Altijd mooi als je iemand beschuldigt van iets terwijl je het niet kan aantonen.
En nee jouw bespiegeling klopt niet. Een allochtoon wordt ook nog als allochtoon gezien als 1 van de ouders is geboren in een ander land dan Nederland. De tweede generatie is de groep die momenteel dus nog gezien wordt als allochtoon. De derde generatie is in de meeste gevallen gewoonweg te jong om meegenomen te worden in de cijfers.
Die derde generatie wordt overigens ook meestal geteld als allochtoon aangezien de huwelijkspartner zeer regelmatig geboren is in het buitenland. Over 20-30 jaar zal de scheidingslijn lastiger te maken zijn, maar kan je nog spreken van allochtonen als bepaalde groepen hier al 3 of 4 generaties wonen? Oftewel blijf je allochtoon als je niet volledig wit bent?
Allemaal heel correct hoor wat je hier neer pent
Neem aan dat je ziet wat ik bedoel uit je post ,... want dit is echt weer lekker typisch eromheeh draaien
Correct gezien ,... Tuurlijk ben je een NL-er als je hier geboren bent ,.... en al helemaal als beide ouders dat ook zijn !!!!!!!!!!
Je hoort mij ook nergens zeggen dat dat niet zo zou moeten zijn !!!
Probleem is echter dat vele van deze mensen toch niet goed ingeburgerd raken ,..... Een jongen waarvan beide ouders in NL geboren zijn zou imo zonder accent NL moeten kunnen praten ,.... 8/10 niet ( fictief , anders pak je me daar weer op

)! waarom ?
Ook de marokkanen die hier geboren zijn zoeken niet de nederlanders op maar de marokanen ,..... met als gevolg dat als hun met een marokkaan een misdaad begaan er dus 1 marokkaan en 1 NL in het gevang zitten ,... e voila my point
Ik zal niet gaan beweren dat de absolute getallen niet juist uit de onderzoeken komen ,..... pff zou mooi zijn als dat ook nog kon gebeuren !!
Het enige wat ik aangeef is dat er IMO ! soms / vaak verkeerde criteria worden gebruikt !
Deze criteria zijn 100% politiek correct , maar geven toch een ander beeld van wat er binnen de muren afspeeld ,..... dat sommige dat perse niet willen geloven ,... tja not my problem.
(kleine side-note ,... hier marokkanen gebruikt omdat Topic daar over ging , maar is natuurlijk bij alle bevolkingsgroepen zo dat ze naar elkaar trekken over het algemeen ,.... ook bij nederlanders in het buitenland is dat zo ! )