- Waardering
- 11
RobertHosper zei:*&^%$#@TPG/PTT!!!!:shoot:!!!!als ik degene te pakke krijg die over mijn envelop ging....
Pang pang pang

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:*&^%$#@TPG/PTT!!!!:shoot:!!!!als ik degene te pakke krijg die over mijn envelop ging....

geen gek idee hey!jorasho zei:Weetjewat Robert, wij gaan gewoon lekker met z'n tweetjes aan een tafeltje daarnaast zitten!
PM me maar ff dan

Testo zei:Ja dat kan idd ook....gewoon snel zelf effe reserveren bij die woktoko en dan verschuiven we dat tafeltje wel ff......die Jap zegt toch niks tegen 32 knoesten...![]()

Testo zei:Dat heb ik nog niet aan mn karmalijst kunnen zien,bro...![]()

EricR zei:
Daarom zit ik bij DE bank

RichardV zei:Maakt mij niks uit. Stap liever in Nijmegen, want dan hoef ik niet zo ver met mijn bezopen herses.
5 man wordt wel druk in de leon!
Vooral omdat het ook niet de kleinste mensen zijn!

seat leon is de auto waarin hij niet meer mag rijden met zijn bezopen kopBig'r zei:

Big'r zei:
jorasho zei:

ja dat is een goed idee robje!RobertHosper zei:als dbc nog steeds niets binnen heeft gehad van de TPG() overwegen Jorasho en ik gewoon te komen en een ander tafeltje naast die van jullie te nemen...dan schuiven we hem desnoods aan
try and stop a group of hungry bb'ers
![]()

Testo zei:
Dan heb ik namelijk karma power 9 
Testo zei: