MuscleMeat

Wilders: sluit alle islamitische scholen

Sluiten die zooi!

Geld ook voor andere niet-openbare scholen.

In de wijk staat ook een islamitische school, is lachwekkend als je langsloopt wat voor geluid eruit komt :roflol:

kijken jullie es voor de gein op de site van wilders dan zie je wat onderwerpen die niet in het nieuws komen. zoals scholen gesloten omdat ze te blank waren en dus discriminatie is voor de allochtonen??? een school in nederland die te blank is??? .over deze post zal ik misschien wel veel reacties krijgen maar het kan me niks schelen.

buitenlanders worden gewoon overal voorgetrokken. bijv. er is een jood in elkaar geslagen door een groep marokanen en dat komt niet in het nieuws om buitenlanders geen slechte naam enzo te geven. paar weken later wordt er een marokaan door een nederlander in elkaar geslagen om zijn geloof. en binnen notime zie je het op het nieuws en waar gaat dat heen met dit land. Dan denk je toch ook wat is dit voorn krom land. Ik val hier geen buitenlanders aan ofsow. de opmerkingen van, die k*tmarokanen en dat soort dingen zijn in de meeste gevallen ontstaan uit de laksheid en voortrekkerij van de regering. wilders moet gewoon aan de macht komen niet alleen vanwege dat allochtonengezeik maar ook andere punten.

Opzich vind ik dat dit vraagstuk prima te bespreken en ben ik ervoor. Want het gaat maatschappelijk om gezamelijke ontwikkeling.

Alleen Wilders zijn beargumentering voor deze sluiting vind ik buitengewoon onverstandig.

Als hij nou eens aanhaalt dat wanneer moslims op Nederlandse scholen zitten met Nederlandse normen en daardoor beter kennis nemen van onze samenleving en dus beter intergreren, vind ik dat een prima uitgangspositie.

Net zoals de Arabische wereld van ons verwacht dat wij ons schikken bij een bezoek.

kijken jullie es voor de gein op de site van wilders dan zie je wat onderwerpen die niet in het nieuws komen. zoals scholen gesloten omdat ze te blank waren en dus discriminatie is voor de allochtonen??? een school in nederland die te blank is??? .over deze post zal ik misschien wel veel reacties krijgen maar het kan me niks schelen.

buitenlanders worden gewoon overal voorgetrokken. bijv. er is een jood in elkaar geslagen door een groep marokanen en dat komt niet in het nieuws om buitenlanders geen slechte naam enzo te geven. paar weken later wordt er een marokaan door een nederlander in elkaar geslagen om zijn geloof. en binnen notime zie je het op het nieuws en waar gaat dat heen met dit land. Dan denk je toch ook wat is dit voorn krom land. Ik val hier geen buitenlanders aan ofsow. de opmerkingen van, die k*tmarokanen en dat soort dingen zijn in de meeste gevallen ontstaan uit de laksheid en voortrekkerij van de regering. wilders moet gewoon aan de macht komen niet alleen vanwege dat allochtonengezeik maar ook andere punten.

Stfu, door u nemen ze tieners niet serieus. Doe eens nou niet dom ofzo.

Hij overdrijft wel een beetje, die Geert Wilders of de journalist, die het stuk geschreven heeft. Maar dat zullen we nooit weten.
Wat de Islamtische scholen betreft; tja, er mogen er best een paar open blijven, maar vind ook wel, dat de meeste dicht mogen. Maja, ik vind ook, dat moskees hier niet horen en dat mannen niet in een jurk horen te lopen.Dat komt waarschijnlijk, omdat ik net zo'n xenofoob ben als Geertje.:D
Even serieus; we leven hier met zijn allen, dus we moeten ook met zijn allen samen leven. Islamtischer scholen zouden best mogen bestaan in Nederland, maar vanwege het risico op verspreiding van fundamentalistische gedachtestromen, vind ik wel, dat er strenge controle moet zijn op de lesmethodes bij godsdienstlessen, etc..
Aan de andere kant, kun je dat toch niet tegen gaan, hoe graag je dat ook zou willen.

Ah, onze nazi broeder is er daar weer.

Wel euhm, hij heeft niet gelijk. Integendeel zelfs. Criminele feiten gepleegd door allochtonen worden zeker niet verstopt in de media en vice versa. In belgië is het alleszinds niet zo, dus denk ik in nederland ook niet. Wat heeft politiek btw ermee te maken ? Als ze het al 'verstoppen', dan moet je de schuld maar geven aan de media...
Er zijn btw genoeg linkse en rechtse kranten, dus dat verstoppen van bepaalde criminelme feiten is dikke bullshit. Typisch paranoide gedachten van neo-nazi's.

