MuscleMeat

Het liegen is begonnen. Partij Verdonk verdraait cijfers.

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar even een screenshot gemaakt aangezien Verdonk wel vaker de site aanpast als er commentaar op komt :D

Kan me nog herinneren dat er een belachelijk stukje op haar Rita-site stond waar ze melding maakte van een bezoek aan groep vrouwen waar volgens haar ook een 'gekleurde vrouw' bij aanwezig was. Dat stukje was opeens pleite van haar site.

Allereerst vind ik het niet prima dat TON cijfers misbruikt, maar de essentie achter haar verhaal staat wel als een huis.

Wat ik zo erg vind aan jouw topic is vooral het feit dat je graag niet ter discussie stelt dat de grootste angstzaaiers de huidige regering is. Deze mensen staan voorop om angst te zaaien over partijen die niet in hun straatje passen. Wat op zich niet verkeerd is natuurlijk, want je moet kritisch blijven. Maar deze partijen schuwen het niet om notulen dusdanig te veranderen dat anderen in een zeer zwart daglicht komen te staan.

En nu is er een nieuwe partij op komst en gaan we meteen lopen speuren als een stel papparazzi's waar hun eventueel fouten maken. Allereerst, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Das normaal. Maar als een partij als TON een foutJE maakt omtrent wat cijfertjes, dan moet die daar meteen op afgerekend worden? En flippo's als bakellende, hirsh ballin en Dõner mogen keer op keer hun fouten maken??

Wil je eerlijk politiek bedrijven, dan moet je iedereen net zoveel kans geven. En eer dat TON al die kansen heeft vergooit als dat zooitje van CDA, dan is de wereld allang vergaan.

Dit gaat over TON en jouw complotdenkerij heeft daar niets mee te maken. Bewijs maar dat die notulen zijn vervalst, dan praten we verder. Of open er een topic over.

Dit is voor mij geen foutje maar een liederlijke vrijheid die Verdonk en co zwaar valt aan te rekenen. In een klimaat waar gezocht wordt naar zondebokken kunnen dit soort fouten gewoon niet. Tweede Kamerleden hebben daarin ook een verantwoordelijkheid. Als ze onderdeel was van een gevestigde partij had ze zich dit soort vrijheden niet kunnen veroorloven. Maar goed dan kom jij natuurlijk weer aan met Wijnand Duyvendak of zo.

Maar even een screenshot gemaakt aangezien Verdonk wel vaker de site aanpast als er commentaar op komt :D

Kan me nog herinneren dat er een belachelijk stukje op haar Rita-site stond waar ze melding maakte van een bezoek aan groep vrouwen waar volgens haar ook een 'gekleurde vrouw' bij aanwezig was. Dat stukje was opeens pleite van haar site.

Moet je bij Kay zijn, niet bij Rita ;)

Dit gaat over TON en jouw complotdenkerij heeft daar niets mee te maken. Bewijs maar dat die notulen zijn vervalst, dan praten we verder. Of open er een topic over.

Dit is voor mij geen foutje maar een liederlijke vrijheid die Verdonk en co zwaar valt aan te rekenen. In een klimaat waar gezocht wordt naar zondebokken kunnen dit soort fouten gewoon niet. Tweede Kamerleden hebben daarin ook een verantwoordelijkheid. Als ze onderdeel was van een gevestigde partij had ze zich dit soort vrijheden niet kunnen veroorloven. Maar goed dan kom jij natuurlijk weer aan met Wijnand Duyvendak of zo.

Ik kom aan met dat gekontedraai van je rondom de huidige regering. Jij wilt iemand op de vingers tikken, doe dat dan ook bij de regeringspartijen die overduidelijk notulen lopen te wijzigen. Bewijs? Zeker de notulen van Dõner vergeten?

Het feit dat hier een zeer reeel probleem wordt aangekaard, vind ik veel belangrijker dan dat de cijfers wel of niet correct zijn geintreperteerd.

Want hoe je ze ook intreperteert, goed zijn ze niet.

Ik kom aan met dat gekontedraai van je rondom de huidige regering. Jij wilt iemand op de vingers tikken, doe dat dan ook bij de regeringspartijen die overduidelijk notulen lopen te wijzigen. Bewijs? Zeker de notulen van Dõner vergeten?

Tik op de vingers van Donner bij deze. Mij boeit die hoerenkliek van het CDA toch niet.

Tik op de vingers van Donner bij deze. Mij boeit die hoerenkliek van het CDA toch niet.

Maar ze zijn wel onderdeel van de regering die je nu aanhangt...een heel groot onderdeel zelfs. En daar zie ik je geen topics over openen. Over leugens, fouten en angst zaaien door de huidige regering.

Dan stelt dit akkefietje van TON, wat ik nog niet eens zo zie, gewoon helemaal geen reet voor.

Maar ze zijn wel onderdeel van de regering die je nu aanhangt...een heel groot onderdeel zelfs. En daar zie ik je geen topics over openen. Over leugens, fouten en angst zaaien door de huidige regering.

