Fitness Seller

Wilders: sluit alle islamitische scholen

Het is toch niet erg om te weten van wat voor afkomst de daders zijn ? Verder worden er gewoon veel misdaden gepleegd door bepaalde groepen. Ik heb er geen cijfers voor, maar ik heb wel eens gehoord dat het grootste gedeelte van de gevangene uit allochtonen bestaat. Dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk wat.

Op dit forum heb je er trouwens ook al last van. Kijk maar eens naar Roxxe en Spiertje16 :D (j/k)

Hij zegt ook niet dat het erg is of niet. Als je zijn post losstaand leest, zou je denken dat hij 'ertegen' was, maar leest eerst de posts van StillStrong en je zult het beter snappen.

Wat zijn mening btw is ook niet erg belangrijk hier. We zijn zelfs off-topic bezig.
Rebels, woei!

waar komt dit argument vandaan? vinden alle allochtonen het in hun eigen land beter en hebben ze dat laatst met zn alle prubliekelijk verkondigd?

denk dat de meeste dondersgoed weten dat ze het hier beter hebben dan in ongeveer welk land ter wereld dan ook, maar dat de sfeer, de sfeer van toegenomen intolerantie, ze hier steeds minder bevalt.

Dan moeten ze met zn allen maar eventjes beraadslagen waardoor dat zal komen.
Allochtonen zijn net zo hard intolerant zo niet intoleranter dan Autochtonen.

Cheers.

Wat is volgens jou de reden dat de autochtonen het zo langzamerhand gehad hebben met de allochtonen waardoor zou dat komen? vertel en ik luister

Wat voor een programma is eigenlijk opsporing verzocht ? Is dat een programma in nederland ofzo waar ze 24/24u robotfoto's tonen van criminelen ?

Die gozer mag echt doodvallen
Of eigenlijk, neen het is juist goed wat hij doet. Ik denk dat ik hem ook ga supporten. Hij jaagt de moslims die zich netjes en goed gedragen tegen zich in het harnas. Krijg ik uiteindelijk toch wat ik wil, haha ik hoop echt dat hij zo doorgaat, zo zullen de moslims hier toch gedwongen worden een standpunt in te nemen haha. En dat zal denk ik niet die van wilders zijn, goeie ontwikkeling iig in mijn ogen, we gaan de juist de kant

voor mijn part mogen zij doodvallen.
Altijd last mee.

Ik Zal Hem Mijn Vuisten Is Laten Zien

Je Moet Gewoon Je Mel Houden Rawplayer

Eey Wat Voor Mensen Zijn Jullie Wel Vieze Rasicten Dit Is Gewoon Niej Normaal Als Ik Jullie Kon Jonge Ik Maakte Jullie Af Viezerasicten

Registreer je je nou echt om straks kei-hard uitgeluld te worden door de 'vieze rasicten' zodra je de discussie aangaat? :p

Turk16 het is hier geen Breezahboard en dreigende taal hoort hier ook niet thuis. Nokken dus.

Ik Denk Dat Dit Egt Wel Een Kloon Is Tog? Niet Hateuhgh :sd:

Doei Turk16, tot over een week. Kan je opgaan voor de permban.

Ik heb tijdje in osdorp gezeten, en zit nu gelukkig weer in Groningen. Maar wat een bende is het daar zeg, alleen maar hoofddoekjes die langzaam over straat tjokken achter kinderwagens. Of van die gasten met baarden en lange gewaden :( :( Ze spreken ook allemaal hun eigen taaltje tegen elkaar. Zal mij benieuwen of het daar ooit nog goed komt.
Probleem is dat het in de rest van Nederland ook heel langzaam die kant op gaat.
Zolang ze enorm in de minderheid zijn heb je geen problemen, en passen ze zich netjes aan, maar zo gauw ze met meerdere zijn loopt het uit de hand.

We moeten oppassen dat het niet te erg word. Als we niet al te laat zijn.

ja voor je het weet gaat het de verkeerde kant op :rolleyes:

Terug
Naar boven