grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De nieuwe pastoor was zo zenuwachtig dat hij de eerste mis bijna niet kon spreken. Hij vroeg de bisschop om raad. Deze raadde hem aan voor de mis twee a drie druppels wodka in een glas water te doen en dit op te drinken.
De pastoor deed dit en de mis verliep prima: hij was de rust zelve en alles ging zoals het moet. Nadat de pastoor het recept nogmaals had genomen, maar deze keer met iets meer wodka bleef hij zelfs rustig tijdens de mis, terwijl het buiten regende en stormde alsof de wereld verging.
Toen hij na de mis weer in de pastorie kwam lag er een briefje voor hem van de bisschop:
Beste Pastoor,
Bij deze neem ik de vrijheid enige feedback te geven op uw laatste mis en hoop dat u aan deze punten zal werken:
Het is niet nodig citroenschijfjes op de rand van de misbeker te steken;
Het hokje naast het altaar is de biechtstoel en geen WC;
Er zijn 10 geboden, geen 12;
Er waren 12 apostelen, geen 14;
Geen van de apostelen was een dwerg en niemand droeg een rood kapje;
Jezus Christus en de Apostelen duiden we niet aan als "J.C. and the Gang";
David won van Goliath maar niet door het geven van een "trap in zijn ballen";
We noemen Judas niet Hoerenjong en de paus noemen we niet El Padrino;
Bin Laden heeft niets te maken met de dood van Jezus;
Het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen;
Waarom u de miswijn in een teug heeft leeggedronken, dan zout gelikt en daarna in een citroen heeft gebeten, snap ik nog steeds niet;
Die "muts met die kleine t**ten" was Moeder Maria;
In het vervolg niet meer steunen op de beelden, deze al helemaal niet meer zoenen;
De "Freak in het midden" is overigens Jezus. Hij hangt daar niet uit verveling, maar is aan het kruis genageld;
Diegene in de hoek bij het koor welke u eerst betitelde als homo en later als travestiet in een nachtpon was ik;
De volgende keer graag twee druppels wodka in het water en niet omgekeerd.
Met vriendelijke groet,
De bisschop

Waarom heeft een douchekop 11 gaten?
Een jood heeft maar 10 vingers.

Er ligt een kannibaal in het ziekenhuis.
Op de eerste dag krijgt de kannibaal eten van de zuster. De kannibaal zegt tegen de zuster 'Nou zuster, dit hoef ik niet, ik wil een arm eten'. De zuster kijkt hem vreemd aan, maar haalt toch een arm voor hem.
De dag erna komt de zuster vragen wat hij wil eten. De kannibaal zegt 'Zuster, ik wil vandaag een been eten'. De zuster haalt een been voor hem.
De dag erna vraagt de zuster 'welk ledemaat wil je vandaag eten' waarop de kannibaal antwoord: 'oh, ik wil vandaag een stokbrood'. De zuster kijkt hem verbaasd aan en vraagt 'maar waarom eet je geen mensenvlees meer dan' 'Nou, er ligt een patient met een open ruggetje, kan ik lekker dippen'.

lolKomt een man bij de bakker; 'Hahahahaha ik heb je moeder gedoet!!'
- 'Rot op pa, ben aan het werk'.
een man rijdt met de taxi van gent naar antwerpen. onderweg vraagt de man hoeveel hem dat moet kosten en de chauffeur zegt 30 euro. de man eeft maar 20 eur mee en wordt boos achtergelaten op straat. de volgende dag komt de man terug nar dat taxibedrijf en ziet daar een hele rij taxis staan. helemaal vanachter staat de chauffeur van gisteren. hij stapt de eerste taxi binnen en vraagt hoeveel hij moet betalen van gent naar antwerpen. 30 euro zegt die chauffeur. de man zegt dat als hij hem pijpt, hij 50 euro krijgt. de chauffeur schopt de man kwaad buiten. zo gaat hij alle taxis af en wordt steeds buitengesjot.
hij komt terug aan bij de laatste taxi en de chauffeur herkent hem. hij vraagt hoeveel hij moet betalen en die zegt 30 euro. de man zegt:" ik geef u 50 ma je moet daar wel iets voor doen." ok zegt de chauffeur, wat moet ik doen. de man zegt: " je moet met da briefke van 50 euro naar al uw collegas zwaaien"...
-----
Een vrouw bevalt van een kindje, de vroedvrouw pakt het kleine baby'tje vast en smijt het tegen de muur. De moeder kijkt verbijsterd en begint hysterisch te huilen: "aargh, waarom doe je dat nu?", zegt die vroedvrouw: "grapje, hij was toch al dood".
-----
Een man rijdt op een kameel door de woestijn, maar hij is verdwaald. Hij heeft genoeg eten en drinken bij, dus hij kan ng wel een tijdje voort. Na 2 weken begint hij heel erge goesting te krijgen in coïtus. Hij probeert dus zijn kameel langs achter te pakken, maar die loopt telkens weg. Daarna graaft hij een kuil, zet de kameel erin en probeert het opnieuw, de kameel ontsnapt uit de kuil en loopt weer weg. De man geeft het op en dwaalt nog wat rond in de woestijn. Opeens stort er een klein vliegtuig neer, de man gaat er snel naar toe en zoekt voor overlevenden. De enige overlevende is een jonge vrouw. De man geeft haar eten en drinken, zodat ze wat herstelt. De vrouw is zo gelukkig en zegt: ooh, bedankt, ik doe alles wat je wil, wat kan ik voor je doen? Waarop de man antwoordt: ok, hou de kameel vast!