Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een school in nederland die te blank is
.over deze post zal ik misschien wel veel reacties krijgen maar het kan me niks schelen.kijken jullie es voor de gein op de site van wilders dan zie je wat onderwerpen die niet in het nieuws komen. zoals scholen gesloten omdat ze te blank waren en dus discriminatie is voor de allochtoneneen school in nederland die te blank is
.over deze post zal ik misschien wel veel reacties krijgen maar het kan me niks schelen.
buitenlanders worden gewoon overal voorgetrokken. bijv. er is een jood in elkaar geslagen door een groep marokanen en dat komt niet in het nieuws om buitenlanders geen slechte naam enzo te geven. paar weken later wordt er een marokaan door een nederlander in elkaar geslagen om zijn geloof. en binnen notime zie je het op het nieuws en waar gaat dat heen met dit land. Dan denk je toch ook wat is dit voorn krom land. Ik val hier geen buitenlanders aan ofsow. de opmerkingen van, die k*tmarokanen en dat soort dingen zijn in de meeste gevallen ontstaan uit de laksheid en voortrekkerij van de regering. wilders moet gewoon aan de macht komen niet alleen vanwege dat allochtonengezeik maar ook andere punten.
Bek zelf houden links tuig, hij heeft gelijk.Stfu, door u nemen ze tieners niet serieus. Doe eens nou niet dom ofzo.
Gewoon je kop in het zand steken en alles keihard blijven ontkennen, dan komt alles vanzelf wel goed![]()
haha komaan man dat meen je niet. Als er zo'n bericht is heb je 2 woorden die men gebruikt:
- de daders
- jongeren
Men gebruikt liefst niet:
- allochtoonse afkomst
- marokkaanse afkomst
Wat ook in is, is de nationaliteit vermelden:
- Belg
- Nederlander
Men zegt daarbij niet dat ze een dubbele nationaliteit hebben natuurlijk...
Want dat kan discrimineren of racistisch overkomen en past niet in het mooie paarse droomwereldje waarbij criminaliteit steeds afneemt en er net zoveel criminelen zijn onder allochtonen als autochtonen.
Zowel media als politiek is zo links als de neten, eigenlijk is het enige programma waar de echte waarheid aan het licht komt "opsporing verzocht" , moet je voor de grap eens naar kijken.
En weer open, geschoond. Niet gaan provoceren graag.
Kinderachtig.Nee,stel je voor zeg....
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij word er juist extra benadrukt dat de dader van turkse, maar vooral marokkaanse afkomst is.
(j/k)Het is toch niet erg om te weten van wat voor afkomst de daders zijn ? Verder worden er gewoon veel misdaden gepleegd door bepaalde groepen. Ik heb er geen cijfers voor, maar ik heb wel eens gehoord dat het grootste gedeelte van de gevangene uit allochtonen bestaat. Dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk wat.
Op dit forum heb je er trouwens ook al last van. Kijk maar eens naar Roxxe en Spiertje16(j/k)
ik heb weleens gehoord