- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

18 is erg oud, is al over de gemiddelde levensverwachting. Kranig beestje.![]()

Dat is echt klote, dan ben je echt helemaal met hem opgegroeid..En wat een kosten zeg, en dan moet t arme beestje nog 3 chemo's doorstaan.. De kat van mijn ouders was laatst uit een boom gevallen, niks te zien maar hij liep mank, consult + rontgenfoto 200 euro, poot uit de kom, dus 200 euro voor het advies dat ie even een week niet teveel moet springen.
Ik heb zelf ook al zitten rekenen, je bent zeker per kat toch 40 euro per maand extra kwijt aan dierenarts kosten. Wij (ik en rob) nemen dus een sphynx en een exotic, en bij dat sphynxras komen hartafwijkingen voor, en bij die exotic nierafwijkingen, maar dan is het einde ook echt zoek als ze dat hebben.
Dit is de exotic die we op het oog hebben, 5 weken oud, brown tabby
![]()
![]()
We zoeken trouwens nog een leuke naam voor ze, iemand ideeën?
Mijn bengaal Moshi:
Super lief, altijd op schoot en als hij niet op schoot ligt sloopt ie alles wat los en vast zit of staat ie voor het raam te klagen.
Ja joh, ik denk altijd zo: wat goed is voor de baas is ook goed voor de kat.Wel grappig wat je zegt, mijn kat die ook OVERAL van mee at, zelfs de pan uitlikte van het avondeten als je even niet op lette is ook >18 jaar geworden.
Mijn bengaal Moshi:
[Link niet meer beschikbaar]
Super lief, altijd op schoot en als hij niet op schoot ligt sloopt ie alles wat los en vast zit of staat ie voor het raam te klagen.
Ja joh, ik denk altijd zo: wat goed is voor de baas is ook goed voor de kat.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:44 ----------
Mooie vacht, is toch een van de duurdere soorten?
Ja joh, ik denk altijd zo: wat goed is voor de baas is ook goed voor de kat.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:44 ----------
Mooie vacht, is toch een van de duurdere soorten?

Ze heeft altijd een bakje me droge brokjes en 's avonds krijgt ze 1 bakje natte voeding van sheba oid. Soms krijgt ze nog wat restjes van het vlees.