Gewoon je kop in het zand steken en alles keihard blijven ontkennen, dan komt alles vanzelf wel goed :thumbup:

Laatst bewerkt:
Gewoon je kop in het zand steken en alles keihard blijven ontkennen, dan komt alles vanzelf wel goed :thumbup:

Kan je dan je stellingen staven ? Kan je voorbeelden geven dat criminele feiten onder allochtonen verstopt worden ?
Ik zou echt niet weten waarom ? Media is toch een sensatiehoer.

Volgens mij word er juist extra benadrukt dat de dader van turkse, maar vooral marokkaanse afkomst is.

haha komaan man dat meen je niet. Als er zo'n bericht is heb je 2 woorden die men gebruikt:

- de daders
- jongeren

Men gebruikt liefst niet:

- allochtoonse afkomst
- marokkaanse afkomst

Wat ook in is, is de nationaliteit vermelden:

- Belg
- Nederlander

Men zegt daarbij niet dat ze een dubbele nationaliteit hebben natuurlijk...

Want dat kan discrimineren of racistisch overkomen en past niet in het mooie paarse droomwereldje waarbij criminaliteit steeds afneemt en er net zoveel criminelen zijn onder allochtonen als autochtonen.

Zowel media als politiek zijn zo links als de neten, eigenlijk is het enige programma waar de echte waarheid aan het licht komt "opsporing verzocht" , moet je voor de grap eens naar kijken.

haha komaan man dat meen je niet. Als er zo'n bericht is heb je 2 woorden die men gebruikt:

- de daders
- jongeren

Men gebruikt liefst niet:

- allochtoonse afkomst
- marokkaanse afkomst

Wat ook in is, is de nationaliteit vermelden:

- Belg
- Nederlander

Men zegt daarbij niet dat ze een dubbele nationaliteit hebben natuurlijk...

Want dat kan discrimineren of racistisch overkomen en past niet in het mooie paarse droomwereldje waarbij criminaliteit steeds afneemt en er net zoveel criminelen zijn onder allochtonen als autochtonen.

Zowel media als politiek is zo links als de neten, eigenlijk is het enige programma waar de echte waarheid aan het licht komt "opsporing verzocht" , moet je voor de grap eens naar kijken.

Bedoel je media als tv ? Want je hebt toch ook rechtse kranten ? Verstoppen zij het dan ook?
En ben jij nu van Belgie of Nederland? Want hier in België is dat ZEKER niet het geval. Denk maar vb aan de mp3-moord. Iedereen had het over 'noord-afrikanen'.

En weer open, geschoond. Niet gaan provoceren graag.

das echt weer zo'n links grapje

Volgens mij word er juist extra benadrukt dat de dader van turkse, maar vooral marokkaanse afkomst is.

Het is toch niet erg om te weten van wat voor afkomst de daders zijn ? Verder worden er gewoon veel misdaden gepleegd door bepaalde groepen. Ik heb er geen cijfers voor, maar ik heb wel eens gehoord dat het grootste gedeelte van de gevangene uit allochtonen bestaat. Dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk wat.

Op dit forum heb je er trouwens ook al last van. Kijk maar eens naar Roxxe en Spiertje16 :D (j/k)

Het is toch niet erg om te weten van wat voor afkomst de daders zijn ? Verder worden er gewoon veel misdaden gepleegd door bepaalde groepen. Ik heb er geen cijfers voor, maar ik heb wel eens gehoord dat het grootste gedeelte van de gevangene uit allochtonen bestaat. Dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk wat.

Op dit forum heb je er trouwens ook al last van. Kijk maar eens naar Roxxe en Spiertje16 :D (j/k)

:roflol: ik heb weleens gehoord :roflol:

ik heb gisteren gehoord dat er kleine groene mannetje over de maan aan het surfen waren op surfplanken met de afbeelding van britney S. erop...

Ik heb dit inderdaad gehoord en heb er geen cijfers voor. Maar als je het zelfs hoort van mensen die gezeten hebben, dan lijkt het me wel te kloppen. (dat er veel allochtonen zitten)

En volgens jou kiezen ze bij een programma als Opsporing Verzocht zeker alleen maar mensen met een getinte huidskleur, om deze groep in een slecht licht te zetten ? Doe je ogen eens open...

Terug
Naar boven