Fitness Seller

Sticky Het Moppen Topic

Post sletje :P ,ze zin wel goed ! !

Wat is het verschil tussen een batterij en een aspergeveld?

Een batterij heeft maar 2 polen.

Nederland - Italie = 3-0 (wat een mop) hahahahahaha

Een Belg komt bij een uitzendbureau. Hij doet de deur open en heeft de grootste moeite nodig om een enorme doos mee naar binnen te sjouwen. Verbaasd vraagt de medewerker achter de balie:
"Maar meneer, wat doet u nou? U kwam hier toch alleen maar voor een intake-gesprek?"
"Jazeker," zegt de Belg, "maar ik moest toch ook mijn cv meebrengen?"
"Ja," antwoordt de medewerker.
"Gelukkig," zegt de Belg, "ik was al bang dat ik mijn centrale verwarming voor niks had gedemonteerd!"

De Paus heeft een nieuwe tuinman aangenomen. De oude tuinman mag hem inwerken. Deze vroeg aan de nieuwe: 'Heb jij wel verstand van het katholieke geloof?

'Nou nee,' zegt de nieuweling, 'daar weet ik niets van'.

'Dat is niet zo handig,' zegt de oude, 'want de Paus komt altijd langs bij de nieuwelingen en stelt dan TWEE vragen. Altijd wie er voor ons gestorven is en op welke manier.

Als je het niet weet kun je wel weer inpakken. Maar ik zal je helpen. Ik schrijf de antwoorden op je grasmaaier, dan kun je ze niet vergeten.'

Inderdaad, de volgende morgen komt de Paus in de tuin bij de nieuwe tuinman. 'Goede morgen,' zegt de Paus, 'u bent nieuw hier en ik zou u twee vragen willen stellen.

Weet u wie er voor ons gestorven is ?'

De nieuweling kijkt op zijn grasmaaier en antwoordt 'Jezus Christus.'

'Dat is heel goed van u', zegt de Paus, 'maar weet u ook hoe hij gestorven is?'

De tuinman kijkt weer op zijn grasmaaier en zegt: 'Door kruisiging.'

'Ook dat is prima,' zei de Paus weer, 'Ik wens u een fijne dag verder.' Waarna de Paus weer doorliep.

Maar de Paus kwam nog even terug en zei: 'Als u er toch zoveel van weet wilde ik u nog wat vragen.;

'Weet u ook wie de twee andere figuren waren die ook gekruisigd werden ?' Het zweet brak de tuinman uit, keek haastig op zijn grasmaaier.... en zei: 'BLACK EN DECKER !'

Whahaha diess goed:D

hoeveel emo's heb je nodig om een lamp te vervangen?

3, 1 om de lamp in te draaien, 1 om er een gedicht over te schrijven en 1 om te wenen over de kapote lamp

Een boer heeft 2 kippen , 1 witte en 1 duif. De ene kan vliegen en de andere wel, rara politiepet?!

en alvast sorry voor deze ;p

Springt een belg in de lucht..
Springt 'ie mis!

Waarom hangen belgische vrouwen altijd uit het raam?
Heb je daarbinnen weleens geroken dan?

Een dokter vraagt aan zijn stagiair om hem een voormiddag te vervangen.
Toen hij terug kwam vroeg hij natuurlijk of alles goed verlopen was.
'Ik denk het wel' was het antwoord.
'Mijn eerste patiënt kwam binnen met verschrikkelijke hoofdpijn'.
'En wat hebt ge gedaan' vroeg de dokter?
'Dafalgan voorgeschreven' was het antwoord.
'Uitstekend' zei de dokter.
'Mijn tweede patiënt had geweldig last van maagzuur'.
'En...?' vroeg de dokter.
'Ik heb Maalox voorgeschreven'.
'Weer uitstekend' zei de dokter.
'Mijn derde patiënt was een hele mooie vrouw, zij kwam nogal hysterisch binnengelopen, kleedde zich volledig uit, en ging op de tafel liggen'. Zij riep: 'Help mij aub, dokter, het is al vijf maanden geleden dat ik nog een man heb gezien.'

Waarop de arts vroeg:' en wat hebt ge daar mee gedaan'?

