Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Hahaa ja ik weet dat ze er eng uitzien maar het went heel snel. Die donkere voelt aan als een perzik (korte donshaartjes) en die roze is echt kaal. Ze moeten wel 1 keer per week in bad om fris en fruitig te blijven ;) En in de zomer als ze naar buiten gaan dan moeten ze zonnebrandcreme op :cool:
:roflol: is dit echt? Zijn je katten ooit al verbrand geweest?

image001.jpg

Mijn katje, u mirin brah.

:roflol: is dit echt? Zijn je katten ooit al verbrand geweest?

Nou ze verkleuren wel snel! Die roze word oranje, leuk voor het EK haha. Maar ja ze kunnen dus echt verbranden net als ons. Die rode zeker! En een verbrande poes willen we niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
Whahaha vette katten Kitty! Ze hebben echt een leuk karakter, niet? En zonnebrand :roflol:

Whahaha vette katten Kitty! Ze hebben echt een leuk karakter, niet? En zonnebrand :roflol:

Ja heel leuk karakter! Beetje hond-achtig, die roze apporteert bijv ook. Het zijn wel hele vocale katten, net als siamezen, maar dat vind ik wel gezellig ;)

Heb zelf 5 katers, mooie dieren :)

Ik heb een kat geadopteerd uit een asiel. Hij werd verwaarloosd door zijn vorig baasje.

Hij komt altijd chillen wanneer ik op de pc bezig ben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer ik meer plaats heb komt er zeker ook een hond bij.

Dit niet wat voor je?

Of

Ik heb een heilige birmaan. Mooie beesten.

Ik wil er ook 1 maar ben allergisch :(

2qsp4qu.jpg

4hqctf.jpg

Katten van mijn moeder. (zusjes)

Zijn oude foto's, nu al iets van 5 of 6 jaar.

MuscleCat.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol Rob je hebt er wel de mooiste uitgekozen ja.

Ik zat zelf aan een nieuwe kat te denken, deze keer misschien eens een raskat zoals Maine Coon

[plaatje]

http://www.vandaag.be/bizar/49611_maine-coon-stewie-is-langste-huiskat-ter-wereld.html

Mooiste en tevens grootste huiskat die er is, en ook nog eens geweldig karakter. Alleen wel duur in de aanschaf en volgens mij eten ze ook wel wat meer dan een gewone korthaar.

Mijn oom heeft 2 Maine coon's die beesten zijn idd Huge.
ze schrikken de meeste honden af haha.

Ik heb zelf 2 Europese korthaar katten :D

Terug
Naar boven