MuscleMeat

het levensverhaal van Lauw

• Topic Starter Topic Starter
het is daar net zo'n kleffe bende als hier. :D
sommigen zijn klef op BFF sommigen op DBB
ik op beide.

kom hier lieverd dan krijg je een smakkerd :D

Goed verhaal, zitten ook heel veel herkenbare dingen tussen ! Maar niet dat van die scrotum hoor ;)

dat moet je dan effe aan je moeder vragen....

Ehm Lauw, even een off-topic vraagje van steroidenjunk Thorwulf...
Hoe zit het met de kennis mbt AS op BFF? Beter of slechter dan hier?

Top verhaal! Je hebt fouten gemaakt, maar die hebben je in de positie gedwongen om jezelf ermee te ontwikkelen. En respect voor het feit dat je de waarheid geen openlijk geweld aandoet en bekend dat je fout zat! :thumb: Nu lekker doorknallen. :)

En btw, hoewel je er flink naast zat met voeding en training, niemand eet bruine rijst met tonijn of hanteerd het juiste voedingsshema na z'n eerste periode in de sportschool.

Laatst bewerkt:
:roflol: Tof verhaal bro, leuk om te lezen!!! :thumbs:

Karma houdt je tegoed bro!

Thorwulf zei:
Ehm Lauw, even een off-topic vraagje van steroidenjunk Thorwulf...
Hoe zit het met de kennis mbt AS op BFF? Beter of slechter dan hier?
Qua kwaliteit is er weinig verschil vind ik. Qua kwantiteit is het een ander verhaal. DBB krijgt veel threads van het niveau: ik train al 3 maanden en wil graag een kuurtje dianabull doen. Het scheelt dat als dat soort gasten echt willen, ze hier iig wel goede info kunnen vinden over hoe ze a.s. verstandig kunnen gebruiken.

Geef mijn bosje veren maar door aan een ander hoor. :rolleyes:

Dat is wel erg bekrompen zo anno 2004.
Stel je eens open voor andere ervaringen.

Voel je m? stel je eens open……
:-D

Echt een geweldig artikeltje heb dubbel gelegen van het lachen, en er zit nog een goede boodschap in ook ;) je karma is al binnen !

Een heel leuk verhaal. Ik heb me er echt mee vermaakt. Ook erg humoristisch en pakkend geschreven.

Mooie story man! heb het toch geboeid zitten lezen!..
dat pesten ... erg herkenbaar :(

*veegt traantje weg*

Lauw zei:
Ik stond wild te zweten, mijn handen trilden, ik hijgde als een oud molenpaard, ik hoorde mijn eigen bloed ruisen en mijn blikveld was wazig door tunnelvisie, totdat ik de trainer hoorde zeggen: zo, nu we de warming up gehad hebben beginnen we met het echte werk! WTF? Ik had nauwelijks de warming up overleefd!? Ik keek op de klok, er was pas een kwartier voorbij!? Ik moest nog 45 minuten!!! Ik was er op dat moment van overtuigd dat ze een ambulance zouden moeten bellen om me af te voeren.

lol... :D

staan echt een paar grappig stukje's in .... "maar zo blij als een hond met 7 lullen"... hehe... :p

grt eddy

Dat maakt niet uit, het gaat erom dat iedereen ziet dat er met jouw niet te spotten valt! Telkens als ze je pesten wil ik dat je er direct op los slaat!

En ook nog een belangrijke levensles geleerd, geweld lost WEL problemen op.

Ik zei et je Lauw... ik zei et je. Zelfs je vader! :D

Nou, voeg dan maar gelijk een update toe van het laatste jaar :rolleyes:

Terug
Naar boven