XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

is er een verschil tussen katten en honden namen?

wtf :roflol:

Ligt eraan, wat heb je in de aanbieding ;)

@Rob G

als je dan toch 800euro over hebt voor een kitten, dan waarom geen Bengaals, ipv Sphinx?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en volwassen

21.jpg

lijkt dus op een jaguar ;)

Mooi beest

:eek:
hoe is hun karakter??
Damn, die moet ik hebben! Vet beest :D

volgens mij kun je bengaalse kittens ook voor 500 a 800euro kopen ofzo..
en kwa onderhoud, is het ongeveer zelfde als andere katten

Zat aan ander ras te denken (groter beest), deze zal niet veel verschillen met andere huiskatten. Ze zijn wel erg actief las ik, dus misschien eten ze meer.
Je had je toch niet vergist met de bengaalse tijger? :D
Die zullen wel een pak meer kosten in onderhoud

264px-Panthera_tigris_tigris.jpg

• Topic Starter Topic Starter
is er een verschil tussen katten en honden namen?

Honden heten meestal iets van 'k*tbeest', 'natte dot' of 'waar blijft mijn krant, k*t?!', terwijl katten meestal iets van 'och kiek nou toch', 'lieve poeziewoezie' of 'veel mooier dan die smerige stinkhond van de buren' heten.

Die had ik op vorige pagina al gepost dacht ik. Volgens mij zijn ze ook vrij duur in onderhoud.

Nog eens de link: http://bestcatbreed.com/top-10-most-expensive-cat.html

Volgens wikipedia moeten ze vooral genoeg eten hebben inderdaad. Er staat ook dat die bengaalse katten in NL verboden zijn haha, dat zal toch niet? Ze zijn familie van de abbesijn, dat zijn ook echt super mooie katten, en super lief!

Die exotic die wij op het oog hebben heeft trouwens net zo'n soort patroon als die bengaal, tabby spotted, vet mooi!

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 23:41 ----------

honden heten meestal iets van 'k*tbeest', 'natte dot' of 'waar blijft mijn krant, k*t?!', terwijl katten meestal iets van 'och kiek nou toch', 'lieve poeziewoezie' of 'veel mooier dan die smerige stinkhond van de buren' heten.

you funny!!

Ik heb ook een kat. Had er eerst 2 maar eentje was doodgereden toen ze nog 2 was :(

Vandaag de Sphynx opgehaald, zijn naam is Egbert, of Bertje, en hij is echt super! Wat een mooi beest zeg. Die naaktkatten zijn op foto niet mooi, maar als je hem zo door de kamer ziet lopen, wat een geniaal beest zeg.

Zijn ze ook niet iets groter dan de gemiddelde kat of lijkt dat zo doordat ze slanker ogen?

Zijn ze ook niet iets groter dan de gemiddelde kat of lijkt dat zo doordat ze slanker ogen?

Op dit moment is hij nog redelijk klein. Hij is 12 weken ofzo. Maar het is een slanke kat. Zal een aardig contrast worden met die exotic shorthair die we op het oog hebben hana.

Heb plotseling een nestje kittens hier, geen idee waar ze vandaan komen, maar wel leuk :). [afbeelding niet meer beschikbaar]
7402644724_fc96ce9657_c.png

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven