- Waardering
- 27.822
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe niet zo eng man.
We willen resultaat van nu zien, niet van 2023
Als ik zeker wist dat jij een lekker wijf was.... maar ik heb geen idee of jij een man of een vrouw bent.... of je überhaupt wel traint.
Wauw.Als ik zeker wist dat jij een lekker wijf was.... maar ik heb geen idee of jij een man of een vrouw bent.... of je überhaupt wel traint.
Dus gewoon ff wachten tot einde contest.
Als jij zoals Henk zegt bij Deiana hebt getraind, weet je wie ik ben. een lekker wijf in oranje BF rokjeAls ik zeker wist dat jij een lekker wijf was.... maar ik heb geen idee of jij een man of een vrouw bent.... of je überhaupt wel traint.
Dus gewoon ff wachten tot einde contest.

Op 1 september kunnen we het eindresultaat van alle deelnemers aan de contest bewonderen. En juist als je de nodige tijd en energie in een speciale fotoshoot hebt gestoken, kan ik me goed voorstellen dat je de resultaten niet nu al, vroegtijdig, gaat prijsgeven.

Goh, is dat echt zo, je bent echt een helder licht hier. ThanksOp 1 september kunnen we het eindresultaat van alle deelnemers aan de contest bewonderen. En juist als je de nodige tijd en energie in een speciale fotoshoot hebt gestoken, kan ik me goed voorstellen dat je de resultaten niet nu al, vroegtijdig, gaat prijsgeven.
Dus nog even 12 nachtjes slapen. Heb je de tissues al klaarliggen?![]()

@imnewhere is de deskundige in aankomen en afvallen.
Daar heb ik maar een paar keer getraind, het was meer dat ik uitging met een chick die wedstrijden deed, daar trainde en die was de vriendin van zijn dochter. Ik trainde wel vaker met vrouwen, vind ik inspirerend.Als jij zoals Henk zegt bij Deiana hebt getraind, weet je wie ik ben. een lekker wijf in oranje BF rokje![]()
Dank je

Echt mooie foto's @RonnReeves en echt een knap resultaat!
Ik heb voor jou gekozen, omdat je ook wat ouder bent en je een goede prestatie hebt neergezet !
Meest verrassend fysiek voor mij! Had een stuk teruggelezen en ook alleen maar respect✌🏻💪🏻 De extra foto was echt geniaal! Je zou zo als model in een blad kunnen!