Whaha
Die van hem was toch 12?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van hem was toch 12?
wat voor auto heeft een kat? een cattilac snap je hem het is cat in plaats van caddilac
Zo flauw

klopt, maar de eerste keer is hij niet gepakt.............het jaar daarop wel blijkbaar!
![]()

hijs van boiling points dat die chinees fkng domme grappen 10 minuten lang gaat vertellen

en jij gaat die fkng domme grappen, hier op het forum, nog uitleggen ook?
![]()

Hoe geraakt een Marokkaanse vrouw zwanger?
De man doet een kwakkie tegen de muur en de vliegen doen de rest.

Een turk en een griek varen op een bootje..
begint het bootje opeens te zinken..
nou de Griek en de Turk bijna verdronken...spoelen ze uiteindelijk aan op een kanibaleneiland...
ze worden gevangen genomen en het hoofd van de kanibalenstam zegt tegen zijn onderdanen: Koppen eraf en in de pan ermee..
De turk en de Griek helemaal flippen natuurlijk...
zegt de Turk: laat ons een opdracht uitvoeren, en als we die met succes hebben uitgevoerd laat je ons gaan..
de kanibaal vindt hetwel een goed voorstel en stemt mee.
Zegt de kanibaal: Jullie moeten ieder 100 van de zelfde soort vrucht verzamelen op dit eiland en binnen 15 min. hier brengen..
Komt de turk 10 min. later met 100 bessen aan..
zegt de kanibaal: nu moet je ze 1 voor 1 in je kont stoppen zonder te lachen..als dat lukt ben je een vrij man..
de turk begint dus...uiteindelijk komt hij bij de 99e bes begint hij kei hard te lachen.... nou kop eraf dus en in de pan..
de turk dood dus...komt hij bij een engel....
zegt de engel tegen hem..ik heb de hele tijd meegekeken en ik d8 dat je het echt zou gaan halen, waarom begon je nou bij die laatste bes te lachen??
Zegt de turk....
Ja...ik zag de griek aankomen met 100 cocosnoten!!

k moest er echt om lachen

Een turk en een griek varen op een bootje..
begint het bootje opeens te zinken..
nou de Griek en de Turk bijna verdronken...spoelen ze uiteindelijk aan op een kanibaleneiland...
ze worden gevangen genomen en het hoofd van de kanibalenstam zegt tegen zijn onderdanen: Koppen eraf en in de pan ermee..
De turk en de Griek helemaal flippen natuurlijk...
zegt de Turk: laat ons een opdracht uitvoeren, en als we die met succes hebben uitgevoerd laat je ons gaan..
de kanibaal vindt hetwel een goed voorstel en stemt mee.
Zegt de kanibaal: Jullie moeten ieder 100 van de zelfde soort vrucht verzamelen op dit eiland en binnen 15 min. hier brengen..
Komt de turk 10 min. later met 100 bessen aan..
zegt de kanibaal: nu moet je ze 1 voor 1 in je kont stoppen zonder te lachen..als dat lukt ben je een vrij man..
de turk begint dus...uiteindelijk komt hij bij de 99e bes begint hij kei hard te lachen.... nou kop eraf dus en in de pan..
de turk dood dus...komt hij bij een engel....
zegt de engel tegen hem..ik heb de hele tijd meegekeken en ik d8 dat je het echt zou gaan halen, waarom begon je nou bij die laatste bes te lachen??
Zegt de turk....
Ja...ik zag de griek aankomen met 100 cocosnoten!!