Testo..ik hou van je:D:heart:

Dat heb ik nog niet aan mn karmalijst kunnen zien,bro...:D

RichardV zei:
Maakt mij niks uit. Stap liever in Nijmegen, want dan hoef ik niet zo ver met mijn bezopen herses.
5 man wordt wel druk in de leon!
Vooral omdat het ook niet de kleinste mensen zijn!

Wie is Leon?
Klinkt wel errug ranzig maat :eek:

Wat wordt hier deftig geslet dames en heren! :)

als dbc nog steeds niets binnen heeft gehad van de TPG(:mad::whip:) overwegen Jorasho en ik gewoon te komen en een ander tafeltje naast die van jullie te nemen...dan schuiven we hem desnoods aan:D try and stop a group of hungry bb'ers:D

RobertHosper zei:
als dbc nog steeds niets binnen heeft gehad van de TPG(:mad::whip:) overwegen Jorasho en ik gewoon te komen en een ander tafeltje naast die van jullie te nemen...dan schuiven we hem desnoods aan:D try and stop a group of hungry bb'ers:D
ja dat is een goed idee robje!

trouwens als er mensen zijn die wel op de bbq waren en nu ook zeggen dat ze gaan komen en hebben betaald mag je er ook wel vanuit gaan dat dit ook zo is! jammer van TPG! alleen!:(

Niet sl*tten hier anders moet topic op slot!!:eek: :D :eek:

Terug
Naar boven