@ musclebear: Doen we niet, er zijn zeker 'goede marokane en turken bij' . Maar net als een kist vol bananen er zitten altijd rotten bij en de rotten steken de rest aan. Wij scheren niet over 1 kam. De politie, want waar ligt de grens van discrimeren voor de Nederlander ? Nergens toch ?
haha en jij discrimineert niet? onder nl-ers zitten net zo goed rotte bananen en steken die de andere nederlanders ook aan? Volgens jou theorie wel, volgens jou theorie zijn ook alle buitenlanders uiteindelijk rot. rare wereld leef jij in bro.
Hitler, Werd gek gemaakt door zijn ouders, Lees Mein Kamph ,
Valt hier buiten.
monster psychologieskills!
Hoezo valt dat hier buiten? omdat het geen discriminatie in zijn ogen is? volgens mij geef jij net aan dat wat jij doet ook geen discriminatie is in jou ogen? vergelijk je jezelf nou met hitler bro?
hoop voor de wereld? we roeien alles wat niet blank en blond is uit en dan leven we nog lang en gelukkig bedoel je? en dat noem je hoop voor de wereld, je moet niet zoveel mein kampf lezen jung dat is niet goed voor je...
en hier vergelijk je wilders met hitler.... je bent op dreef!
En wat nou hoop voor nederland? enige wat wilders doet is b**chen over de islam. Heb jij hem al op een goed plan voor nederland kunnen betrappen? ik niet. hoop voor nederland? laat me niet lachen
@ Shutter
Weet dat het raar klinkt, maar in 9 van de 10 gevallen zal het altijd zo zijn omdat er geen grens is voor een Nederlander om zichzelf gediscrimineerd te voelen.
9 van de 10 gevallen? heb je cijfers om dat te onderbouwen of denk jij maar dat dat zo is? gaat weer nergens over bro
Laatst bewerkt:

Ies goed plan!