Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jij op mijn postings zou letten zou je concluderen dat ik niet automatisch negatief tegenover denkbeelden van wilders sta. wat ik in mijn post duidelijk probeer te maken is dat hij ze allemaal mag sluiten als het onderwijs beneden peil is. punt blijft met deze man dat hij gigantisch aan het fixeren is op 1 groep; de moslims. dat is nogal vergezocht. tevens is hij over het algemeen niet in staat als een fatsoenlijk politicus op zaken te reageren, en dat doet veel af aan de geloofwaardigheid van een parTeider.Als onderwijs er goed is, dan zit je nog steeds met het probleem dat mensen van elkaar afgesloten worden van kinds af aan en niet met elkaar in contact komen/iets van elkaar leren/met elkaar leren opschieten. Je moet zorgen dat mensen van elke afkomst, van elk geloof overal gemengd zijn. Je wilt toch multicultureel? Maar als het over gebouwen gaat dan wil je ineens alles afscheiden en iedereen anders behandelen. Logica is ver zoek... Ik heb meer het idee dat alles wat Wilders zegt "wel slecht moet zijn". Vergeet nou ens ff die Wilders en bekijk het gewoon objectief en met je gezond verstand. Dan kan je toch niet anders dan concluderen dat Christelijke, Islamitische of whatever godsdienst scholen gewoon niet meer van deze tijd zijn. Scheiding van kerk en staat, geloof helemaal apart houden dus.

Soms moet je gewoon de feiten onder ogen zien en concluderen dat je het niet met elkaar eens wordtover bepaalde onderwerpen.. maar ach.. je kan er ook 80000 topics aan wijden... vroeger hé.. heel vroeger was het hier nog eens gezellig....

Soms moet je gewoon de feiten onder ogen zien en concluderen dat je het niet met elkaar eens wordtover bepaalde onderwerpen.. maar ach.. je kan er ook 80000 topics aan wijden... vroeger hé.. heel vroeger was het hier nog eens gezellig....
ooh zijn ze dat niet dan*fluit* nouja opzich heeft een antilliaan nog nooit een kogelbrief naar geert gestuurd toch?
![]()

Joh maak je niet zo druk over een felle discussie af en toe, je kan er zelf af en toe ook best wat van als je het ergens niet mee eens bent. Dat betekent niet dat we elkaar allemaal in een keer haten. Toch?
Zou een beetje raar zijn om elkaar te gaan haten terwijl de meesten elkaar niet eens kennen.. nee het gaat niet om haten maar het gaat om de 13-in-een-dozijn discussies die nergens toe leiden.. en ja.. ik heb er ook wel aan meegedaan maar dat neemt niet weg dat ik ze overbodig vind.. laatste tijd gaat elk topic over hetzelfde met dezelfde argumenten over en weer en uitendelijk is de conclussie altijd hetzelfde... een pittge discussie daar is niks verkeerd mee en zoals je zegt.. ik doe er zelf ook aan mee.. vind een pittige discussie op zijn tijd heerlijk.. maar dat is iets heel anders dan zinloose discussies die de sfeer verzieken. Ik maak me er niet druk om maar het is wel iets dat mij opvalt.. als ik me er druk om zou maken dan kwam ik hier niet meer..Joh maak je niet zo druk over een felle discussie af en toe, je kan er zelf af en toe ook best wat van als je het ergens niet mee eens bent. Dat betekent niet dat we elkaar allemaal in een keer haten. Toch?
Ik begrijp je punt kerel. Weet je wat het is, en dat geldt voor mij en denk ik ook voor anderen, soms zie je gewoon een topic of een post waar je het zo ontzettend mee oneens bent dat het bijna onweerstaanbaar is om dat 'recht te zetten'. Daar reageert dan weer iemand op en zo zit je weer in een felle discussie. Dat het de sfeer niet altijd ten goede komt ben ik het mee eens, maar volgens mij is het leed wel te overzien als de kwetsende of racistische opmerkingen achterwege blijven.
.. zo herkenbaar idd..al met al is er al een reactie geweest van de minsiter van onderwiijs die wilders erop heeft gewezen dat er in dit land vrijheid van onderwijs is. met andere woorden. z'n idee word weer niks

Religies is de grootste reden tot oorlogvoering door de hele menselijke geschiedenis heen. De mens is gewoon nog niet ver genoeg ontwikkeld om dit beschaaft op te lossen.. De enige religies die op dit moment weinig stennis schoppen zijn de Boedisten en Hindoes. Mijn respect voor deze geloven.
Mijn standpunt verder, Religies hoort niet bij politiek en onderwijs. Kost ons klauwen met geld en zorgt alleen voor problemen. Op een bepaald moment moest ik voor school les geven op basisscholen over mijn project. Kom ik in een erg klein dorpje staan er 2 basisscholen naast elkaar, de 1 chriselijk en de ander openbaar. Maar beide scholen hebben een andere personeelsbezetting en er zitten per klas 7 kinderen in. Doe wat nuttigs met het belasting geld zoals probleem jongeren helpen in grote steden.
Het lijkt me wel duidelijk dat (fanatiek) geloven in de Islam een negatieve invloed heeft op je bijdrage aan de maatschappij. Op nationaal niveau zie je immers duidelijk dat gelovige moslims het economisch en op crimineel gebied slechter doen dan anderen. Op internationaal niveau zie je ook dat de mate van fanatisme in het geloof evenredig is met de armoede (olielanden buiten beschouwing gelaten) en/of maatschappelijke misstanden. Het seculiere Turkije doet het bijvoorbeeld relatief goed, terwijl landen waar het geloof streng wordt beleden meestal straatarm zijn en er veel onrecht is.
Of het geloven verantwoordelijk is voor de armoede of de armoede voor het geloven kun je je nog afvragen, maar het verband is er in ieder geval wél. En de maatschappelijke misstanden die je in fanatieke moslimlanden ziet worden gewoon duidelijk door de islam geïnspireerd. Overspeligen worden gestenigd om geloofsredenen, daar kan je niet omheen.
al met al is er al een reactie geweest van de minsiter van onderwiijs die wilders erop heeft gewezen dat er in dit land vrijheid van onderwijs is. met andere woorden. z'n idee word weer niks