Dan stelt dit akkefietje van TON, wat ik nog niet eens zo zie, gewoon helemaal geen reet voor.

Eensch dit is selectieve verontwaardiging.

Het feit dat hier een zeer reeel probleem wordt aangekaard, vind ik veel belangrijker dan dat de cijfers wel of niet correct zijn geintreperteerd.

Want hoe je ze ook intreperteert, goed zijn ze niet.

Dan kunnen we net zo goed het CBS afschaffen en het CPB of andere instellingen die werken met statistieken eveneens. Cijfers zijn toch wel de basis voor te nemen beslissingen of moeten we op basis van het gevoel van Nederlanders de besluiten laten nemen? Bij TON lijkt het daar wel op overigens met haar belachelijke vorm van directe democratie.

Reeele problemen aankaarten is niks mis mee, de problemen groter maken dan ze zijn echter wel. Maar ja dan komt Yzord weer met Fitna en de speech van Balkenende :roflol:

Wat Balkenende en co wisten of niet zullen we nooit weten. Wat Verdonk en co kunnen weten echter wel. Die cijfers over criminaliteit zijn openbaar en voor iedereen inzichtelijk. Dan is het meer dan slordig als je die cijfers verkeerd weergeeft.

De regering die ik aanhang ??? Sinds wanneer? Ik heb niks op met deze regering en wat mij betreft valt dit kabinet morgen. Op reeele gronden, dat wel.

Verder open ik topics over de onderwerpen die ik wil. Als het over complotten moet gaan laat ik dat wel aan anderen over.

Dan kunnen we net zo goed het CBS afschaffen en het CPB of andere instellingen die werken met statistieken eveneens.

karma voor die stelling :D ophoeren met al die subsidieslurpende megagebouwen welke toch alleen maar cijfers showt die de huidige regering backuppen.

karma voor die stelling :D ophoeren met al die subsidieslurpende megagebouwen welke toch alleen maar cijfers showt die de huidige regering backuppen.

:D Goed plan. Directe democratie gaat het helemaal worden!! Henkie van de hoek gaat ons uit de recessie helpen!!

Cijfers zijn het fundament van onze Westerse beschaving maar dan moet er wel op een juiste wijze mee worden omgegaan.

De regering die ik aanhang ??? Sinds wanneer? Ik heb niks op met deze regering en wat mij betreft valt dit kabinet morgen. Op reeele gronden, dat wel.

Verder open ik topics over de onderwerpen die ik wil. Als het over complotten moet gaan laat ik dat wel aan anderen over.

Ow je mag zeker topics openen die je wilt. Maar je valt nogal snel door de mand als je je alleen maar afgeeft aan partijen die aan terrein winnen. Van jou mag deze regering vallen zeg je...wat denk je wat er dan gebeurt EricR? denk je dan dat die SP van je het beter gaat doen?

Denk dat je nogal van een koude kermis af gaat komen als daadwerkelijk deze regering gaat vallen :D dan volgt er een topic als: Aju, EricR gaat emigreren!!

Ow je mag zeker topics openen die je wilt. Maar je valt nogal snel door de mand als je je alleen maar afgeeft aan partijen die aan terrein winnen. Van jou mag deze regering vallen zeg je...wat denk je wat er dan gebeurt EricR? denk je dan dat die SP van je het beter gaat doen?

Denk dat je nogal van een koude kermis af gaat komen als daadwerkelijk deze regering gaat vallen :D dan volgt er een topic als: Aju, EricR gaat emigreren!!

Zou zeggen neem mijn topics eens door in Politiek en Religie. Als andere partijen misstappen maken post ik dat ook.

Ik ben geen SP-er meer en zie daar ook weinig heil in de komende jaren. Denk dat we net zo bestuurloos worden als Belgie bij nieuwe verkiezingen. Emigreren laat ik verder over aan degenen die dat toch nooit doen maar wel altijd van plan lijken te zijn. Welke regering er hier ook komt, het zal mijn tijd wel duren.

Zou zeggen neem mijn topics eens door in Politiek en Religie. Als andere partijen misstappen maken post ik dat ook.

Ik ben geen SP-er meer en zie daar ook weinig heil in de komende jaren. Denk dat we net zo bestuurloos worden als Belgie bij nieuwe verkiezingen. Emigreren laat ik verder over aan degenen die dat toch nooit doen maar wel altijd van plan lijken te zijn. Welke regering er hier ook komt, het zal mijn tijd wel duren.

Nou, das netjes en subtiel neergeplempt van je. Eens eerlijk en een daadwerkelijke topickaping nu:

Welke regering zou in jouw ogen eindelijk wat kunnen doen voor ALLE groeperingen?

Bij elkaar kan ook niet. Of je moet een les statistiek gaan volgen.

In de Nederlandse gevangenissen zitten in absolute zin meer autochtonen vast dan allochtonen. Maar dat is ook logisch als je de grootte van de groepen in aanschouw neemt.

