Fitness Seller

Het moet niet gekker worden met Wilders

was dat eigen ziekenhuis een initatief van moslims dan? nee. . .
Wellicht deels wel (iig vraag/aanbod), sowieso zou het verboden moeten zijn om religie te mengen met medische zorg. Complete waanzin is het.

maar om nou te zeggen dat het verschil tussen een islamitische basisschool en een openbare zo groot is? ook niet echt.
Heb je die reportage niet gezien over die scholen? De situatie is er rampzalig, vage boeken die foute stof bevatten, slechte resultaten, het was geloof ik de slechtste school in Nederland volgens de stats, maar verder geen verschil nee?

Oftewel, vrijheid van geloofsovertuiging in Nederland, behalve de islam.

Wellicht deels wel (iig vraag/aanbod), sowieso zou het verboden moeten zijn om religie te mengen met medische zorg. Complete waanzin is het.

Heb je die reportage niet gezien over die scholen? De situatie is er rampzalig, vage boeken die foute stof bevatten, slechte resultaten, het was geloof ik de slechtste school in Nederland volgens de stats, maar verder geen verschil nee?

ja of dacht je dat ze een reportage maken over degene die wel goed lopen :roflol:

Het mooie van Wilders situatie is dat hij afhankelijk is van goedkope sensatie. Hierdoor moet hij echter steeds extremere uitspraken doen, waardoor steeds meer mensen afstand zullen nemen van hem, omdat zij vinden dat hij te ver gaat. Bij de volgende verkiezingen haalt deze man niet meer dan 3 zetels. Daarna hoor je niets van hem. Ik zie er nu al naar uit naar de tijd dat het mekkerende schaap uit de politiek stapt :D

ja of dacht je dat ze een reportage maken over degene die wel goed lopen :roflol:

Er zijn er twee in Nederland en die scoren beide ronduit slecht, dus dan is het wel interessant om er een reportage over te maken.. Lijkt me niet vreemd of vind je van wel?

Het mooie van Wilders situatie is dat hij afhankelijk is van goedkope sensatie. Hierdoor moet hij echter steeds extremere uitspraken doen, waardoor steeds meer mensen afstand zullen nemen van hem, omdat zij vinden dat hij te ver gaat. Bij de volgende verkiezingen haalt deze man niet meer dan 3 zetels. Daarna hoor je niets van hem. Ik zie er nu al naar uit naar de tijd dat het mekkerende schaap uit de politiek stapt :D
eens :thumbup:
Er zijn er twee in Nederland en die scoren beide ronduit slecht, dus dan is het wel interessant om er een reportage over te maken.. Lijkt me niet vreemd of vind je van wel?

2 islamitische scholen of wat bedoel je? overigens ben ik het ermee eens dat er wel fatsoenlijk onderwijs moet worden gegeven of dat als dat niet blijkt te kunnen? sluiten die handel. maar per defenitie alles dicht is gewoon schreeuwen om aandacht op een verkeerde manier

Volgens mij waren er geen die goed lopen. Dat was juist het hele punt van de reportage. Er zijn er 50 en nu willen ze dat aantal nog verdubbelen ook, gaat mooi mis met Nederland imo. Er worden geen grenzen meer gemaakt aan de invloed van de Islam en dan vooral in welke mate het invloed heeft op alles en iedereen. Wilders is misschien extreem, maar ik zie hetzelfde gebeuren aan de andere zijde. Waarom kan men zich niet gewoon aanpassen aan het land waarin men komt te wonen? Altijd maar keihard vasthouden aan eigen gewoontes...

Kijk wat ie zegt he
Mocht ie ooit doodgeschoten worden, ik zal er iig niet rouwig om zijn

Wilders stelt zich inderdaad wel aan ja. Maar zolang er hier zoveel moslims zijn die mensen graag dood zien om hun mening begrijp ik dat hij zich druk maakt. ;)

hhhahhaa linkse ******

hij is van 0 naar 9 zetels gegaan
in een keer en hij staat nu op 18, dus als er nu verkiezingen zouden zijn zou die op 18 zetels staan. Blijkbaar denken heel wat nederlanders op de zelfde manier van wilders alleen de meeste mensen durven hun mond niet open te doen (deels logisch ook), wilders wel en met al die risico's die hij neemt, al die duizenden drijgbrieven die hij krijgt gaat hij toch door, echt wel respect voor hem.

