Een vrouw praat in het engels met een buitenlander in een café. Vraagt ze: 'waar kom je vandaan'. Zegt die man: 'Canada CUT'. Waarop die vrouw zegt: 'ik uit Antwerpen LUL'.
Afijn andere dan
Ik ree laatst langs de snelweg. En ik moest echt onzettend nodig pissen.
Ik kon het echt niet meer ophouden.
Dus ik stoppen langs de snelweg, bij hectometer paal 14.
En ik doe mn broek open en wil gaan pissen.
Zie ik dat er een hele grote kikker zit.
Dus ik denk die ga ik lekker onderpissen.
Dus ik zit daar te pissen en wil net mn pisstraal naar die kikker toe richten als ik bedenk dat dat best wel zielig is.
Dus ik wend mn straal af en pis toch niet over hem heen.
Waarop die kikker zegt: "jij jij daar!".
Dus ik denk huh die kikker praat man. En die kikker weer van 'hey jij daar'.
Zegt die kikker: 'hey ik zag wat je wou gaan doen. En ik vond het zó tof dat je het toch niet gedaan hebt. Dat je 3 wensen mag gaan doen'.
Nou uhh, dan wens ik dat ik een onzettend groot huis hebt. Een bloedmooie vrouw en onzettend rijk bent!
Waarop die kikker zegt: 'oke het is gebeurd'.
Dus ik rij weer naar huis. Staat er in plaats van mijn flatje een super grote villa. Bel ik aan. Doet er een bloedmooi wijf open. En die zegt gelijk: 'hallo schat hoe is het'. Dus ik zeg wacht effe! En ren naar mijn administratie kamer. Waarop ik in mijn boekhouding ga kijken. En ja hoor! Een bedrag! Steen en steenrijk! Dus ik zeg tegen dat bloedmooie wijf: 'wacht hier, ik moet wat doen!'.
Dus ik ree weer langs de snelweg naar hetometer paal 14 om die kikker te bedanken. En ja hoor die kikker zat er weer! Dus ik zeg van hey je hebt me een groot huis gegeven, een bloedmooi wijf, en ik ben stinkend rijk! Hoe kan ik je in vredesnaam bedanken!
"Nou..." zegt die kikker. Ik weet wel wat! Ik heb nog nooit coïtus gehad. Dus ik denk van wtf dit meen je niet. 'Ja' zegt die kikker. Ik heb je wel alles gegeven wat je wou! Nou dus vooruit, ik pak die kikker vast. En dauw hem zo op mn lul. Waarop die kikker in 1x in een 13-jarig meisje veranderde!
En zo is het gebeurd, edelachtbare!
Dit zijn eigenlijk grappen die je leuk zijn door de manier van vertellen in een kroeg ofso, maargoed