- Waardering
- 3.208
Maar geen duizenden...Voor elke kat ben je een behoorlijk bedrag kwijt aan de dierenarts vind ik
Zijn idd afzetters, voor de stomste dingen ben je meteen 30 euro kwijt per bezoek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar geen duizenden...Voor elke kat ben je een behoorlijk bedrag kwijt aan de dierenarts vind ik

Hij is nu nog 7 weken. En we mogen hem over 7 weken ophalen. Het was zo cool, wij komen daar aan, en daar zitten al iets van 10 van die Sfynx katten, 3 oude en 7 kittens. Super vet om al die beestjes bij elkaar te zien. Ik ga op de bank zitten en die kitten komt meteen naar me toe, geeft me kopjes en kruipt in mijn jas. Nestelt zich onder mijn jas en half knuffelend en gapend begint hij te slapen. Toen was ik direct verkocht. Echt toffe beesten. Die oudere kat ook echt zoooo aanhankelijk. Kopjes geven en in mijn nek kruipen etc.

ik ben ook nog steeds auper blij met mijn lieve lelijkerds
en je hebt een mooie kleur gekozen met een mooi masker. Blauwe oogjes gaan waarschijnlijk wel weg naarmate hij/zij ouder wordt. Heel veel plezier met het kleine kale monstertje 
Voor elke kat ben je een behoorlijk bedrag kwijt aan de dierenarts vind ik
Tot je kat iets heeft. Op zich zijn het geen hoge bedragen, maar het is 'maar' een kat.1e jaar het meest?
100 euro aan inentingen was ik kwijt en binnenkort gaan zijn ballen eraf wat ook zoiets zal zijn.
) dat geld er wel voorover.Rob, heb je hiervoor een andere, 'gewone' kat gehad? Past het snel aan zo een kat zonder haar? Kan je het vergelijken dat je over je eigen arm wrijft? Of is die huid totaal anders??
Dus het voelde wel beetje, ehmz, zacht zeg maar en niet echt gepolijst kaal 
)lekker poesje hoor...Ja ik heb zelf natuurlijk nog niet zo veel ervaring, maar in het begin was het wel ff raar whaha. Maar het voelt eigenlijk gewoon aan als een soort van warme perzikDus het voelde wel beetje, ehmz, zacht zeg maar en niet echt gepolijst kaal
![]()

Mag ik vragen hoeveel je zo'n kale poes gemiddeld betaald?Ja ik heb zelf natuurlijk nog niet zo veel ervaring, maar in het begin was het wel ff raar whaha. Maar het voelt eigenlijk gewoon aan als een soort van warme perzikDus het voelde wel beetje, ehmz, zacht zeg maar en niet echt gepolijst kaal
![]()

Mag ik vragen hoeveel je zo'n kale poes gemiddeld betaald?![]()
Hij kost 800,-. Dan moet hij ook og een gecastreerd worden. Regelmatig doctorsonderzoek, voeding, kattenbak, dan kan je nog wel rekenen alles inclusief op gemiddeld 40,- per week denk ik. Het is een hoop geld. Maar ik woon erg goedkoop (100,- huur alles inclusief) en werk gewoon 40 uur per week met een prima baan, dus ik kan het wel bekostigen, en vindt het dat ook zeker waard.