O man wat sla je hier de plak totaal mis :eek:

Meer autochtonen gevangenen ,... kom eric ! Jij weet net zet goed als ik dat dat BULL is !! Met cijfers kan ik het idd helaas niet aantonen, mede omdat vele van die zogenaamde onderzoeken verschillende maar ook zeer foute criteria gebruiken om hun onderzoek op te baseren,... bvb wanneer is het een autochtoon en wanneer een allochtoon.

In vele onderzoeken worden mensen van wat voor afkomst dan ook voor Nederlander aangezien als ze hier geboren zijn. Idd klopt , maar een bvb marokkaan zal zichzelf eerder zien als marokkaan dan als NL ookal is hij hier geboren !!
Als dezelfde marokkaan die hier geboren is een misdaad begaat , wordt hij dus ingecijferd als een autochtoon,.............. get the point ;)

Cijfers van autochtonen gevangenen gaan vooruit en de getallen dalen ??
Gek he, ook de groep die hier niet geboren zijn ( diegenen die voor onderzoeken gelden als "allochtoon worden aangezien ) worden ouder en gaan dood met als gevolg dat je steeds minder van die mensen hebt ,.... laat staan vast zitten.

Als dit niet juist is neem ik accuut mijn woorden terug , maar ik ben er bang voor ,...... ( of ik ben in net precies de verkeerde gevangenissen geweest natuurlijk )

Nou, das netjes en subtiel neergeplempt van je. Eens eerlijk en een daadwerkelijke topickaping nu:

Welke regering zou in jouw ogen eindelijk wat kunnen doen voor ALLE groeperingen?

Geen enkele regering zal iedere groep het volledig naar de zin kunnen maken. Alleen is het in een democratie wel normaal dat een regering die door de meerderheid aan de macht is gebracht er voor zorgt dat de minderheid wordt beschermd. Dat doe je niet als je constant die minderheid of minderheden het idee geeft dat ze hier niet meer welkom zijn of dat ze bezig zijn met ons te overlopen.

O man wat sla je hier de plak totaal mis :eek:

Meer autochtonen gevangenen ,... kom eric ! Jij weet net zet goed als ik dat dat BULL is !! Met cijfers kan ik het idd helaas niet aantonen, mede omdat vele van die zogenaamde onderzoeken verschillende maar ook zeer foute criteria gebruiken om hun onderzoek op te baseren,... bvb wanneer is het een autochtoon en wanneer een allochtoon.

In vele onderzoeken worden mensen van wat voor afkomst dan ook voor Nederlander aangezien als ze hier geboren zijn. Idd klopt , maar een bvb marokkaan zal zichzelf eerder zien als marokkaan dan als NL ookal is hij hier geboren !!
Als dezelfde marokkaan die hier geboren is een misdaad begaat , wordt hij dus ingecijferd als een autochtoon,.............. get the point ;)

Cijfers van autochtonen gevangenen gaan vooruit en de getallen dalen ??
Gek he, ook de groep die hier niet geboren zijn ( diegenen die voor onderzoeken gelden als "allochtoon worden aangezien ) worden ouder en gaan dood met als gevolg dat je steeds minder van die mensen hebt ,.... laat staan vast zitten.

Als dit niet juist is neem ik accuut mijn woorden terug , maar ik ben er bang voor ,...... ( of ik ben in net precies de verkeerde gevangenissen geweest natuurlijk )

Altijd mooi als je iemand beschuldigt van iets terwijl je het niet kan aantonen.

En nee jouw bespiegeling klopt niet. Een allochtoon wordt ook nog als allochtoon gezien als 1 van de ouders is geboren in een ander land dan Nederland. De tweede generatie is de groep die momenteel dus nog gezien wordt als allochtoon. De derde generatie is in de meeste gevallen gewoonweg te jong om meegenomen te worden in de cijfers.

Die derde generatie wordt overigens ook meestal geteld als allochtoon aangezien de huwelijkspartner zeer regelmatig geboren is in het buitenland. Over 20-30 jaar zal de scheidingslijn lastiger te maken zijn, maar kan je nog spreken van allochtonen als bepaalde groepen hier al 3 of 4 generaties wonen? Oftewel blijf je allochtoon als je niet volledig wit bent?

De derde generatie is in de meeste gevallen gewoonweg te jong om meegenomen te worden in de cijfers.

Die derde generatie wordt overigens ook meestal geteld als allochtoon aangezien de huwelijkspartner zeer regelmatig geboren is in het buitenland.

Uhm, dit snap ik niet.

Staat daar nu werkelijk 'het veiligheid'? omg. :D

Maar goed. Tante Rita heeft een achterban die niet zo goed kan lezen, of op z'n minst blind is voor getallen.
Ik vind dergelijke verdraaingen van wetenschap bijzonder crimineel, helemaal voor een politiek gebeuren als ToN. :kots:

Je bent een ****ing idioot als je op zo'n site dergelijke slootjournalistiek bedrijft.

Terug
Naar boven