AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Ze heeft altijd een bakje me droge brokjes en 's avonds krijgt ze 1 bakje natte voeding van sheba oid. Soms krijgt ze nog wat restjes van het vlees.

Brokken had ik mijn katten en honden ook altijd gegeven. Maar het schijnt dus dat de meeste brokken veel graan hebben (waar een hond en een kat dus niks aan hebben). Ook bij vlees in blik is het vleespercentage vaak laag.

Brokken had ik mijn katten en honden ook altijd gegeven. Maar het schijnt dus dat de meeste brokken veel graan hebben (waar een hond en een kat dus niks aan hebben). Ook bij vlees in blik is het vleespercentage vaak laag.
Vlees zal ze niet te kort komen. Ze komt altijd schooien als ik aan het koken ben en ik geef ze altijd wat kip of tonijn :o Als er 's avonds overschot is krijgt de kat die meestal ook (geen gehakt).
Mijn kat is trouwens niet dik fzo

Vlees zal ze niet te kort komen. Ze komt altijd schooien als ik aan het koken ben en ik geef ze altijd wat kip of tonijn :o Als er 's avonds overschot is krijgt de kat die meestal ook (geen gehakt).
Mijn kat is trouwens niet dik fzo

Ik dacht omdat bodybuilders zo gericht zijn op voeding, was ik wel benieuwd wat jullie de katten te eten geven. Ik geef ze Smuldier, zit veel minder graan in en een veel hoger vleespercentage. Is net zo duur (of goedkoper, want het kost maar 70 cent per pak) maar veel beter van kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Photoshoot time :)

2qnukjq.jpg

erlcvm.jpg

et8suw.jpg

Had je net een vieze ruft gelaten? Of kijkt hij/zij altijd zo? :D

wat een k*tmuziek xD mooie beesies wel

in voor katten, heb inmiddels een europese korthaar van 15. Leek vroeger sprekend op de felix reclame

9645_felix_insauce_schale_1.jpg

maar laatste tijd is hij aan het bulken en is alles wat gaan hangen :(

Tony:

ny5wtw.jpg

Ik heb nu zelf ook 2 jonge kittens van 10 weken oud supa lief maar soms ook zwaar vernielzuchtig ckrr aangezien ik in een appartament woon kunnen ze natuurlijk niet buiten ravotten.
Vooral de planten zijn de sjaak wat doen jullie daar tegen?
Ik zat eraan te denken een plantenspuit te halen en ze onder te spuiten waarneer ze weer tussen me planten bevinden.

Laatst bewerkt:
Ach laat ze lekker spelen, soms een nieuw plantje kopen is toch niet zo erg.

Ach laat ze lekker spelen, soms een nieuw plantje kopen is toch niet zo erg.

Nee is ook niet super erg maar ben bang dat het alleen maar erger word en is niet de bedoeling dat ze heel me appartament straks slopen.

Ik heb speciaal voor die kleine mannen een krabpaal van 185cm hoog gehaalt dus daar kunnen ze genoeg in spelen.

mijn maatje, is nu een jaar oud ongeveer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nu zelf ook 2 jonge kittens van 10 weken oud supa lief maar soms ook zwaar vernielzuchtig ckrr aangezien ik in een appartament woon kunnen ze natuurlijk niet buiten ravotten.
Vooral de planten zijn de sjaak wat doen jullie daar tegen?
Ik zat eraan te denken een plantenspuit te halen en ze onder te spuiten waarneer ze weer tussen me planten bevinden.
Iets als dit is ideaal:

Iets als dit is ideaal:

Wij hebben ook een coole krabpaal. Maar zou er nog wel 1 bij willen halen. Wat kost deze T? Weet iemand ergens een plek waar je goedkoop krabpalen kan kopen? 2e hands kan ook? Thnx!

Terug
Naar boven