MuscleMeat

Contest Log Het is wat het is, de uitgestelde beloning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We want nudes from your physique now boyyy

• Bicep
Waarderingen: K82
Juist, de nieuwsgierigheid wordt groter...

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zeker wist dat jij een lekker wijf was.... maar ik heb geen idee of jij een man of een vrouw bent.... of je überhaupt wel traint.
Dus gewoon ff wachten tot einde contest.
Als jij zoals Henk zegt bij Deiana hebt getraind, weet je wie ik ben. een lekker wijf in oranje BF rokje :lol:

We want nudes from your physique now boyyy
Op 1 september kunnen we het eindresultaat van alle deelnemers aan de contest bewonderen. En juist als je de nodige tijd en energie in een speciale fotoshoot hebt gestoken, kan ik me goed voorstellen dat je de resultaten niet nu al, vroegtijdig, gaat prijsgeven.

Dus nog even 12 nachtjes slapen. Heb je de tissues al klaarliggen? ;)

Op 1 september kunnen we het eindresultaat van alle deelnemers aan de contest bewonderen. En juist als je de nodige tijd en energie in een speciale fotoshoot hebt gestoken, kan ik me goed voorstellen dat je de resultaten niet nu al, vroegtijdig, gaat prijsgeven.

Dus nog even 12 nachtjes slapen. Heb je de tissues al klaarliggen? ;)
Goh, is dat echt zo, je bent echt een helder licht hier. Thanks :kiss:

20240820_104127.jpg

Afgelopen week 250kcal meer gegeten en dan gebeurt er dit...
20240820_104732.jpg
Mijn gewicht blijft nu nog zakken. Ik begrijp dit niet. Nog eens 250 erbij op ?

Als jij zoals Henk zegt bij Deiana hebt getraind, weet je wie ik ben. een lekker wijf in oranje BF rokje :lol:
Daar heb ik maar een paar keer getraind, het was meer dat ik uitging met een chick die wedstrijden deed, daar trainde en die was de vriendin van zijn dochter. Ik trainde wel vaker met vrouwen, vind ik inspirerend.

Ach ja vroeger... toen de vrouwen graag met mij gezien werden

Super gedaan!

Heel mooi resultaat Ron 👏👏💪 knap gedaan!

Echt mooie foto's @RonnReeves en echt een knap resultaat!

Ik heb voor jou gekozen, omdat je ook wat ouder bent en je een goede prestatie hebt neergezet !

Meest verrassend fysiek voor mij! Had een stuk teruggelezen en ook alleen maar respect✌🏻💪🏻 De extra foto was echt geniaal! Je zou zo als model in een blad kunnen!

Heel mooi resultaat Ron 👏👏💪 knap gedaan!
Echt mooie foto's @RonnReeves en echt een knap resultaat!
Ik heb voor jou gekozen, omdat je ook wat ouder bent en je een goede prestatie hebt neergezet !
Meest verrassend fysiek voor mij! Had een stuk teruggelezen en ook alleen maar respect✌🏻💪🏻 De extra foto was echt geniaal! Je zou zo als model in een blad kunnen!

Dank jullie voor jullie fijne feedback :thumb:

• Heart
Waarderingen: K82
IMG-20240908-WA0000.jpg

Met iets meer voeding, vollere spieren, en ervaring opdoen en nog eens ervaring op doen met cutten en weer bijkomen.
Best moeilijk op de juiste dag, er zo goed mogelijk bijstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven