- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je

De Paus heeft een nieuwe tuinman aangenomen. De oude tuinman mag hem inwerken. Deze vroeg aan de nieuwe: 'Heb jij wel verstand van het katholieke geloof?
'Nou nee,' zegt de nieuweling, 'daar weet ik niets van'.
'Dat is niet zo handig,' zegt de oude, 'want de Paus komt altijd langs bij de nieuwelingen en stelt dan TWEE vragen. Altijd wie er voor ons gestorven is en op welke manier.
Als je het niet weet kun je wel weer inpakken. Maar ik zal je helpen. Ik schrijf de antwoorden op je grasmaaier, dan kun je ze niet vergeten.'
Inderdaad, de volgende morgen komt de Paus in de tuin bij de nieuwe tuinman. 'Goede morgen,' zegt de Paus, 'u bent nieuw hier en ik zou u twee vragen willen stellen.
Weet u wie er voor ons gestorven is ?'
De nieuweling kijkt op zijn grasmaaier en antwoordt 'Jezus Christus.'
'Dat is heel goed van u', zegt de Paus, 'maar weet u ook hoe hij gestorven is?'
De tuinman kijkt weer op zijn grasmaaier en zegt: 'Door kruisiging.'
'Ook dat is prima,' zei de Paus weer, 'Ik wens u een fijne dag verder.' Waarna de Paus weer doorliep.
Maar de Paus kwam nog even terug en zei: 'Als u er toch zoveel van weet wilde ik u nog wat vragen.;
'Weet u ook wie de twee andere figuren waren die ook gekruisigd werden ?' Het zweet brak de tuinman uit, keek haastig op zijn grasmaaier.... en zei: 'BLACK EN DECKER !'

Een boer heeft 2 kippen , 1 witte en 1 duif. De ene kan vliegen en de andere wel, rara politiepet?!

om even in deze trend te blijven
wat is sneller een haas of een konijn?
Een straaljager want een kameel heeft 2 bulten.
Maar wel leuk
der loopt een jager door het bos, ziet een beer, legt aan, en schiet...
potverdomme MIS!
de beer komt op hem aflopen en schreeuwt: PIJPEN!
nja, de jager volgzaam ppen, bang om in mekaar gerost te worden!
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet een nog grotere beer..
hij legt weer aan, schiet, en mist weer...vloekend loopt hij weg, tot de beer achter hem aankomt en schreeuwt: PIJPEN...zelfde verhaal, de jager doet wat hem op gedragen word...
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet de grootste beer op aarde...
hij legt aan (met de gedachte dat zo'n giga beer niet te missen is), schiet, en mist weer!
de gigantische massieve beer komt op hem afstormen...
de jager, bang om weer zaad in zijn bek te krijgen, kruipt ineen...
de beer stopt voor hem, slaat een arm om de jager heen en zegt:
volgens mij kom jij hier niet om te jagen of wel?
wel humor hahaha