'Oogdruppels voorgeschreven'

der loopt een jager door het bos, ziet een beer, legt aan, en schiet...
potverdomme MIS!
de beer komt op hem aflopen en schreeuwt: PIJPEN!
nja, de jager volgzaam ppen, bang om in mekaar gerost te worden!
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet een nog grotere beer..
hij legt weer aan, schiet, en mist weer...vloekend loopt hij weg, tot de beer achter hem aankomt en schreeuwt: PIJPEN...zelfde verhaal, de jager doet wat hem op gedragen word...
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet de grootste beer op aarde...
hij legt aan (met de gedachte dat zo'n giga beer niet te missen is), schiet, en mist weer!
de gigantische massieve beer komt op hem afstormen...
de jager, bang om weer zaad in zijn bek te krijgen, kruipt ineen...
de beer stopt voor hem, slaat een arm om de jager heen en zegt:
volgens mij kom jij hier niet om te jagen of wel?

Waarom zijn de handpalmen en de voetzoelen van een negert wit?

Ze worden gespoten op handen en voeten

Hoe krijg je een negert blank?

Dun afschillen.

Wat is een negert met een kers in zijn kont?

Mon Chèri

Wat is een negert op een berg?

ToooooooooooooooooooooooooooooopDroooooooooooooooooooooooooop

Wat zijn 2 negerts in een slaapzak?

Twix

Wat is een negert die huilt?

Snikker

Recht tegenover een café staan twee rijkswachters met hun hond. Plots komt er iemand uit het café gestrompeld en komt op de rijkswachters af, hij stopt recht voor de hond, bukt zich en bekijkt het kruis van het beest. Dan staat hij weer recht en gaat terug naar het café. De twee rijkswachters kijken elkaar niet begrijpend aan.

Enkele minuten later komt er een andere man uit het café en die doet net hetzelfde bij de hond als de vorige. De ene rijkswachter zegt tegen de andere:
"Als hier nu nog eens een zatlap naar onze hond komt kijken, ga ik toch eens vragen wat er mis met hem is."

En enkele minuten later komt er een derde man uit het café gewaggeld, hij stapt op de rijkswachters af, stopt voor de hond, bukt zich en bekijkt de hond zijn kruis.
"Awel meneer, heeft onze hond misschien iets van u aan?" vraagt de rijkswachter aan de man.
"Nee," zegt de man, "maar daarbinnen beweert er iemand dat er hier een hond staat met twee eikels."

Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in hetzelfde
hotel waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren. Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw
niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
Toen de man aankwam in zijn hotel, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig
was. De man besloot een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te
hebben 1 letter in het adres.
De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis
van haar man. Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw. Toen haar zoon thuiskwam, vond
hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:
"Beminde echtgenote, Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit
bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar
geliefde personen. Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw
aankomst aanstaande vrijdag. Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
P.S. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
Tot vrijdag schat."

tom boonen is uit z'n ploeg gegooid

geen probleem echter, hij heeft aanbiedingen gekregen uit 3 andere ploegen

de vroege, de late en nachtploeg

der loopt een jager door het bos, ziet een beer, legt aan, en schiet...
potverdomme MIS!
de beer komt op hem aflopen en schreeuwt: PIJPEN!
nja, de jager volgzaam ppen, bang om in mekaar gerost te worden!
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet een nog grotere beer..
hij legt weer aan, schiet, en mist weer...vloekend loopt hij weg, tot de beer achter hem aankomt en schreeuwt: PIJPEN...zelfde verhaal, de jager doet wat hem op gedragen word...
de volgende dag gaat de jager weer op pad, en ziet de grootste beer op aarde...
hij legt aan (met de gedachte dat zo'n giga beer niet te missen is), schiet, en mist weer!
de gigantische massieve beer komt op hem afstormen...
de jager, bang om weer zaad in zijn bek te krijgen, kruipt ineen...
de beer stopt voor hem, slaat een arm om de jager heen en zegt:
volgens mij kom jij hier niet om te jagen of wel?

Das een smerige:roflol: wel humor hahaha

Ik heb echt een hekel aan trouwerijen, elke keer komen al die oma'tjes naar je toe en zeggen "jij bent de volgende, jij bent de volgende!".
Gelukkig is het nu opgehouden sinds ik hetzelfde bij hun doe op begrafenissen...

Terug
Naar boven