Laat die man opstappen.

Een historisch icoon als Churchill gebruiken om zijn politieke doeleinden te verwezelijken. Tegendraagdsheid als diplomatief standpunt innemen om volgers te krijgen in de sensatie waar hij zongenaamd sterk lijkt. Z'n ware gedachtengoed in z'n achterhoofd komt telkens meer naar voren. Ik kots!

Ik kots met je mee !
:kots: :kots:

3e WW here we come !!!

whaha, Churchill heeft ook directe kritiek geuit op de democratie. Democratie die in het vijfde punt op het verkiezingspamflet van Geertje terug is te lezen.

Mensen maar zo in het wilde weg citeren :D wat een held....

vijf voor twaalf, tsunamisering, whahahaha om je slap te lachen eigenlijk. Die man zou succesvol zijn als imam (of cabaretier), met z'n metaforisch gekraam en eenzijdigheid ten top.

:roflol: Toegegeven, politiek is leuker geworden om naar te kijken met Geertje :roflol:

idd en zo was het met fortuin ook. veel meer mensen zijn meer na de politiek gaan kijken omdat pim er toen nog was. hij zij wat de meeste mensen denken. net als met wilders al wordt wilders hopelijk niet kapot geknalt omdat iemand het niet met hem eens is.

Een populist dus.

idd en zo was het met fortuin ook. veel meer mensen zijn meer na de politiek gaan kijken omdat pim er toen nog was. hij zij wat de meeste mensen denken. net als met wilders al wordt wilders hopelijk niet kapot geknalt omdat iemand het niet met hem eens is.

En wat de meeste mensen denken is goed? :roflol:

In Alabama gelooft 75% van de mensen in de letterlijke waarheid van de bijbel....

Democratie is mooi, maar een massa blijft blind en dom.

Democratie is mooi, maar een massa blijft blind en dom.
Hmm, democratie = massa. Dus democratie =dom?

Ik denk dat het fout is om de kiezer dom te noemen. Ik denk eerder dat mensen heel goed zien wat er in hun straat/buurt gebeurd.

Akkoord dat populisten het er allemaal erger kunnen doen uitzien dan het is, dat is wat anders.

you can fool all people sometime, you can fool some people all the time, but you can't fool all the people all the time.

best wel een goede quote over hoe het in de politiek gaat :P

Hmm, democratie = massa. Dus democratie =dom?

Ik denk dat het fout is om de kiezer dom te noemen. Ik denk eerder dat mensen heel goed zien wat er in hun straat/buurt gebeurd.

Akkoord dat populisten het er allemaal erger kunnen doen uitzien dan het is, dat is wat anders.

In veel gevallen zou ik idd zeggen dat je gemiddeld de goede kant op gaat als je tegen de grote stroming in gaat ja :D

de democratie is ook een dictatuur van de meerderheid he ;).
Ik noem ook nadrukkelijk de massa. de mensen uit jouw post zijn individuele personen. De massa heeft naar mijn idee een soort van 'eigen persoonlijkheid'.
Ik noem dus niet apart de kiezers dom, maar wel grote massa's kiezers, waarvan ik vrees dat een groot deel erg slecht geinformeerd is.
:
Een 'lichamelijk' voorbeeld van wat een massa kan doen: Roskilde
Een 'psychisch' voorbeeld: Een demonstratie van Jihad strijders oid. (vaak hebben dergelijke psychische escalaties fysieke gevolgen. Kristallnacht to name one). Ook schiet Idols in deze door mn hoofd.... :D

Overigens vind ik de democratie wel de best denkbare staatsvorm tot op heden. Maar ook de democratie kent z'n troubles....

Terug
Naar boven